Γ.Δ.
1401.18 +0,79%
ACAG
-1,26%
5.5
BOCHGR
-0,23%
4.31
CENER
+2,57%
8.77
CNLCAP
0,00%
7
DIMAND
-0,22%
9.11
NOVAL
0,00%
2.52
OPTIMA
-1,41%
12.62
TITC
+1,87%
32.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,41%
1.442
ΑΒΕ
+1,46%
0.487
ΑΔΜΗΕ
+0,42%
2.375
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
+3,40%
3.195
ΑΛΦΑ
+1,54%
1.422
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,20%
10.13
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
+28,98%
182.5
ΑΤΤΙΚΑ
+2,33%
2.2
ΒΙΟ
-1,12%
5.32
ΒΙΟΚΑ
-1,74%
1.695
ΒΙΟΣΚ
-0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
-9,44%
0.326
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,89%
1.35
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.46
ΔΑΑ
+4,09%
7.842
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
+1,45%
11.91
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,72%
0.279
ΕΒΡΟΦ
+1,01%
1.505
ΕΕΕ
-1,57%
32.62
ΕΚΤΕΡ
-2,77%
1.476
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
+1,14%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,59%
1.794
ΕΛΠΕ
-0,87%
6.83
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.03
ΕΛΤΟΝ
-0,35%
1.722
ΕΛΧΑ
-0,45%
1.784
ΕΠΙΛΚ
+10,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
+0,43%
1.17
ΕΤΕ
+2,98%
7.264
ΕΥΑΠΣ
+1,25%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.68
ΕΥΡΩΒ
+2,55%
1.928
ΕΧΑΕ
+0,12%
4.33
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
+3,30%
0.2975
ΙΛΥΔΑ
+3,63%
1.855
ΙΝΚΑΤ
+1,00%
5.07
ΙΝΛΙΦ
+2,07%
4.44
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.07
ΙΝΤΕΚ
+1,69%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,65%
2.38
ΙΝΤΕΤ
+0,91%
1.105
ΙΝΤΚΑ
+0,72%
2.795
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-4,44%
1.29
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,90%
1.545
ΚΟΡΔΕ
+1,47%
0.414
ΚΟΥΑΛ
+3,81%
1.09
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.68
ΚΡΙ
+1,43%
14.15
ΚΤΗΛΑ
+1,72%
1.77
ΚΥΡΙΟ
+1,65%
0.986
ΛΑΒΙ
+1,72%
0.769
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.21
ΛΑΜΨΑ
+1,08%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.288
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.27
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,55%
3.61
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
-4,89%
42.8
ΜΙΓ
+2,36%
3.255
ΜΙΝ
-0,97%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,15%
20.18
ΜΟΝΤΑ
+0,80%
3.8
ΜΟΤΟ
+1,17%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+1,38%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,55%
3.67
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,31%
32.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+2,59%
0.87
ΞΥΛΚ
+1,89%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
+0,90%
28
ΟΛΥΜΠ
+2,09%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,70%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,87%
0.8
ΟΤΕ
+1,15%
15.83
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.9
ΠΑΙΡ
+0,61%
0.996
ΠΑΠ
+3,65%
2.27
ΠΕΙΡ
+0,62%
3.572
ΠΕΡΦ
+0,17%
5.91
ΠΕΤΡΟ
+1,01%
8.02
ΠΛΑΘ
-0,27%
3.7
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,80%
6.5
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
+3,44%
1.655
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,51%
0.336
ΣΙΔΜΑ
+3,47%
1.64
ΣΠΕΙΣ
+0,67%
6
ΣΠΙ
-2,13%
0.552
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.66
ΤΖΚΑ
+0,73%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.75
ΦΡΙΓΟ
+0,93%
0.218
ΦΡΛΚ
+2,45%
3.765
ΧΑΙΔΕ
-1,71%
0.575

Γκίκας: Προτεραιότητα πράσινη μετάβαση και ψηφιοποίηση της ναυτιλίας

Στρατηγική επιλογή του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής αποτελεί η επιτάχυνση δράσεων για την υλοποίηση της πράσινης μετάβασης και της ψηφιοποίησης σε όλα τα πεδία, σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο αρμόδιος υφυπουργός, Στέφανος Γκίκας.

