Γ.Δ.
1538.45 -0,07%
ACAG
-0,33%
5.99
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
0,00%
9.58
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,37%
8.16
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-0,31%
12.9
TITC
+1,35%
45.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.884
ΑΒΕ
-0,66%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.74
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
-0,74%
4.02
ΑΛΦΑ
-0,54%
1.758
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+2,81%
10.96
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+0,26%
0.78
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+0,35%
5.7
ΒΙΟΚΑ
+0,77%
1.955
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.59
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
-0,22%
8.08
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,55%
12.88
ΔΟΜΙΚ
-1,02%
2.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
+0,12%
33.28
ΕΚΤΕΡ
+0,57%
1.76
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+0,45%
2.22
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,67%
2.25
ΕΛΠΕ
-0,26%
7.53
ΕΛΣΤΡ
+0,94%
2.14
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.88
ΕΛΧΑ
+0,48%
2.1
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,68%
1.21
ΕΤΕ
-0,57%
8.426
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+0,16%
2.48
ΕΧΑΕ
+1,16%
4.78
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
+1,14%
1.77
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,43%
4.63
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.155
ΙΝΤΚΑ
+0,78%
3.245
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
+2,26%
1.36
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
+1,45%
1.402
ΚΟΥΕΣ
-1,30%
6.08
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.81
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
0,00%
0.793
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,98%
3.1
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-0,74%
21.34
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-1,01%
25.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.77
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
34.28
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.291
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
+0,17%
30.15
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.54
ΟΠΑΠ
+0,56%
16.07
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,90%
0.789
ΟΤΕ
-0,33%
14.9
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
+2,41%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,73%
4.333
ΠΕΡΦ
+0,74%
5.47
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.44
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.155
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,82%
1.234
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,57%
5.33
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.67
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+2,56%
1.6
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
0,00%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,97%
1.658
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
-0,63%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Στυλιανίδης: Οι 6 άξονες για το μεταφορικό ισοδύναμο

Τους έξι άξονες παρέμβασης για την εφαρμογή της πολιτικής για το μεταφορικό ισοδύναμο, που το ίδιο το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής δρομολογεί σε διαβούλευση με τα αρμόδια Επιμελητήρια, ανέλυσε ο αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Στυλιανίδης, στη Βουλή.

Ειδικότερα, ο υπουργός Ναυτιλίας απάντησε σήμερα στη Βουλή σε Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ, Μανώλη Συντυχάκη, σχετικά με το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδύναμου, ιδίως μάλιστα για την Κρήτη.

Από την απάντησή του, προέκυψαν και οι έξι άξονες παρέμβασης για την εφαρμογή της πολιτικής στο εξής, που το ίδιο το Υπουργείο, σε συνεχή διαβούλευση με τα αρμόδια Επιμελητήρια, δρομολογεί. Όλα τα σημεία, εναρμονίζονται με τις βασικές αρχές της τήρησης της δημοσιονομικής πειθαρχίας, όσο και της αναγκαίας αναλογικότητας του μέτρου. Έτσι, λοιπόν, οι παρεμβάσεις που θα εξασφαλίσουν ότι το Μέτρο θα εφαρμοστεί προς όφελος εκείνων που πράγματι το χρειάζονται, σχετίζονται με τα ακόλουθα:

  • Πρώτον, την αναλογική κατανομή του διατιθέμενου προϋπολογισμού ανά κατηγορίες νησιών, γνωρίζοντας φυσικά ότι η ανακατανομή είναι εφικτή απολογιστικά και δύναται να μεταφερθούν αδιάθετοι πόροι ανάμεσα στις νησιωτικές περιοχές. Για την Κρήτη, αυτό σημαίνει ότι ορίζεται διαθέσιμος προϋπολογισμός που είναι το 25% του συνόλου των νησιωτικών περιοχών.
  • Δεύτερον, συμφωνήσαμε ότι θα έχουμε ετήσια αναπροσαρμογή του δείκτη του χερσαίου μεταφορικού κόστους ακολουθώντας το Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, όπως είναι δίκαιο και ορθό.
  • Τρίτον, το ποσοστό αποζημίωσης που αφορά το Αντιστάθμισμα που λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, θα εξισωθεί για την Κρήτη με όσα ισχύουν για επιλεγμένα μεγάλα νησιά με υψηλό δείκτη μεταφορικού φόρτου.
  • Τέταρτον, σε συνδυασμό με το νέο σύστημα ελέγχου, «κλείνουμε» το δρόμο σε κακή χρήση του μέτρου, εντάσσοντας αιτήσεις επιχειρήσεων που αφορούν την κύρια και επιλεγμένες δευτερεύουσες δραστηριότητες και ΚΑΔ. Αυτό θωρακίζει και προστατεύει τους σωστούς επιχειρηματίες.
  • Πέμπτο, επιβεβαιώσαμε ότι τα θετικά αποτελέσματα του Μεταφορικού Ισοδυνάμου επιτεύχθηκαν μόνο όταν αυτό υπήρξε στοχευμένο. Αυτό σημαίνει ότι πλέον θα μιλάμε για κλαδική στόχευση του Μέτρου και ειδικά για την Κρήτη, αυτό σημαίνει ότι ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση πρέπει να αντιμετωπιστούν πιο εμφατικά.
  • Έκτο, παρουσιάσαμε στους επιμελητηριακούς φορείς την πρότασή μας που αποτελεί και πολιτική μας δέσμευση μέσω του Ενοποιημένου Σχεδίου Κυβερνητικής Πολιτικής, για τη συνεργασία μας με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα, για τη δημιουργία ενός ειδικού Προγράμματος Νησιωτικής Επιχειρηματικότητας, που θα λειτουργεί συμπληρωματικά. Με αυτό, θα στηρίξουμε τη νησιωτική επιχείρηση μέσω α) εξασφάλισης κεφαλαίου κίνησης, αλλά και β) χορήγηση μικρών επενδυτικών δανείων
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!