Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Πύραυλος των Χούθι χτύπησε ελληνόκτητο πλοίο στην Ερυθρά Θάλασσα

Κλιμακώνονται οι εντάσεις στην Ερυθρά Θάλασσα. Όπως έγινε γνωστό, πύραυλος των Χούθι έπληξε πλοίο ιδιοκτησίας της ελληνικών συμφερόντων Eagle Bulk Shipping.

Το Maritime Trade Operations του Ηνωμένου Βασιλείου (UKMTO) και οι σύμβουλοι θαλάσσιας ασφάλειας της εταιρείας Ambrey ανέφεραν ότι το περιστατικό συνέβη περίπου 95 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά του Άντεν της Υεμένης.

Η Ambrey επιβεβαίωσε ότι το bulker χτυπήθηκε στο αμπάρι νούμερο πέντε, προσθέτοντας ότι συνολικά τρεις πύραυλοι εκτοξεύτηκαν από τους Χούθι, με τον έναν μόνο να προσκρούει στο πλοίο.

Από το χτύπημα προκλήθηκαν μικρές υλικές ζημιές και δεν υπάρχουν τραυματίες ανάμεσα στα 24 μέλη του πληρώματος. Το πλοίο είναι μπαλκ κάριερ και συνεχίζει το ταξίδι του, σύμφωνα με πληροφορίες, προς το Σουέζ για να εκτιμηθεί η κατάστασή του. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάμεσα στο πλήρωμα δεν υπάρχουν Έλληνες ναυτικοί. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Vulcanis Technical Maritime Enterprises, με έδρα τον Πειραιά, το πλήρωμα αποτελείται από τρείς υπηκόους Φιλιππίνων, 20 Ουκρανούς και έναν υπήκοο Γεωργίας. Το ZOGRAFIA (κατασκευής 2010) χωρητικότητας 56.894 dwt είχε αποπλεύσει από το Βιετνάμ για το Ισραήλ.

Τα πλοία μπαλκ κάριερ είναι σχεδιασμένα για την μεταφορά φορτίων σε αμπάρια, όπως σιτηρά, άνθρακας, σιδηρομετάλλευμα και τσιμέντο.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από ένα μήνα, στις 12 Δεκεμβρίου 2023, υπεγράφη η οριστική συμφωνία για την συγχώνευση της Eagle Bulk Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα, με την Star Bulk Carriers, με CEO τον εφοπλιστή Πέτρο Παππά.

Η συμφωνία που υπεγράφη ανάμεσα στις δύο εταιρείες, δημιούργησε μια νέα εταιρεία που αποτελείται από 169 φορτηγά πλοία με κεφαλαιοποίηση 2,1 δισ. δολαρίων.

Αναφερόμενος στη σύναψη της συμφωνίας, ο διευθύνων σύμβουλος της Star Bulk Πέτρος Παππάς σχολίασε: «Η συνένωση της Star Bulk και της Eagle θα δημιουργήσει έναν παγκόσμιο ηγέτη στη ναυτιλία χύδην ξηρού φορτίου με ένα μεγάλο, διαφοροποιημένο στόλο εφοδιασμένο με scrubber. Με έναν στόλο από 169 ιδιόκτητα πλοία, θα δημιουργήσουμε σημαντικές συνέργειες και ένα ακόμη ισχυρότερο οικονομικό προφίλ. Θα αξιοποιήσουμε τις τεχνικές και εμπορικές ικανότητες διαχείρισης του στόλου και των δύο εταιρειών για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης, την επίτευξη των στόχων μας για την υγεία, την ασφάλεια και το περιβάλλον και τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας. Με έναν καλά κεφαλαιοποιημένο ισολογισμό, στοχεύουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ισχυρές ταμειακές αποδόσεις στους μετόχους, επενδύοντας παράλληλα σε τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών, καθώς συνεχίζουμε να επιδιώκουμε την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη μας».

Ο Gary Vogel, διευθύνων σύμβουλος της Eagle, δήλωσε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Star Bulk. Δύο εταιρείες που είναι καλύτερες στην κατηγορία τους, τόσο εμπορικά όσο και λειτουργικά. Συγκεντρώνουμε δύο εξαιρετικά συμπληρωματικούς οργανισμούς και είμαστε βέβαιοι ότι η συγχώνευση με την StarBulk θα δημιουργήσει σημαντική αξία για τους μετόχους της Eagle, συμπεριλαμβανομένης της ευκαιρίας να συμμετάσχουν στη μακροπρόθεσμη άνοδο της νέας εταιρείας».

Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024 αφού εγκριθεί από τη γενική συνέλευση των μετόχων της Eagle Bulk.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!