Στην ημερίδα που διοργάνωσε την Παρασκευή 5/7/2024 ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου με θέμα: «Η Πυξίδα του Οργανισμού Λιμένος Βόλου για την επόμενη μέρα: Πράσινη μετάβαση, Ψηφιοποίηση και Ανάπτυξη-Βελτίωση Υποδομών» παραβρέθηκε ο Στέφανος Γκίκας, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό.

Ο υφυπουργός, αφού ευχαρίστησε τον Ο.Λ.Β. Α.Ε. για την πρόσκληση, αναφέρθηκε στην στρατηγική επιλογή του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, σύμφωνα με το Πρόγραμμα Διακυβέρνησης 2023-2027 και ειδικότερα ως προς την επιτάχυνση δράσεων για την υλοποίηση της «πράσινης μετάβασης» και της ψηφιοποίησης σε όλα τα πεδία και πρόσθεσε πως «είναι αναγκαίες πολιτικές, όχι μόνο επειδή επιβάλλονται πλέον από την κοινοτική νομοθεσία, αλλά κυρίως διότι ο στόχος είναι να επιτευχθούν υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης και εξωστρέφειας της ελληνικής ναυτιλίας».

«Σε αυτό το πλαίσιο», συνέχισε ο Στέφανος Γκίκας, «το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, υλοποιώντας τις κατευθύνσεις του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και του Υπουργού Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη, έχει αναλάβει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για τη συνεχή και απρόσκοπτη διασυνδεσιμότητα των νησιών και την διασφάλιση της οικονομικής, κοινωνικής και εδαφικής συνοχής της χώρας, οι οποίες χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ 2021-2027 και ο προϋπολογισμός εκτιμάται ότι θα ανέλθει τα επόμενα χρόνια στα 600 εκ ευρώ».

Ο Υφυπουργός, αναφέρθηκε επίσης στα προγράμματα που μελετά το Υπουργείο σχετικά με την απο-ανθρακοποίηση της ακτοπλοΐας, στα οποία περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, η βελτίωση της προσβασιμότητας των νησιών με ανάπτυξη συστήματος θαλασσίων συγκοινωνιών, το σχέδιο για την ανανέωση του ελληνικού στόλου επιβατηγού ναυτιλίας, το οποίο έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, η μελέτη από πλευράς του Υπουργείου που έχει ανατεθεί στο ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με την ηλεκτροδότηση των ελλιμενιζόμενων πλοίων στα λιμάνια όλης της χώρας, η ψηφιακή νηολόγηση των ποντοπόρων πλοίων, κ.α.

Ο Στέφανος Γκίκας μίλησε και για την ένταξη του έργου αποκατάστασης του Λιμένος Βόλου, που επλήγη από την κακοκαιρία Daniel, στο «Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας» με συνολικό προϋπολογισμό 9.942.254,93 ευρώ, ώστε το επόμενο διάστημα να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός και να προχωρήσει η υλοποίηση του σημαντικού αυτού έργου για την περιοχή. Κλείνοντας, ο Υφυπουργός υπογράμμισε πως «οι πολιτικές του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής απευθύνονται στο μέλλον και έχουν ορίζοντα τις επόμενες γενιές, πάντα με γνώμονα την ανταγωνιστικότητα και την εξωστρέφεια της ελληνικής ναυτιλίας».

Διαβάστε επίσης

Cold Brew: Πώς ο σπιτικός παγωμένος καφές έγινε η νέα τάση

Goldman Sachs: Ανεβάζει τον πήχη για τη βρετανική οικονομία

ελίν: Οι στόχοι για το 2024 και τα πυρά Αληγιζάκη για τις στρεβλώσεις στην αγορά

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!