Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Celestyal Cruises: Οι νέες επενδύσεις και το αποτύπωμα στην ελληνική οικονομία

Η Celestyal Cruises παρουσίασε το νεοαποκτηθέν κρουαζιερόπλοιο Celestyal Journey. Σε ειδική εκδήλωση το Σάββατο 14 Οκτωβρίου, στον Πειραιά, όπου κάνει homeporting, το Celestyal Journey υποδέχτηκε κοινό και φορείς πριν ξεκινήσει το 7ήμερο δρομολόγιό του για Θεσσαλονίκη-Κουσάντασι-Μύκονο-Ηράκλειο-Σαντορίνη-Μήλο-Πειραιά. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει ξεκινήσει από τις 2 Σεπτεμβρίου και οι επιβάτες του προέρχονται από τις ΗΠΑ, τη Λατινική Αμερική αλλά και την Ευρώπη.

Το Celestyal Journey, που αντικαθιστά το πλοίο Crystal, διαθέτει 630 Dream Suites και καμπίνες Cosmos, με το 80% εξ αυτών να είναι εξωτερικές. Επιπλέον, με το νέο κρουαζιερόπλοιο η εταιρεία προσφέρει για πρώτη φορά Penthouse σουίτα με ιδιωτική βεράντα. Πρόκειται για τη σουίτα Stargazer.

Celestyal journey ©Celestyal Cruises
Celestyal journey ©Celestyal Cruises

«Δεν κάνουμε απλώς ανανέωση του στόλου. Κάνουμε μία αναβάθμιση. Αυτό το πλοίο προσφέρει τις ανέσεις που θέλει ο επιβάτες πιο υψηλού οικονομικού επιπέδου και εκεί στοχεύουμε. Έχει 50% μεγαλύτερη  χωρητικότητα. Διαθέτει 280% περισσότερες καμπίνες με μπαλκόνια, περισσότερες σουίτες σε σύγκριση με το πλοίο που αντικατέστησε», ανέφερε κατά την παρουσίαση ο Κρις Θεοφιλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises.

Όπως σημείωσε, η Celestyal Cruises επέμεινε να βρει ένα μεσαίου μεγέθους πλοίο που να ταιριάζει στην περιοχή του Αιγαίου, όπου δραστηριοποιείται.

Το Celestyal Journey υποβλήθηκε σε τεχνική γενική επισκευή και ανακαίνιση πολλών εκατομμυρίων και έχει χωρητικότητα 977 επιβατών, με 660 άτομα πλήρωμα. Συγκεκριμένα, πέραν της αγοράς του πλοίου, η επένδυση ανέρχεται στα 26 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων εργολαβικών, λιμενικών εξόδων, μισθών, καυσίμων και όλων των γενικών εξόδων, εκ των οποίων τα 16 εκατ. έχουν δοθεί στην Ελλάδα. Όπως εξήγησε ο κ. Θεοφιλίδης, ο δεξαμενισμός έγινε στη Μάλτα, καθώς η Ελλάδα δεν διαθέτει τόσο μεγάλη δεξαμενή.

Το πλοίο διαθέτει επτά εστιατόρια, οκτώ μπαρ, παρά πολλά ανοικτά καταστρώματα και πολλές ευκαιρίες για τον επιβάτη να απολαύσει το ταξίδι του.

Το οικονομικό αποτύπωμα της Celestyal Cruises στην Ελλάδα

Η συνολική προσφορά της Celestyal Cruises στην Ελλάδα έφτασε την προηγούμενη χρονιά τα 136 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό προέρχεται κυρίως από τα έξοδα της εταιρείας για τη λειτουργία των πλοίων (λιμενικά τέλη 3 εκατ., καύσιμα 14 εκατ., μισθοί και κόστος λειτουργίας του γραφείου στον Πειραιά 12 εκατ., τροφοδοσία από ελληνικές εταιρείες 7 εκατ., έξοδα προώθησης και διαφήμισης σε τοπικούς προορισμούς 4 εκατ., γενικές επισκευές/συντήρηση στην Ελλάδα και εργολάβοι 6 εκατ.), ενώ άλλα 90 εκατ. ευρώ ετησίως ξοδεύονται από τους επισκέπτες στα λιμάνια.

Κατά τη σεζόν 2022-2023, περισσότεροι από 110.000 επιβάτες ταξίδεψαν με τα πλοία της Celestyal Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο, εκ των οποίων οι 87.000 είχαν ως homeport κάποιο ελληνικό λιμάνι.

Celestyal journey ©Celestyal Cruises
Celestyal journey ©Celestyal Cruises

Ο κ. Θεοφιλίδης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου πλοίου, αναφέρθηκε στους τρεις πυλώνες ανάπτυξης της Celestyal Cruises. Τον πρώτο ρόλο έχει το ανθρώπινο δυναμικό. Επενδύοντας σε ταλέντα σε όλο το φάσμα της βιομηχανίας, η εταιρεία έχει μια διαρκώς επεκτεινόμενη ομάδα 150 εργαζομένων στην ξηρά και 1.200 εργαζομένων στα πλοία, με τη συντριπτική πλειονότητά τους να έχουν χρόνια συνεργασία με την εταιρεία.

Ο δεύτερος είναι η επένδυση στην ανάπτυξη της εταιρείας σε μια παγκόσμια δύναμη, έχοντας στο επίκεντρο τη δημιουργία brand, τα κανάλια διανομής, τη δημιουργία εμπειριών αλλά και κυρίως την ένταξη προηγμένων συστημάτων. «Πάει πολύ digital-ψηφιακά η όλη ιστορία στα ταξίδια στο travel και εμείς είμαστε εκεί», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοφιλίδης.

Ο τρίτος πυλώνας είναι η αναβάθμιση του στόλου και η σταδιακή αλλαγή στην προσφορά των προϊόντων της Celestyal Cruises. Συγκεκριμένα, η αναβάθμιση του brand θα οδηγήσει στην αύξηση του περιθωρίου κέρδους, παρέχοντας παράλληλα μεγαλύτερη αξία στους πελάτες. Στόχος της εταιρείας είναι να προστατεύσει την κυριαρχία της στην τοπική αγορά, αυξάνοντας παράλληλα πιο απομακρυσμένες αγορές. Και αυτό θα το επιτύχει παρέχοντας εξειδίκευση στην περιοχή δραστηριοποίησής της αλλά και αξέχαστες εμπειρίες τόσο στο πλοίο, όσο και στην ξηρά.

Celestyal journey ©Celestyal Cruises
Celestyal journey ©Celestyal Cruises

Τέλος, ο κ. Θεοφιλίδης παρουσίασε τα αποτελέσματα των δράσεων αειφορίας που εφαρμόζονται στα κρουαζιερόπλοια της εταιρείας, οι οποίες είναι σε πλήρη συμμόρφωση με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και τις οδηγίες της βιομηχανίας της κρουαζιέρας.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, έστειλε μήνυμα-βίντεο, ενώ το «παρών» έδωσαν ο αναπληρωτής διευθυντής μάρκετινγκ του ΟΛΠ, Θανάσης Καρλής, και η αντιδήμαρχος Εξωστρέφειας, Τουρισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Πειραιά, Ανδριάννα Ζαρακέλη, οι οποίοι αναφέρθηκαν στον ρόλο της κρουαζιέρας για το λιμάνι του Πειραιά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!