Γ.Δ.
1562.04 0,00%
ACAG
0,00%
5.98
AEM
0,00%
4.45
AKTR
0,00%
5.02
BOCHGR
0,00%
5.02
CENER
0,00%
9.35
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
8.39
EVR
0,00%
1.49
NOVAL
0,00%
2.565
OPTIMA
0,00%
13.26
TITC
0,00%
42.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
2.05
ΑΒΕ
0,00%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.795
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
0,00%
4.145
ΑΛΦΑ
0,00%
1.79
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.46
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.4
ΑΣΚΟ
0,00%
3.16
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.5
ΑΤΕΚ
0,00%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.732
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.5
ΒΙΟ
0,00%
5.71
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.765
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.82
ΔΑΑ
0,00%
8.37
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.46
ΔΕΗ
0,00%
13.51
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.735
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.36
ΕΒΡΟΦ
0,00%
2.06
ΕΕΕ
0,00%
35.68
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.19
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
0,00%
2.21
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.29
ΕΛΠΕ
0,00%
7.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.23
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.8
ΕΛΧΑ
0,00%
2
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
8.3
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.33
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.08
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.4
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
0,00%
1.98
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.363
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.815
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.76
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.09
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.91
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.115
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.09
ΚΑΡΕΛ
0,00%
328
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.83
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.434
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.306
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.54
ΚΡΙ
0,00%
16.75
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.946
ΛΑΒΙ
0,00%
0.821
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.87
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.244
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.23
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.92
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
21.86
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.645
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.08
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.79
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.35
ΜΠΤΚ
0,00%
0.72
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.16
ΝΑΥΠ
0,00%
0.77
ΞΥΛΚ
0,00%
0.266
ΞΥΛΠ
0,00%
0.328
ΟΛΘ
0,00%
29
ΟΛΠ
0,00%
32.9
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.54
ΟΠΑΠ
0,00%
16.93
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
14.42
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.015
ΠΑΠ
0,00%
2.49
ΠΕΙΡ
0,00%
4.485
ΠΕΡΦ
0,00%
5.25
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.9
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.268
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.308
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.1
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.685
ΣΑΡ
0,00%
11.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.35
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.66
ΣΠΙ
0,00%
0.584
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.24
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.202
ΦΡΛΚ
0,00%
4.295
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Στυλιανίδης: Να πρασινίσουμε τα πλοία μας

«Η ακτοπλοΐα στην Ελλάδα έχει ιδιαιτερότητες και δεν μπορεί να κάνει την μεγάλη πράσινη μετάβαση» τόνισε στα Παραπολιτικά 90,1 ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, στο πλαίσιο της παρουσίας των Παραπολιτικών 90,1 στη ΔΕΘ.

«Εμείς από την πρώτη στιγμή στο υπουργείο καταφέραμε και ξεκινάμε ένα πιλοτικό πρόγραμμα για τις άγονες γραμμές, βγήκε το ΣΔΙΤ ήδη, για να μπορέσουμε να πρασινίσουμε τα πλοία μας. Μιλάμε για καινούργια πλοία. Αν καταφέρουμε και πάει σωστά το pilot project των 80 εκ. € θα πάρουμε ακόμα 360 που ουσιαστικά θα φτάσουμε σε δυνατότητα το 80% της ακτοπλοΐας στην άγονη γραμμή να χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκά λεφτά και να γίνουν συμβάσεις 7-10 χρόνια» συμπλήρωσε ακόμη ο υπουργός.

Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Χρήστου Στυλιανίδη στα Παραπολιτικά 90,1:

Χ.ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Το βασικό για εμάς κάθε καλοκαιρινή περίοδο και πάντα είναι η ασφάλεια. Η ασφάλεια είναι πάνω από όλα. Έχουμε πολλά προβλήματα ειδικά στο Αιγαίο, είναι μια πολύ δύσκολη θάλασσα. Έχουμε λιμενικές υποδομές που έχουν υστερήσει πολύ, χρειαζόμαστε δισεκατομμύρια για να φτάσουμε σε ικανοποιητικές λιμενικές υποδομές. Όταν έχει μια υστέρηση η χώρα δεκαετίας με δισεκατομμύρια δεν θέλει πέντε χρόνια, θέλει είκοσι να κάνει προγραμματισμό. Μιλάμε για πάρα πολλά χρόνια να γίνουν λιμενικές υποδομές στο Αιγαίο, εμείς ξεκινήσαμε ήδη και έχουμε δώσει 300 εκατομμύρια και από το ΕΣΠΑ και από το Ταμείο Ανάκαμψής. Έχουμε ξεκινήσει όλες τις μελέτες, τους διαγωνισμούς θεωρώ όμως ότι μέχρι να γίνουν θέλει δύο τρία χρόνια αλλά πρέπει να μπούμε σε έναν προγραμματισμό εικοσαετίας το οποίο δεν είχε γίνει μέχρι τώρα και ήταν λάθος.

Για την ακτοπλοΐα

Χ.ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Η ακτοπλοΐα στην Ελλάδα έχει ιδιαιτερότητες και δεν μπορεί να κάνει την μεγάλη πράσινη μετάβαση. Εμείς από την πρώτη στιγμή στο υπουργείο καταφέραμε και ξεκινάμε ένα πιλοτικό πρόγραμμα για τις άγονες γραμμές, βγήκε το ΣΔΙΤ ήδη, για να μπορέσουμε να πρασινίσουμε τα πλοία μας. Μιλάμε για καινούργια πλοία. Αν καταφέρουμε και πάει σωστά το pilot project των 80 εκ. € θα πάρουμε ακόμα 360 που ουσιαστικά θα φτάσουμε σε δυνατότητα το 80% της ακτοπλοΐας στην άγονη γραμμή να χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκά λεφτά και να γίνουν συμβάσεις 7-10 χρόνια.

Για τα υψηλά ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Χ.ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Το κόστος των ακτοπλοϊκών γραμμών και των εισιτηρίων είναι πολύπλοκο στην Ελλάδα. Η αγορά είναι «ανώριμη» ξέρουμε όλοι ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός στην αγορά. Εμείς στο υπουργείο καταθέσαμε ήδη στην επιτροπή ανταγωνισμού κάποιες καταγγελίες για μονοπωλιακές γραμμές, περιμένουμε την απόφαση. Την ίδια στιγμή ετοιμάσαμε παρατηρητήριο τιμών που παρακολουθούμε κάθε στιγμή το τι συμβαίνει στις τιμές και προσπαθούμε με κάθε τρόπο να αυξήσουμε τις εκπτώσεις που παρέχουν οι εταιρείες. Δυστυχώς, έχουμε κάνει επαφή με την DGCOM, δεν υπάρχει δυνατότητα πλαφόν για αυτό που κάνουμε τώρα με τις άγονες γραμμές και τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις θα δώσει δυνατότητα να πέσουν οι τιμές.

Διαβάστε επίσης

ΑΕΠ: Ανάπτυξη 2,3% στο β’ τρίμηνο

Honey Deuce: Το κοκτέιλ των 10 εκατ. που πουλάει σαν τρελό

Πώς οι Μολάοι θέτουν στο επίκεντρο τη μεταλλευτική βιομηχανία της Ελλάδας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!