Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Πύραυλος των Χούθι χτύπησε ελληνόκτητο πλοίο στην Ερυθρά Θάλασσα

Κλιμακώνονται οι εντάσεις στην Ερυθρά Θάλασσα. Όπως έγινε γνωστό, πύραυλος των Χούθι έπληξε πλοίο ιδιοκτησίας της ελληνικών συμφερόντων Eagle Bulk Shipping.

Το Maritime Trade Operations του Ηνωμένου Βασιλείου (UKMTO) και οι σύμβουλοι θαλάσσιας ασφάλειας της εταιρείας Ambrey ανέφεραν ότι το περιστατικό συνέβη περίπου 95 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά του Άντεν της Υεμένης.

Η Ambrey επιβεβαίωσε ότι το bulker χτυπήθηκε στο αμπάρι νούμερο πέντε, προσθέτοντας ότι συνολικά τρεις πύραυλοι εκτοξεύτηκαν από τους Χούθι, με τον έναν μόνο να προσκρούει στο πλοίο.

Από το χτύπημα προκλήθηκαν μικρές υλικές ζημιές και δεν υπάρχουν τραυματίες ανάμεσα στα 24 μέλη του πληρώματος. Το πλοίο είναι μπαλκ κάριερ και συνεχίζει το ταξίδι του, σύμφωνα με πληροφορίες, προς το Σουέζ για να εκτιμηθεί η κατάστασή του. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάμεσα στο πλήρωμα δεν υπάρχουν Έλληνες ναυτικοί. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Vulcanis Technical Maritime Enterprises, με έδρα τον Πειραιά, το πλήρωμα αποτελείται από τρείς υπηκόους Φιλιππίνων, 20 Ουκρανούς και έναν υπήκοο Γεωργίας. Το ZOGRAFIA (κατασκευής 2010) χωρητικότητας 56.894 dwt είχε αποπλεύσει από το Βιετνάμ για το Ισραήλ.

Τα πλοία μπαλκ κάριερ είναι σχεδιασμένα για την μεταφορά φορτίων σε αμπάρια, όπως σιτηρά, άνθρακας, σιδηρομετάλλευμα και τσιμέντο.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από ένα μήνα, στις 12 Δεκεμβρίου 2023, υπεγράφη η οριστική συμφωνία για την συγχώνευση της Eagle Bulk Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα, με την Star Bulk Carriers, με CEO τον εφοπλιστή Πέτρο Παππά.

Η συμφωνία που υπεγράφη ανάμεσα στις δύο εταιρείες, δημιούργησε μια νέα εταιρεία που αποτελείται από 169 φορτηγά πλοία με κεφαλαιοποίηση 2,1 δισ. δολαρίων.

Αναφερόμενος στη σύναψη της συμφωνίας, ο διευθύνων σύμβουλος της Star Bulk Πέτρος Παππάς σχολίασε: «Η συνένωση της Star Bulk και της Eagle θα δημιουργήσει έναν παγκόσμιο ηγέτη στη ναυτιλία χύδην ξηρού φορτίου με ένα μεγάλο, διαφοροποιημένο στόλο εφοδιασμένο με scrubber. Με έναν στόλο από 169 ιδιόκτητα πλοία, θα δημιουργήσουμε σημαντικές συνέργειες και ένα ακόμη ισχυρότερο οικονομικό προφίλ. Θα αξιοποιήσουμε τις τεχνικές και εμπορικές ικανότητες διαχείρισης του στόλου και των δύο εταιρειών για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης, την επίτευξη των στόχων μας για την υγεία, την ασφάλεια και το περιβάλλον και τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας. Με έναν καλά κεφαλαιοποιημένο ισολογισμό, στοχεύουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ισχυρές ταμειακές αποδόσεις στους μετόχους, επενδύοντας παράλληλα σε τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών, καθώς συνεχίζουμε να επιδιώκουμε την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη μας».

Ο Gary Vogel, διευθύνων σύμβουλος της Eagle, δήλωσε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Star Bulk. Δύο εταιρείες που είναι καλύτερες στην κατηγορία τους, τόσο εμπορικά όσο και λειτουργικά. Συγκεντρώνουμε δύο εξαιρετικά συμπληρωματικούς οργανισμούς και είμαστε βέβαιοι ότι η συγχώνευση με την StarBulk θα δημιουργήσει σημαντική αξία για τους μετόχους της Eagle, συμπεριλαμβανομένης της ευκαιρίας να συμμετάσχουν στη μακροπρόθεσμη άνοδο της νέας εταιρείας».

Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024 αφού εγκριθεί από τη γενική συνέλευση των μετόχων της Eagle Bulk.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!