Γ.Δ.
1531.68 -0,51%
ACAG
-0,67%
5.97
BOCHGR
-1,18%
5.02
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,49%
8.15
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+1,74%
2.34
OPTIMA
+0,15%
12.96
TITC
+2,13%
45.45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-2,76%
1.832
ΑΒΕ
+1,31%
0.463
ΑΔΜΗΕ
+0,55%
2.755
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,18%
1.729
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,19%
11
ΑΣΚΟ
-0,30%
3.29
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,29%
0.768
ΑΤΤΙΚΑ
+1,38%
2.2
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
+0,52%
1.95
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,30%
18.76
ΔΑΑ
+3,48%
8.38
ΔΑΙΟΣ
+6,40%
3.66
ΔΕΗ
-0,23%
12.78
ΔΟΜΙΚ
+0,68%
2.95
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,89%
0.35
ΕΒΡΟΦ
-1,11%
1.775
ΕΕΕ
-0,84%
32.96
ΕΚΤΕΡ
+5,37%
1.844
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,34%
2.265
ΕΛΠΕ
-0,79%
7.49
ΕΛΣΤΡ
+8,49%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-1,40%
1.83
ΕΛΧΑ
+0,72%
2.105
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
-1,32%
8.362
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.93
ΕΥΡΩΒ
-3,47%
2.39
ΕΧΑΕ
+1,69%
4.805
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
+2,57%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.57
ΙΝΛΟΤ
+0,75%
1.078
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.96
ΙΝΤΕΤ
-1,73%
1.135
ΙΝΤΚΑ
+1,86%
3.28
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
-1,34%
0.442
ΚΟΥΑΛ
-0,14%
1.38
ΚΟΥΕΣ
-0,16%
6.15
ΚΡΙ
-0,31%
15.95
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+1,13%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-1,39%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+5,60%
0.264
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
-0,33%
3.06
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.82
ΜΙΝ
-5,63%
0.486
ΜΟΗ
-0,74%
21.34
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-0,54%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,58%
34.1
ΝΑΚΑΣ
+1,33%
3.04
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-1,40%
28.1
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.58
ΟΠΑΠ
+0,81%
16.11
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,90%
0.775
ΟΤΕ
-0,13%
14.93
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
+6,25%
1.105
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-1,95%
4.28
ΠΕΡΦ
0,00%
5.43
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.155
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,16%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+1,70%
5.39
ΡΕΒΟΙΛ
-0,90%
1.66
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+4,92%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,25%
3.965
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Πύραυλος των Χούθι χτύπησε ελληνόκτητο πλοίο στην Ερυθρά Θάλασσα

Κλιμακώνονται οι εντάσεις στην Ερυθρά Θάλασσα. Όπως έγινε γνωστό, πύραυλος των Χούθι έπληξε πλοίο ιδιοκτησίας της ελληνικών συμφερόντων Eagle Bulk Shipping.

Το Maritime Trade Operations του Ηνωμένου Βασιλείου (UKMTO) και οι σύμβουλοι θαλάσσιας ασφάλειας της εταιρείας Ambrey ανέφεραν ότι το περιστατικό συνέβη περίπου 95 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά του Άντεν της Υεμένης.

Η Ambrey επιβεβαίωσε ότι το bulker χτυπήθηκε στο αμπάρι νούμερο πέντε, προσθέτοντας ότι συνολικά τρεις πύραυλοι εκτοξεύτηκαν από τους Χούθι, με τον έναν μόνο να προσκρούει στο πλοίο.

Από το χτύπημα προκλήθηκαν μικρές υλικές ζημιές και δεν υπάρχουν τραυματίες ανάμεσα στα 24 μέλη του πληρώματος. Το πλοίο είναι μπαλκ κάριερ και συνεχίζει το ταξίδι του, σύμφωνα με πληροφορίες, προς το Σουέζ για να εκτιμηθεί η κατάστασή του. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάμεσα στο πλήρωμα δεν υπάρχουν Έλληνες ναυτικοί. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Vulcanis Technical Maritime Enterprises, με έδρα τον Πειραιά, το πλήρωμα αποτελείται από τρείς υπηκόους Φιλιππίνων, 20 Ουκρανούς και έναν υπήκοο Γεωργίας. Το ZOGRAFIA (κατασκευής 2010) χωρητικότητας 56.894 dwt είχε αποπλεύσει από το Βιετνάμ για το Ισραήλ.

Τα πλοία μπαλκ κάριερ είναι σχεδιασμένα για την μεταφορά φορτίων σε αμπάρια, όπως σιτηρά, άνθρακας, σιδηρομετάλλευμα και τσιμέντο.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από ένα μήνα, στις 12 Δεκεμβρίου 2023, υπεγράφη η οριστική συμφωνία για την συγχώνευση της Eagle Bulk Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα, με την Star Bulk Carriers, με CEO τον εφοπλιστή Πέτρο Παππά.

Η συμφωνία που υπεγράφη ανάμεσα στις δύο εταιρείες, δημιούργησε μια νέα εταιρεία που αποτελείται από 169 φορτηγά πλοία με κεφαλαιοποίηση 2,1 δισ. δολαρίων.

Αναφερόμενος στη σύναψη της συμφωνίας, ο διευθύνων σύμβουλος της Star Bulk Πέτρος Παππάς σχολίασε: «Η συνένωση της Star Bulk και της Eagle θα δημιουργήσει έναν παγκόσμιο ηγέτη στη ναυτιλία χύδην ξηρού φορτίου με ένα μεγάλο, διαφοροποιημένο στόλο εφοδιασμένο με scrubber. Με έναν στόλο από 169 ιδιόκτητα πλοία, θα δημιουργήσουμε σημαντικές συνέργειες και ένα ακόμη ισχυρότερο οικονομικό προφίλ. Θα αξιοποιήσουμε τις τεχνικές και εμπορικές ικανότητες διαχείρισης του στόλου και των δύο εταιρειών για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης, την επίτευξη των στόχων μας για την υγεία, την ασφάλεια και το περιβάλλον και τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας. Με έναν καλά κεφαλαιοποιημένο ισολογισμό, στοχεύουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ισχυρές ταμειακές αποδόσεις στους μετόχους, επενδύοντας παράλληλα σε τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών, καθώς συνεχίζουμε να επιδιώκουμε την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη μας».

Ο Gary Vogel, διευθύνων σύμβουλος της Eagle, δήλωσε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Star Bulk. Δύο εταιρείες που είναι καλύτερες στην κατηγορία τους, τόσο εμπορικά όσο και λειτουργικά. Συγκεντρώνουμε δύο εξαιρετικά συμπληρωματικούς οργανισμούς και είμαστε βέβαιοι ότι η συγχώνευση με την StarBulk θα δημιουργήσει σημαντική αξία για τους μετόχους της Eagle, συμπεριλαμβανομένης της ευκαιρίας να συμμετάσχουν στη μακροπρόθεσμη άνοδο της νέας εταιρείας».

Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024 αφού εγκριθεί από τη γενική συνέλευση των μετόχων της Eagle Bulk.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!