THEPOWERGAME
Tην στρατηγική επένδυση 756 εκατ. δολαρίων για 10 πλοία μεταφοράς αερίου τελευταίας τεχνολογίας ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Capital Product Partners. Η παράδοση των πλοίων αναμένεται μεταξύ του α’ τριμήνου του 2026 και του γ’ τριμήνου του 2027. Έξι πλοία είναι Dual Fuel Medium Gas Carriers («MGCs») και τέσσερα είναι Liquid CO2 Handy Multi Gas Carriers («LCO2s»).
Γνώμονας της επένδυσης είναι η ενεργειακή μετάβαση, προσθέτοντας συμπληρωματική ικανότητα φυσικού αερίου στην κύρια αρμοδιότητα μεταφοράς LNG και συμπεριλαμβάνοντας πρωτοποριακά πλοία για τη μεταφορά LCO2 και αμμωνίας. Η συναλλαγή αναμένεται να χρηματοδοτηθεί με μετρητά που θα προκύψουν κυρίως από τις πωλήσεις containerships και από τη χρηματοδότηση χρέους.
Ο κ. Jerry Kalogiratos, Διευθύνων Σύμβουλος του Γενικού Εταίρου της εταιρείας, δήλωσε: «Χαίρομαι που βλέπω τη Σύμπραξη να κάνει ένα σημαντικό βήμα για να γίνει μια διαφοροποιημένη εταιρεία μεταφοράς φυσικού αερίου με έμφαση στην ενεργειακή μετάβαση. Η προσθήκη αυτών των 10 υπερσύγχρονων πλοίων υψηλών προδιαγραφών θα μας επιτρέψει να παρέχουμε στους υφιστάμενους πελάτες μας, όπως οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, οι εταιρείες ενέργειας και οι έμποροι, μια πλήρη γκάμα πλοίων για όλες τις ανάγκες μεταφοράς φυσικού αερίου, αυξάνοντας το αποτύπωμα και την εμβέλειά μας στην αγορά.
Ενώ το LNG θα παραμείνει η βασική μας αρμοδιότητα, με έναν αναμενόμενο παραδοτέο στόλο 18 πλοίων μεταφοράς LNG τελευταίας γενιάς έως το 2027, η συναλλαγή αυτή δίνει μεγάλη έμφαση στην ενεργειακή μετάβαση, καθώς τα νέα αυτά αποκτήματα θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν Υγραέριο (LPG), αμμωνία, βουτάνιο, προπυλένιο και υγρό CO2.
Οι θέσεις ελλιμενισμού που εξασφαλίστηκαν είναι πολύτιμες πρώιμες θέσεις σε μια πολύ στενή αγορά ναυπήγησης πλοίων και σε εξαιρετικά αξιόπιστα ναυπηγεία για αυτούς τους τύπους πλοίων. Αυτή η στρατηγική επένδυση όχι μόνο ενισχύει τη θέση μας στην αγορά, αλλά και μας ευθυγραμμίζει με το μέλλον της μεταφοράς ενέργειας, διασφαλίζοντας ότι θα παραμείνουμε στην πρώτη γραμμή του κλάδου».
Διαβάστε επίσης:
Τι σημαίνει για τον ελληνικό τουρισμό η κατάρρευση του FTI
Νάιτζελ Φάρατζ: Υποψήφιος στις εκλογές ως επικεφαλής του Reform UK
Πού κόλλησαν τα προγράμματα “Εξοικονομώ” – Οι αλλαγές που έρχονται