Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Οι Έλληνες εφοπλιστές έδωσαν 18 δισ. για πλοία LNG και LPG από το 2021

Το μεγάλο ποσό των 18 δισ. δολαρίων έχουν δαπανήσει οι Έλληνες εφοπλιστές από το 2021 έως και σήμερα για παραγγελίες νεότευκτων πλοίων μεταφοράς αερίου, με τις ελληνικές ναυτιλιακές να προσπαθούν να «απαγκιστρωθούν» από τα παραδοσιακά δεξαμενόπλοια, τα bulkers και τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Μάλιστα, τα δεδομένα της VesselsValue, δείχνουν ότι η Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη, ηγείται της κούρσας καθώς έχει διαθέσει 4,7 δισ. για τέτοια πλοία.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue:

  • Η Capital Ship Management του Βαγγέλη Μαρινάκη έχει δώσει 4,7 δισ. δολάρια για 15 νεότευκτα μεγάλα πλοία μεταφοράς LNG, δύο πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς αμμωνίας (VLAC), οκτώ μεσαίου μεγέθους πλοία μεταφοράς αερίου (MGC) και τέσσερα πλοία μεταφοράς CO2.
  • Ακολουθεί η Maran Gas Maritime της Μαρίας Αγγελικούση που διέθεσε 3,3 δισ. δολάρια για την παραγγελία 15 νεότευκτων μεγάλων πλοίων μεταφοράς LNG.
  • Στη συνέχεια ακολουθεί η Evalend Shipping του Κρίτωνα Λεντούδη με επενδύσεις 3 δισ. δολαρίων σε 12 πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς αερίου (VLGC), δύο MGCs, δύο VLACs και έξι μεγάλα πλοία μεταφοράς LNG.

Σύμφωνα με το διάγραμμα της VesselsValue, σημαντικά ποσά σε νεότευκτα πλοία μεταφοράς αερίου έχουν επενδύσει μεταξύ άλλων και η Dynagas του Γιώργου Προκοπίου και η TMS Cardiff του Γιώργου Οικονόμου.

Η έκθεση σημειώνει ότι συνολικά 13,8 δισ. δολάρια έχουν δαπανηθεί για 59 πλοία υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και 4 δισ. δολάρια για 41 πλοία υγραερίου (LPG). Οι Έλληνες πλοιοκτήτες, επένδυσαν ακόμα 12,2 δισ. δολάρια σε 167 δεξαμενόπλοια, 4,1 δισ. δολάρια σε 109 bulkers και 3,1 δισ. δολάρια σε 39 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από το 2021.

«Σε μια δεκαετία που χαρακτηρίζεται από μια ευμετάβλητη αγορά και «σεισμικές» αλλαγές στη ναυτιλία, οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν κάνει επενδυτικές επιλογές που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν το μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου», αναφέρει ο Dan Nash αναλυτής της VesselsValue. «Οι Έλληνες πλοιοκτήτες σχεδιάζουν σαφώς τη μελλοντική αύξηση της προσφοράς αερίου και LNG στο παγκόσμιο ενεργειακό μείγμα με αυτές τις επενδύσεις», συμπλήρωσε.

Διαβάστε επίσης

Πού αριστεύει και πού ”πονάει” το επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα

Ελληνικός Χρυσός: Ολοκληρώνει στις Σκουριές την επένδυση του 1 δισ.

Μικρά υδροηλεκτρικά: Οι δυσκολίες για να “μπουν στην πρίζα”

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!