THEPOWERGAME
To SAIC Anji Sincerity, το υβριδικό πλοίο υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) για τη μεταφορά οχημάτων (ro-ro vessel) απέπλευσε από τη Σαγκάη για το πρώτο του ταξίδι με προορισμό την Ευρώπη. Το πλοίο μεταφέρει περίπου 5.000 οχήματα που παρήγαγε η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και μηχανολογικό εξοπλισμό που χρησιμοποιείται στις κατασκευές.
Το μήκος του πλοίου φτάνει τα 200 μέτρα, το πλάτος του τα 38 μέτρα, ενώ έχει ικανότητα μεταφοράς 7.600 οχημάτων. Πρόκειται για το μεγαλύτερο πλοίο καθαρής ενέργειας, σχετικά με την μεταφορική του ικανότητα, αλλά και με βάση την οικονομική επένδυση που έγινε για την καθέλκυσή του σε κινεζικά ναυπηγεία.
Τo LNG και τα υπόλοιπα καύσιμα που χρησιμοποιεί το υβριδικό SAIC Anji Sincerity
Ο υβριδικός ενεργειακός σχεδιασμός του πλοίου, του επιτρέπει να καταναλώνει υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), πετρέλαιο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και πετρέλαιο κίνησης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του αποτυπώματος διοξειδίου του άνθρακα σε ποσοστό περίπου 30% έναντι των παραδοσιακών πλοίων της ίδιας χρήσης, αναφέρει ο Τζιν Κι, γενικός διευθυντής της SAIC Anji Logistics Co., Ltd.
Η παγκόσμια ναυτιλία έχει ξεκινήσει τη διαδικασία της πράσινης μετάβασης με στόχο τις μηδενικές εκπομπές άνθρακα στις θαλάσσιες μεταφορές μέχρι το 2050. Προς αυτήν την κατεύθυνση και προκειμένου να μην υπάρξει αθέμιτος ανταγωνισμός, έχει πέσει στο τραπέζι η πρόταση για επιβολή τέλους εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στα πλοία ώστε το παιχνίδι της πράσινης μετάβασης στη ναυτιλία να παίζεται επί ίσοις όροις απ’ όλες τις ναυτιλιακές.