Γ.Δ.
1618.16 0,00%
ACAG
0,00%
6.16
AEM
0,00%
4.545
AKTR
0,00%
5.45
BOCHGR
0,00%
5.34
CENER
0,00%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.24
EVR
0,00%
1.745
NOVAL
0,00%
2.54
OPTIMA
0,00%
14.04
TITC
0,00%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
0,00%
2.25
ΑΒΕ
0,00%
0.429
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
0,00%
4.31
ΑΛΦΑ
0,00%
1.89
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.4
ΑΣΚΟ
0,00%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΙΟ
0,00%
5.83
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.925
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
0,00%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
13.33
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.38
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.955
ΕΕΕ
0,00%
39.2
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
0,00%
8.04
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.858
ΕΛΧΑ
0,00%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.125
ΕΤΕ
0,00%
8.648
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.45
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.06
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.484
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
0,00%
2.05
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.765
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.85
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.459
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.31
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.3
ΚΡΙ
0,00%
16.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.812
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
0,00%
22.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
0,00%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.42
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
0.828
ΞΥΛΚ
0,00%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.396
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
0,00%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4.808
ΠΕΡΦ
0,00%
5.4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
0,00%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.755
ΣΑΡ
0,00%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
4.28
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Στυλιανίδης: Σε εξέλιξη η αναβάθμιση της ασφάλειας των λιμένων

Σε εξέλιξη βρίσκεται το στρατηγικό σχέδιο της κυβέρνησης για την αναβάθμιση της ασφάλειας των λιμανιών της Ελλάδας, σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστο Στυλιανίδη. Όπως είπε, έχουν βρεθεί οι πρώτες χρηματοδοτήσεις ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ, από τα συνολικά 5 δισεκατομμύρια που απαιτούνται σε βάθος 20ετίας. Τοποθετούμενος στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή, κατά την πρώτη ημέρα επεξεργασίας του νομοσχεδίου, με τίτλο «Κύρωση της από 24 Μαΐου 2024 Συμφωνίας Τροποποίησης της από 2 Φεβρουαρίου 2018 «Σύμβασης Παραχώρησης αναφορικά με την Χρήση και την Εκμετάλλευση Ορισμένων Χώρων και Περιουσιακών Στοιχείων εντός του Λιμένος Θεσσαλονίκης» μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.»», ο κ. Στυλιανίδης πρόσθεσε σχετικά ότι, «δίνουμε 25 εκατομμύρια για το ISPS (=Ασφάλεια Πλοίων & Λιμενικών Εγκαταστάσεων) και στη Μυτιλήνη».

Αναφερόμενος στην τροποποίηση της σύμβασης για τον ΟΛΘ, για την οποία ζήτησε τη συναίνεση των κομμάτων, ο κ. Στυλιανίδης είπε ότι η προβλεπόμενη πενταετής παράταση, κινείται στο επίπεδο των υποχρεωτικών επενδύσεων που προέβλεπε η σύμβαση, και την έναρξη της υποχρέωσης επίτευξης των ελάχιστων επιπέδων διακίνησης σταθμού συμβατικού φορτίου. Επίσης, στο επίπεδο που αφορά στα λιμενικά έργα και συγκεκριμένα στην έγκριση τεχνικών μελετών που εκτελούνται εντός της λιμενικής ζώνης του λιμένα Θεσσαλονίκης, προκειμένου, και για αυτές, να διευρύνεται η διαδικασία fast track έγκρισης που υπάγεται σε αυτή κάθε έργο που συντελείται από τον ΟΛΘ ΑΕ για λογαριασμό της, και περιλαμβάνεται βέβαια και το MASTERPLAN.

Την επιφύλαξή του για την ολομέλεια διατύπωσε ο εισηγητής της μειοψηφίας Χρ. Γιαννούλης σημειώνοντας το νομοσχέδιο δεν παρέχει καμία πειστική εξήγηση για την αιτία των καθυστερήσεων, ενώ ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Σ. Φάμελλος είπε ότι οι επιπτώσεις από τις επιλογές της κυβέρνησης στον ΟΛΘ είναι η καθυστέρηση της ανάπτυξης, της εργασίας, και της οικονομίας σε όλη τη Β. Ελλάδα.

Ο αγορητής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Στ. Μιχαηλίδης επιφυλάχθηκε επίσης για την ολομέλεια, και είπε ότι «δεν μπορούμε να υπογράφουμε παραχώρηση, εγώ θα έλεγα καθολική πώληση, ξεπούλημα ενός λιμανιού και μετά να αρχίσουμε κάθε χρόνο να φέρνουμε και μια τροποποίηση βελτιωτική όχι, επ’ ωφελεία της πολιτείας, επ’ ωφελεία του επενδυτή».

Κατά του νομοσχεδίου τάχθηκε ο αγορητής του ΚΚΕ, Ιω. Δελής σύμφωνα με τον οποίο, ενώ καθυστερούν οι επενδύσεις του ιδιώτη στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, φαίνεται ότι τα πιο κερδοφόρα κομμάτια του ΟΛΘ προχωρούν κανονικά και αναπτύσσονται..

Διαβάστε επίσης

Τουρισμός: Οι κρατήσεις του φθινοπώρου και πώς θα κλείσει η σεζόν

Η Τέιλορ Σουίφτ στηρίζει Καμάλα και ανοίγει ”μέτωπο” με τον Μασκ

Η “πράσινη” πορεία της AEGEAN

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!