Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Attica Group: Αυξάνει στα 1,2 δισ. το ναυπηγικό πρόγραμμα

Σε αύξηση του επενδυτικού της προγράμματος στο 1,2 δισ. ευρώ προχωρεί η Attica Group, προκειμένου να ανανεώσει τον στόλο της και να συμβαδίσει με τις κοινοτικές οδηγίες για τις εκπομπές διοξειδίου. Η διοίκηση του ομίλου αφήνει, μάλιστα, ανοικτό το ενδεχόμενο περαιτέρω ενίσχυσης του επενδυτικού προγράμματος στην περίπτωση που προχωρήσει η υπόθεση των μακροπρόθεσμων συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας.

Το επενδυτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει την κατασκευή δέκα νέων πλοίων. Ο όμιλος υπέγραψε προ ημερών συμφωνία που προσεγγίζει τα 800 εκατ. ευρώ για τη ναυπήγηση δύο πράσινων, μεγάλων πλοίων της ακτοπλοΐας (με δυνατότητα επέκτασης της συμφωνίας στα τέσσερα πλοία), με την ακτοπλοϊκή Stena και τα κινεζικά ναυπηγεία CMJL Weihai Shipyards.

Η Attica θα αποφασίσει μέσα στην επόμενη χρονιά αν θα ασκήσει το δικαίωμα για τα δύο πρόσθετα πλοία. Τα νέα πλοία, με τα δύο να παραδίδονται το 2027, έχουν δυνατότητα χρήσης τετραπλού καυσίμου και ενεργειακά αποδοτικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς.

Η εταιρεία προωθεί επίσης την ανανέωση του στόλου που καλύπτει τις γραμμές του Αργοσαρωνικού, στις οποίες από το 2023 δρομολογήθηκαν τρία νεότευκτα aero-catamaran. Στόχος είναι να αποκτηθούν δύο επιπλέον ταχύπλοα του ίδιου τύπου, αλλά με μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα, ώστε σταδιακά να αντικατασταθούν τα Flying Cat.

Η διοίκηση σχεδιάζει και τη ναυπήγηση, αν το επιτρέψουν οι συνθήκες στα ασιατικά ναυπηγεία, δύο επιβατικών οχηματαγωγών μεσαίας δυναμικότητας, ώστε να καλυφθούν ανάγκες των γραμμών του Κεντρικού και Βορείου Αιγαίου. Στα πλάνα περιλαμβάνεται και η αγορά μεγάλων ταχύπλοων, όπως τα σημερινά Highspeed 4 και Hellenic Highspeed.

Τα δύο πρώτα μεγάλα πλοία θα δρομολογηθούν στην Αδριατική, στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας, ενώ τα δύο επόμενα (αν ασκηθεί το σχετικό δικαίωμα) για τις γραμμές της Κρήτης και την Αδριατική.

Το επενδυτικό πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί από ίδια κεφαλαία και τραπεζικό δανεισμό.

Διαβάστε επίσης

Ανοίγει η συζήτηση για αύξηση των ορίων Η/Μ ακτινοβολίας στην κινητή

Κατασκευές: Κύμα ανησυχίας για τις μεγάλες ελλείψεις προσωπικού

Σκυλακάκης: Δεν υπάρχουν προοπτικές υλοποίησης για σταθμό LNG στον Παγασητικό

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!