Γ.Δ.
1401.18 +0,79%
ACAG
-1,26%
5.5
BOCHGR
-0,23%
4.31
CENER
+2,57%
8.77
CNLCAP
0,00%
7
DIMAND
-0,22%
9.11
NOVAL
0,00%
2.52
OPTIMA
-1,41%
12.62
TITC
+1,87%
32.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,41%
1.442
ΑΒΕ
+1,46%
0.487
ΑΔΜΗΕ
+0,42%
2.375
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
+3,40%
3.195
ΑΛΦΑ
+1,54%
1.422
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,20%
10.13
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
+28,98%
182.5
ΑΤΤΙΚΑ
+2,33%
2.2
ΒΙΟ
-1,12%
5.32
ΒΙΟΚΑ
-1,74%
1.695
ΒΙΟΣΚ
-0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
-9,44%
0.326
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,89%
1.35
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.46
ΔΑΑ
+4,09%
7.842
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
+1,45%
11.91
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,72%
0.279
ΕΒΡΟΦ
+1,01%
1.505
ΕΕΕ
-1,57%
32.62
ΕΚΤΕΡ
-2,77%
1.476
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
+1,14%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,59%
1.794
ΕΛΠΕ
-0,87%
6.83
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.03
ΕΛΤΟΝ
-0,35%
1.722
ΕΛΧΑ
-0,45%
1.784
ΕΠΙΛΚ
+10,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
+0,43%
1.17
ΕΤΕ
+2,98%
7.264
ΕΥΑΠΣ
+1,25%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.68
ΕΥΡΩΒ
+2,55%
1.928
ΕΧΑΕ
+0,12%
4.33
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
+3,30%
0.2975
ΙΛΥΔΑ
+3,63%
1.855
ΙΝΚΑΤ
+1,00%
5.07
ΙΝΛΙΦ
+2,07%
4.44
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.07
ΙΝΤΕΚ
+1,69%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,65%
2.38
ΙΝΤΕΤ
+0,91%
1.105
ΙΝΤΚΑ
+0,72%
2.795
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-4,44%
1.29
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,90%
1.545
ΚΟΡΔΕ
+1,47%
0.414
ΚΟΥΑΛ
+3,81%
1.09
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.68
ΚΡΙ
+1,43%
14.15
ΚΤΗΛΑ
+1,72%
1.77
ΚΥΡΙΟ
+1,65%
0.986
ΛΑΒΙ
+1,72%
0.769
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.21
ΛΑΜΨΑ
+1,08%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.288
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.27
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,55%
3.61
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
-4,89%
42.8
ΜΙΓ
+2,36%
3.255
ΜΙΝ
-0,97%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,15%
20.18
ΜΟΝΤΑ
+0,80%
3.8
ΜΟΤΟ
+1,17%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+1,38%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,55%
3.67
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,31%
32.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+2,59%
0.87
ΞΥΛΚ
+1,89%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
+0,90%
28
ΟΛΥΜΠ
+2,09%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,70%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,87%
0.8
ΟΤΕ
+1,15%
15.83
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.9
ΠΑΙΡ
+0,61%
0.996
ΠΑΠ
+3,65%
2.27
ΠΕΙΡ
+0,62%
3.572
ΠΕΡΦ
+0,17%
5.91
ΠΕΤΡΟ
+1,01%
8.02
ΠΛΑΘ
-0,27%
3.7
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,80%
6.5
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
+3,44%
1.655
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,51%
0.336
ΣΙΔΜΑ
+3,47%
1.64
ΣΠΕΙΣ
+0,67%
6
ΣΠΙ
-2,13%
0.552
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.66
ΤΖΚΑ
+0,73%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.75
ΦΡΙΓΟ
+0,93%
0.218
ΦΡΛΚ
+2,45%
3.765
ΧΑΙΔΕ
-1,71%
0.575

Attica Group: Αυξάνει στα 1,2 δισ. το ναυπηγικό πρόγραμμα

Σε αύξηση του επενδυτικού της προγράμματος στο 1,2 δισ. ευρώ προχωρεί η Attica Group, προκειμένου να ανανεώσει τον στόλο της και να συμβαδίσει με τις κοινοτικές οδηγίες για τις εκπομπές διοξειδίου. Η διοίκηση του ομίλου αφήνει, μάλιστα, ανοικτό το ενδεχόμενο περαιτέρω ενίσχυσης του επενδυτικού προγράμματος στην περίπτωση που προχωρήσει η υπόθεση των μακροπρόθεσμων συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας.

Το επενδυτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει την κατασκευή δέκα νέων πλοίων. Ο όμιλος υπέγραψε προ ημερών συμφωνία που προσεγγίζει τα 800 εκατ. ευρώ για τη ναυπήγηση δύο πράσινων, μεγάλων πλοίων της ακτοπλοΐας (με δυνατότητα επέκτασης της συμφωνίας στα τέσσερα πλοία), με την ακτοπλοϊκή Stena και τα κινεζικά ναυπηγεία CMJL Weihai Shipyards.

Η Attica θα αποφασίσει μέσα στην επόμενη χρονιά αν θα ασκήσει το δικαίωμα για τα δύο πρόσθετα πλοία. Τα νέα πλοία, με τα δύο να παραδίδονται το 2027, έχουν δυνατότητα χρήσης τετραπλού καυσίμου και ενεργειακά αποδοτικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς.

Η εταιρεία προωθεί επίσης την ανανέωση του στόλου που καλύπτει τις γραμμές του Αργοσαρωνικού, στις οποίες από το 2023 δρομολογήθηκαν τρία νεότευκτα aero-catamaran. Στόχος είναι να αποκτηθούν δύο επιπλέον ταχύπλοα του ίδιου τύπου, αλλά με μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα, ώστε σταδιακά να αντικατασταθούν τα Flying Cat.

Η διοίκηση σχεδιάζει και τη ναυπήγηση, αν το επιτρέψουν οι συνθήκες στα ασιατικά ναυπηγεία, δύο επιβατικών οχηματαγωγών μεσαίας δυναμικότητας, ώστε να καλυφθούν ανάγκες των γραμμών του Κεντρικού και Βορείου Αιγαίου. Στα πλάνα περιλαμβάνεται και η αγορά μεγάλων ταχύπλοων, όπως τα σημερινά Highspeed 4 και Hellenic Highspeed.

Τα δύο πρώτα μεγάλα πλοία θα δρομολογηθούν στην Αδριατική, στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας, ενώ τα δύο επόμενα (αν ασκηθεί το σχετικό δικαίωμα) για τις γραμμές της Κρήτης και την Αδριατική.

Το επενδυτικό πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί από ίδια κεφαλαία και τραπεζικό δανεισμό.

Διαβάστε επίσης

Ανοίγει η συζήτηση για αύξηση των ορίων Η/Μ ακτινοβολίας στην κινητή

Κατασκευές: Κύμα ανησυχίας για τις μεγάλες ελλείψεις προσωπικού

Σκυλακάκης: Δεν υπάρχουν προοπτικές υλοποίησης για σταθμό LNG στον Παγασητικό

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!