Γ.Δ.
1397.63 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.3
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.58
ΔΑΑ
0,00%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.62
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
7.036
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.04
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.69
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.395
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.01
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
0,00%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
0,00%
0.974
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.57
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Στυλιανίδης: Να πρασινίσουμε τα πλοία μας

«Η ακτοπλοΐα στην Ελλάδα έχει ιδιαιτερότητες και δεν μπορεί να κάνει την μεγάλη πράσινη μετάβαση» τόνισε στα Παραπολιτικά 90,1 ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, στο πλαίσιο της παρουσίας των Παραπολιτικών 90,1 στη ΔΕΘ.

«Εμείς από την πρώτη στιγμή στο υπουργείο καταφέραμε και ξεκινάμε ένα πιλοτικό πρόγραμμα για τις άγονες γραμμές, βγήκε το ΣΔΙΤ ήδη, για να μπορέσουμε να πρασινίσουμε τα πλοία μας. Μιλάμε για καινούργια πλοία. Αν καταφέρουμε και πάει σωστά το pilot project των 80 εκ. € θα πάρουμε ακόμα 360 που ουσιαστικά θα φτάσουμε σε δυνατότητα το 80% της ακτοπλοΐας στην άγονη γραμμή να χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκά λεφτά και να γίνουν συμβάσεις 7-10 χρόνια» συμπλήρωσε ακόμη ο υπουργός.

Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Χρήστου Στυλιανίδη στα Παραπολιτικά 90,1:

Χ.ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Το βασικό για εμάς κάθε καλοκαιρινή περίοδο και πάντα είναι η ασφάλεια. Η ασφάλεια είναι πάνω από όλα. Έχουμε πολλά προβλήματα ειδικά στο Αιγαίο, είναι μια πολύ δύσκολη θάλασσα. Έχουμε λιμενικές υποδομές που έχουν υστερήσει πολύ, χρειαζόμαστε δισεκατομμύρια για να φτάσουμε σε ικανοποιητικές λιμενικές υποδομές. Όταν έχει μια υστέρηση η χώρα δεκαετίας με δισεκατομμύρια δεν θέλει πέντε χρόνια, θέλει είκοσι να κάνει προγραμματισμό. Μιλάμε για πάρα πολλά χρόνια να γίνουν λιμενικές υποδομές στο Αιγαίο, εμείς ξεκινήσαμε ήδη και έχουμε δώσει 300 εκατομμύρια και από το ΕΣΠΑ και από το Ταμείο Ανάκαμψής. Έχουμε ξεκινήσει όλες τις μελέτες, τους διαγωνισμούς θεωρώ όμως ότι μέχρι να γίνουν θέλει δύο τρία χρόνια αλλά πρέπει να μπούμε σε έναν προγραμματισμό εικοσαετίας το οποίο δεν είχε γίνει μέχρι τώρα και ήταν λάθος.

Για την ακτοπλοΐα

Χ.ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Η ακτοπλοΐα στην Ελλάδα έχει ιδιαιτερότητες και δεν μπορεί να κάνει την μεγάλη πράσινη μετάβαση. Εμείς από την πρώτη στιγμή στο υπουργείο καταφέραμε και ξεκινάμε ένα πιλοτικό πρόγραμμα για τις άγονες γραμμές, βγήκε το ΣΔΙΤ ήδη, για να μπορέσουμε να πρασινίσουμε τα πλοία μας. Μιλάμε για καινούργια πλοία. Αν καταφέρουμε και πάει σωστά το pilot project των 80 εκ. € θα πάρουμε ακόμα 360 που ουσιαστικά θα φτάσουμε σε δυνατότητα το 80% της ακτοπλοΐας στην άγονη γραμμή να χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκά λεφτά και να γίνουν συμβάσεις 7-10 χρόνια.

Για τα υψηλά ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Χ.ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Το κόστος των ακτοπλοϊκών γραμμών και των εισιτηρίων είναι πολύπλοκο στην Ελλάδα. Η αγορά είναι «ανώριμη» ξέρουμε όλοι ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός στην αγορά. Εμείς στο υπουργείο καταθέσαμε ήδη στην επιτροπή ανταγωνισμού κάποιες καταγγελίες για μονοπωλιακές γραμμές, περιμένουμε την απόφαση. Την ίδια στιγμή ετοιμάσαμε παρατηρητήριο τιμών που παρακολουθούμε κάθε στιγμή το τι συμβαίνει στις τιμές και προσπαθούμε με κάθε τρόπο να αυξήσουμε τις εκπτώσεις που παρέχουν οι εταιρείες. Δυστυχώς, έχουμε κάνει επαφή με την DGCOM, δεν υπάρχει δυνατότητα πλαφόν για αυτό που κάνουμε τώρα με τις άγονες γραμμές και τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις θα δώσει δυνατότητα να πέσουν οι τιμές.

Διαβάστε επίσης

ΑΕΠ: Ανάπτυξη 2,3% στο β’ τρίμηνο

Honey Deuce: Το κοκτέιλ των 10 εκατ. που πουλάει σαν τρελό

Πώς οι Μολάοι θέτουν στο επίκεντρο τη μεταλλευτική βιομηχανία της Ελλάδας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!