Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Διώρυγα της Κορίνθου: Το σχέδιο για την ανάπτυξή της, που έμεινε στο συρτάρι

Τη δημιουργία εμπορικού κέντρου, ξενοδοχείου, μαρίνας και ενός μουσείου περιλαμβάνει το σχέδιο για την αξιοποίηση των εκτάσεων της Διώρυγας της Κορίνθου που δεν έχει προχωρήσει μέχρι στιγμής. Παρ’ όλα αυτά, πρόσφατα το Υπερταμείο ανακοίνωσε ότι είναι στη φάση εκπόνησης σειράς μελετών για την ολιστική ανάπτυξή της και τη μετατροπή της σε έναν σύνθετο τουριστικό προορισμό.

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν υψηλόβαθμα στελέχη του Υπερταμείου, το σχέδιο για την ανάπτυξη της Διώρυγας της Κορίνθου, το οποίο προς το παρόν έχει μείνει «παγωμένο», προβλέπει ότι στην περιοχή των Ισθμίων θα δημιουργηθεί ένα εμπορικό κέντρο με εγκαταστάσεις εστίασης και καφέ. Ακόμη, στα πλάνα του Ταμείου περιλαμβάνεται και η δημιουργία μιας σύγχρονης μαρίνας μικρών και μεσαίων σκαφών, η οποία αναμένεται να έχει μεγάλη ζήτηση λόγω της κομβικής θέσης που βρίσκεται η Διώρυγα. Παράλληλα, στα σχέδια υπάρχει και ένα πράσινο parking για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τέλος, στο εν λόγω κομμάτι της έκτασης της Διώρυγας προβλέπεται να δημιουργηθούν αθλητικές εγκαταστάσεις, χώροι πρασίνου και πλησίον της περιοχής ξενοδοχειακή μονάδα.

Στην περιοχή της Ποσειδωνίας, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το πλάνο εμπεριέχει και την κατασκευή και τη λειτουργία ενός μουσείου σε συνδυασμό με την αξιοποίηση του Αρχαίου Διόλκου. Στόχος του μουσείου είναι η ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και ιστορίας των Ισθμίων, της ευρύτερης περιοχής, καθώς και της Διώρυγας της Κορίνθου. Ακόμη, στην περιοχή αναμένεται να υπάρξει περαιτέρω ανάπτυξη πράσινων χώρων.

Παράλληλα, σχετικά με τη σύνδεση Ποσειδωνίας με τα Ίσθμια, πληροφορίες του Υπερταμείου υποστηρίζουν ότι έχει προταθεί η ιδέα της κατασκευής πεζοδρομίου και ποδηλατοδρόμου κατά μήκος της Διώρυγας συνολικού μήκους 12 χιλιομέτρων. Ακόμη, θεωρείται βέβαιο ότι οι χρήσεις θα αναπτυχθούν από ιδιώτη επενδυτή, αλλά το δικαίωμα εκμετάλλευσης των εκτάσεων θα παραμείνει σε κάθε περίπτωση στην κυριότητα του Δημοσίου.

Πρόσφατα βέβαια το Υπερταμείο ανακοίνωσε, χωρίς να κάνει ιδιαίτερες αποκαλύψεις για το υπό κατάρτιση business plan,ότι η ολιστική αξιοποίηση της Διώρυγας αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους στόχους του τριετές στρατηγικού του πλάνου. Ωστόσο, αν και μέχρι στιγμής το Ταμείο έχει προχωρήσει, σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους συμβούλους PLANET και TRΙTON, σε μια προμελέτη σκοπιμότητας, το εν λόγω project είναι ακόμη σε αρχικό στάδιο. Με τη μόνη εξέλιξη που υπάρχει να  είναι το γεγονός ότι έχουν ολοκληρωθεί οι προμελέτες σκοπιμότητας για τις δύο μαρίνες και την εκπλάτυνση και εκβάθυνση του καναλιού.

Ακόμη, έχει γίνει και η αλλαγή του τιμοκαταλόγου της Α.Ε.ΔΙ.Κ., που ελέγχει τη Διώρυγα, για πρώτη φορά από το 2011. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μία αύξηση των εσόδων άνω του 42%. Τάση που αναμένεται να ενισχυθεί όταν ολοκληρωθούν τα έργα που είναι σε εξέλιξη. Σε επίπεδο υπηρεσιών, η ανώνυμη εταιρεία της Διώρυγας διαθέτει πλέον online ticketing, με ψηφιακό το σύνολο των διαδικασιών τιμολόγησης. Είναι ενδεικτικό ότι περίπου 77% των συναλλαγών γίνονται ηλεκτρονικά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!