Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Διώρυγα της Κορίνθου: Το σχέδιο για την ανάπτυξή της, που έμεινε στο συρτάρι

Τη δημιουργία εμπορικού κέντρου, ξενοδοχείου, μαρίνας και ενός μουσείου περιλαμβάνει το σχέδιο για την αξιοποίηση των εκτάσεων της Διώρυγας της Κορίνθου που δεν έχει προχωρήσει μέχρι στιγμής. Παρ’ όλα αυτά, πρόσφατα το Υπερταμείο ανακοίνωσε ότι είναι στη φάση εκπόνησης σειράς μελετών για την ολιστική ανάπτυξή της και τη μετατροπή της σε έναν σύνθετο τουριστικό προορισμό.

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν υψηλόβαθμα στελέχη του Υπερταμείου, το σχέδιο για την ανάπτυξη της Διώρυγας της Κορίνθου, το οποίο προς το παρόν έχει μείνει «παγωμένο», προβλέπει ότι στην περιοχή των Ισθμίων θα δημιουργηθεί ένα εμπορικό κέντρο με εγκαταστάσεις εστίασης και καφέ. Ακόμη, στα πλάνα του Ταμείου περιλαμβάνεται και η δημιουργία μιας σύγχρονης μαρίνας μικρών και μεσαίων σκαφών, η οποία αναμένεται να έχει μεγάλη ζήτηση λόγω της κομβικής θέσης που βρίσκεται η Διώρυγα. Παράλληλα, στα σχέδια υπάρχει και ένα πράσινο parking για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τέλος, στο εν λόγω κομμάτι της έκτασης της Διώρυγας προβλέπεται να δημιουργηθούν αθλητικές εγκαταστάσεις, χώροι πρασίνου και πλησίον της περιοχής ξενοδοχειακή μονάδα.

Στην περιοχή της Ποσειδωνίας, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το πλάνο εμπεριέχει και την κατασκευή και τη λειτουργία ενός μουσείου σε συνδυασμό με την αξιοποίηση του Αρχαίου Διόλκου. Στόχος του μουσείου είναι η ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και ιστορίας των Ισθμίων, της ευρύτερης περιοχής, καθώς και της Διώρυγας της Κορίνθου. Ακόμη, στην περιοχή αναμένεται να υπάρξει περαιτέρω ανάπτυξη πράσινων χώρων.

Παράλληλα, σχετικά με τη σύνδεση Ποσειδωνίας με τα Ίσθμια, πληροφορίες του Υπερταμείου υποστηρίζουν ότι έχει προταθεί η ιδέα της κατασκευής πεζοδρομίου και ποδηλατοδρόμου κατά μήκος της Διώρυγας συνολικού μήκους 12 χιλιομέτρων. Ακόμη, θεωρείται βέβαιο ότι οι χρήσεις θα αναπτυχθούν από ιδιώτη επενδυτή, αλλά το δικαίωμα εκμετάλλευσης των εκτάσεων θα παραμείνει σε κάθε περίπτωση στην κυριότητα του Δημοσίου.

Πρόσφατα βέβαια το Υπερταμείο ανακοίνωσε, χωρίς να κάνει ιδιαίτερες αποκαλύψεις για το υπό κατάρτιση business plan,ότι η ολιστική αξιοποίηση της Διώρυγας αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους στόχους του τριετές στρατηγικού του πλάνου. Ωστόσο, αν και μέχρι στιγμής το Ταμείο έχει προχωρήσει, σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους συμβούλους PLANET και TRΙTON, σε μια προμελέτη σκοπιμότητας, το εν λόγω project είναι ακόμη σε αρχικό στάδιο. Με τη μόνη εξέλιξη που υπάρχει να  είναι το γεγονός ότι έχουν ολοκληρωθεί οι προμελέτες σκοπιμότητας για τις δύο μαρίνες και την εκπλάτυνση και εκβάθυνση του καναλιού.

Ακόμη, έχει γίνει και η αλλαγή του τιμοκαταλόγου της Α.Ε.ΔΙ.Κ., που ελέγχει τη Διώρυγα, για πρώτη φορά από το 2011. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μία αύξηση των εσόδων άνω του 42%. Τάση που αναμένεται να ενισχυθεί όταν ολοκληρωθούν τα έργα που είναι σε εξέλιξη. Σε επίπεδο υπηρεσιών, η ανώνυμη εταιρεία της Διώρυγας διαθέτει πλέον online ticketing, με ψηφιακό το σύνολο των διαδικασιών τιμολόγησης. Είναι ενδεικτικό ότι περίπου 77% των συναλλαγών γίνονται ηλεκτρονικά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!