Γ.Δ.
1451.22 +0,02%
ACAG
+0,68%
5.9
CENER
+0,10%
9.81
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,23%
8.58
NOVAL
-0,95%
2.704
OPTIMA
+0,33%
12
TITC
-1,00%
29.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
-0,54%
1.478
ΑΒΕ
-1,33%
0.446
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.26
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
-0,89%
2.77
ΑΛΦΑ
-0,45%
1.65
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,03%
11.82
ΑΣΚΟ
-0,33%
3.04
ΑΣΤΑΚ
+0,29%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.54
ΑΤΤ
+8,11%
12
ΑΤΤΙΚΑ
-0,39%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,29%
6.28
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.57
ΒΙΟΣΚ
+1,97%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+1,69%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+1,61%
1.58
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,14%
17.2
ΔΑΑ
+0,03%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+2,72%
11.71
ΔΟΜΙΚ
+1,19%
3.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,44%
0.329
ΕΒΡΟΦ
-1,32%
1.5
ΕΕΕ
-0,86%
32.2
ΕΚΤΕΡ
-0,71%
4.17
ΕΛΒΕ
+2,00%
5.1
ΕΛΙΝ
-1,25%
2.37
ΕΛΛ
0,00%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.6
ΕΛΠΕ
+1,09%
8.32
ΕΛΣΤΡ
+1,31%
2.32
ΕΛΤΟΝ
+0,35%
1.738
ΕΛΧΑ
+0,96%
1.894
ΕΝΤΕΡ
-0,38%
7.86
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
-1,15%
1.285
ΕΤΕ
-1,62%
7.89
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,99%
2.105
ΕΧΑΕ
+0,31%
4.9
ΙΑΤΡ
-1,60%
1.535
ΙΚΤΙΝ
+0,42%
0.3625
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,01%
5
ΙΝΛΙΦ
+0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+3,09%
1.268
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.94
ΙΝΤΕΡΚΟ
-4,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.285
ΙΝΤΚΑ
+2,51%
3.465
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
-3,19%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
+1,29%
1.565
ΚΟΡΔΕ
+1,04%
0.485
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.19
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,86%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,83%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,46%
0.873
ΛΑΜΔΑ
+0,71%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
-0,65%
0.304
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,71%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.81
ΜΕΒΑ
-2,24%
3.93
ΜΕΝΤΙ
+2,66%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-1,64%
3.605
ΜΙΝ
-6,11%
0.615
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,20%
23.14
ΜΟΝΤΑ
-0,88%
3.37
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.725
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,58%
27.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.45
ΜΠΡΙΚ
+0,53%
1.89
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-0,27%
36.78
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
-0,61%
0.974
ΞΥΛΚ
-0,37%
0.266
ΞΥΛΠ
0,00%
0.486
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.95
ΟΛΥΜΠ
+1,19%
2.56
ΟΠΑΠ
+2,67%
15.4
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.895
ΟΤΕ
+1,16%
13.98
ΟΤΟΕΛ
-1,34%
11.76
ΠΑΙΡ
-4,08%
1.175
ΠΑΠ
0,00%
2.41
ΠΕΙΡ
-1,07%
3.682
ΠΕΤΡΟ
-1,37%
8.64
ΠΛΑΘ
+0,39%
3.82
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
+10,00%
0.264
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
-0,20%
4.94
ΡΕΒΟΙΛ
-0,25%
1.97
ΣΑΡ
-0,52%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+0,60%
1.665
ΣΠΕΙΣ
-0,60%
6.62
ΣΠΙ
-1,49%
0.66
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.24
ΤΖΚΑ
-2,61%
1.495
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+1,52%
4
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Attica Group: Αυξάνει στα 1,2 δισ. το ναυπηγικό πρόγραμμα

Σε αύξηση του επενδυτικού της προγράμματος στο 1,2 δισ. ευρώ προχωρεί η Attica Group, προκειμένου να ανανεώσει τον στόλο της και να συμβαδίσει με τις κοινοτικές οδηγίες για τις εκπομπές διοξειδίου. Η διοίκηση του ομίλου αφήνει, μάλιστα, ανοικτό το ενδεχόμενο περαιτέρω ενίσχυσης του επενδυτικού προγράμματος στην περίπτωση που προχωρήσει η υπόθεση των μακροπρόθεσμων συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας.

Το επενδυτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει την κατασκευή δέκα νέων πλοίων. Ο όμιλος υπέγραψε προ ημερών συμφωνία που προσεγγίζει τα 800 εκατ. ευρώ για τη ναυπήγηση δύο πράσινων, μεγάλων πλοίων της ακτοπλοΐας (με δυνατότητα επέκτασης της συμφωνίας στα τέσσερα πλοία), με την ακτοπλοϊκή Stena και τα κινεζικά ναυπηγεία CMJL Weihai Shipyards.

Η Attica θα αποφασίσει μέσα στην επόμενη χρονιά αν θα ασκήσει το δικαίωμα για τα δύο πρόσθετα πλοία. Τα νέα πλοία, με τα δύο να παραδίδονται το 2027, έχουν δυνατότητα χρήσης τετραπλού καυσίμου και ενεργειακά αποδοτικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς.

Η εταιρεία προωθεί επίσης την ανανέωση του στόλου που καλύπτει τις γραμμές του Αργοσαρωνικού, στις οποίες από το 2023 δρομολογήθηκαν τρία νεότευκτα aero-catamaran. Στόχος είναι να αποκτηθούν δύο επιπλέον ταχύπλοα του ίδιου τύπου, αλλά με μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα, ώστε σταδιακά να αντικατασταθούν τα Flying Cat.

Η διοίκηση σχεδιάζει και τη ναυπήγηση, αν το επιτρέψουν οι συνθήκες στα ασιατικά ναυπηγεία, δύο επιβατικών οχηματαγωγών μεσαίας δυναμικότητας, ώστε να καλυφθούν ανάγκες των γραμμών του Κεντρικού και Βορείου Αιγαίου. Στα πλάνα περιλαμβάνεται και η αγορά μεγάλων ταχύπλοων, όπως τα σημερινά Highspeed 4 και Hellenic Highspeed.

Τα δύο πρώτα μεγάλα πλοία θα δρομολογηθούν στην Αδριατική, στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας, ενώ τα δύο επόμενα (αν ασκηθεί το σχετικό δικαίωμα) για τις γραμμές της Κρήτης και την Αδριατική.

Το επενδυτικό πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί από ίδια κεφαλαία και τραπεζικό δανεισμό.

Διαβάστε επίσης

Ανοίγει η συζήτηση για αύξηση των ορίων Η/Μ ακτινοβολίας στην κινητή

Κατασκευές: Κύμα ανησυχίας για τις μεγάλες ελλείψεις προσωπικού

Σκυλακάκης: Δεν υπάρχουν προοπτικές υλοποίησης για σταθμό LNG στον Παγασητικό

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!