Γ.Δ.
1397.63 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.3
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.58
ΔΑΑ
0,00%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.62
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
7.036
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.04
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.69
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.395
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.01
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
0,00%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
0,00%
0.974
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.57
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Στυλιανίδης: Εντυπωσιακή ανάπτυξη των λιμανιών της Βόρειας Ελλάδας

Τα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας γνωρίζουν εντυπωσιακή ανάπτυξη, τόνισε από τη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης.

Στην ομιλία του στην εκδήλωση της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ) με θέμα «Η εξέλιξη του ελληνικού λιμενικού συστήματος την τελευταία δεκαετία. Ευκαιρίες και προκλήσεις για το μέλλον», ο κ. Στυλιανίδης υπογράμμισε ότι το πρώτο οχτάμηνο του έτους τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας, της Θεσσαλονίκης και της Ηγουμενίτσας, που βρίσκονται στον άξονα της Εγνατίας Οδού, γνώρισαν αύξηση 13% στους επιβάτες και 23,5% στα οχήματα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα, την χρονιά ρεκόρ του 2019.

Για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ο υπουργός Ναυτιλίας υπογράμμισε ότι ολοκληρώθηκε το προεδρικό διάταγμα για το master plan και αναμένεται η γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Επισήμανε την ανάγκη το σύστημα λιμενικής διαχείρισης και διακυβέρνησης να προσαρμοστεί στις εξελίξεις και να υιοθετήσει τις νέες τεχνολογίες. Πρόσθεσε, ότι μέσω του ΕΣΠΑ και του Ταμείου ανάκαμψης είναι σε εξέλιξη έργα ύψους πάνω από 300 εκ ευρώ και δεσμεύτηκε ότι θα διεκδικήσει μέσα από την αναθεώρηση του ΕΣΠΑ, πρόσθετα κονδύλια. Σε ότι αφορά το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, σημείωσε ότι έχουν διατεθεί κονδύλια ύψους 24 εκ. Ευρώ για την αναβάθμισή του, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.

Ο γενικός γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμένων, Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, επισήμανε ότι το όραμα της εθνικής λιμενικής πολιτικής της περιόδου 2025-2035 συνίσταται στην δημιουργία σύγχρονου λιμενικού συστήματος, με ανταγωνιστικούς, βιώσιμους έξυπνους πολυτροπικούς λιμένες που θα λειτουργούν ως πόλοι ανάπτυξης και επενδύσεων.

Την εκτίμηση ότι το 2030 και το 2040 θα συνεργάζονται τα λιμάνια μεταξύ τους, με στόχο τη βελτιστοποίηση στη διαχείριση πόρων, διατύπωσε ο πρόεδρος της ΕΛΙΜΕ και εκτελεστικός πρόεδρος του ΔΣ του ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος.

Περαιτέρω, επισήμανε ότι είναι ανάγκη να ενισχυθεί η σύνδεση των λιμανιών με δρόμους και σιδηροδρομικές γραμμές, ενώ μεταξύ των τομέων στους οποίους πρέπει να δοθεί προτεραιότητα ανέφερε την ολοκλήρωση των λιμενικών υποδομών για Πύλες Σέγκεν, η αξιοποίηση χρηματοδοτικών εργαλείων και η ηλεκτρονική σύνδεση τελωνείων με λιμάνια για την απλοποίηση διαδικασιών και συναλλαγών, όπου, όπως είπε, έχει σημειωθεί προόδος.

Διαβάστε επίσης

ΑΕΠ: Ανάπτυξη 2,3% στο β’ τρίμηνο

Honey Deuce: Το κοκτέιλ των 10 εκατ. που πουλάει σαν τρελό

Πώς οι Μολάοι θέτουν στο επίκεντρο τη μεταλλευτική βιομηχανία της Ελλάδας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!