Γ.Δ.
1618.16 0,00%
ACAG
0,00%
6.16
AEM
0,00%
4.545
AKTR
0,00%
5.45
BOCHGR
0,00%
5.34
CENER
0,00%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.24
EVR
0,00%
1.745
NOVAL
0,00%
2.54
OPTIMA
0,00%
14.04
TITC
0,00%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
0,00%
2.25
ΑΒΕ
0,00%
0.429
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
0,00%
4.31
ΑΛΦΑ
0,00%
1.89
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.4
ΑΣΚΟ
0,00%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΙΟ
0,00%
5.83
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.925
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
0,00%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
13.33
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.38
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.955
ΕΕΕ
0,00%
39.2
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
0,00%
8.04
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.858
ΕΛΧΑ
0,00%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.125
ΕΤΕ
0,00%
8.648
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.45
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.06
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.484
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
0,00%
2.05
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.765
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.85
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.459
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.31
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.3
ΚΡΙ
0,00%
16.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.812
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
0,00%
22.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
0,00%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.42
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
0.828
ΞΥΛΚ
0,00%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.396
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
0,00%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4.808
ΠΕΡΦ
0,00%
5.4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
0,00%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.755
ΣΑΡ
0,00%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
4.28
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Γκίκας: Προτεραιότητα πράσινη μετάβαση και ψηφιοποίηση της ναυτιλίας

Στρατηγική επιλογή του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής αποτελεί η επιτάχυνση δράσεων για την υλοποίηση της πράσινης μετάβασης και της ψηφιοποίησης σε όλα τα πεδία, σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο αρμόδιος υφυπουργός, Στέφανος Γκίκας.

Στην ημερίδα που διοργάνωσε την Παρασκευή 5/7/2024 ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου με θέμα: «Η Πυξίδα του Οργανισμού Λιμένος Βόλου για την επόμενη μέρα: Πράσινη μετάβαση, Ψηφιοποίηση και Ανάπτυξη-Βελτίωση Υποδομών» παραβρέθηκε ο Στέφανος Γκίκας, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό.

Ο υφυπουργός, αφού ευχαρίστησε τον Ο.Λ.Β. Α.Ε. για την πρόσκληση, αναφέρθηκε στην στρατηγική επιλογή του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, σύμφωνα με το Πρόγραμμα Διακυβέρνησης 2023-2027 και ειδικότερα ως προς την επιτάχυνση δράσεων για την υλοποίηση της «πράσινης μετάβασης» και της ψηφιοποίησης σε όλα τα πεδία και πρόσθεσε πως «είναι αναγκαίες πολιτικές, όχι μόνο επειδή επιβάλλονται πλέον από την κοινοτική νομοθεσία, αλλά κυρίως διότι ο στόχος είναι να επιτευχθούν υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης και εξωστρέφειας της ελληνικής ναυτιλίας».

«Σε αυτό το πλαίσιο», συνέχισε ο Στέφανος Γκίκας, «το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, υλοποιώντας τις κατευθύνσεις του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και του Υπουργού Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη, έχει αναλάβει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για τη συνεχή και απρόσκοπτη διασυνδεσιμότητα των νησιών και την διασφάλιση της οικονομικής, κοινωνικής και εδαφικής συνοχής της χώρας, οι οποίες χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ 2021-2027 και ο προϋπολογισμός εκτιμάται ότι θα ανέλθει τα επόμενα χρόνια στα 600 εκ ευρώ».

Ο Υφυπουργός, αναφέρθηκε επίσης στα προγράμματα που μελετά το Υπουργείο σχετικά με την απο-ανθρακοποίηση της ακτοπλοΐας, στα οποία περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, η βελτίωση της προσβασιμότητας των νησιών με ανάπτυξη συστήματος θαλασσίων συγκοινωνιών, το σχέδιο για την ανανέωση του ελληνικού στόλου επιβατηγού ναυτιλίας, το οποίο έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, η μελέτη από πλευράς του Υπουργείου που έχει ανατεθεί στο ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με την ηλεκτροδότηση των ελλιμενιζόμενων πλοίων στα λιμάνια όλης της χώρας, η ψηφιακή νηολόγηση των ποντοπόρων πλοίων, κ.α.

Ο Στέφανος Γκίκας μίλησε και για την ένταξη του έργου αποκατάστασης του Λιμένος Βόλου, που επλήγη από την κακοκαιρία Daniel, στο «Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας» με συνολικό προϋπολογισμό 9.942.254,93 ευρώ, ώστε το επόμενο διάστημα να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός και να προχωρήσει η υλοποίηση του σημαντικού αυτού έργου για την περιοχή. Κλείνοντας, ο Υφυπουργός υπογράμμισε πως «οι πολιτικές του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής απευθύνονται στο μέλλον και έχουν ορίζοντα τις επόμενες γενιές, πάντα με γνώμονα την ανταγωνιστικότητα και την εξωστρέφεια της ελληνικής ναυτιλίας».

Διαβάστε επίσης

Cold Brew: Πώς ο σπιτικός παγωμένος καφές έγινε η νέα τάση

Goldman Sachs: Ανεβάζει τον πήχη για τη βρετανική οικονομία

ελίν: Οι στόχοι για το 2024 και τα πυρά Αληγιζάκη για τις στρεβλώσεις στην αγορά

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!