Γ.Δ.
1421.04 +1,00%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Celestyal Cruises: Οι νέες επενδύσεις και το αποτύπωμα στην ελληνική οικονομία

Η Celestyal Cruises παρουσίασε το νεοαποκτηθέν κρουαζιερόπλοιο Celestyal Journey. Σε ειδική εκδήλωση το Σάββατο 14 Οκτωβρίου, στον Πειραιά, όπου κάνει homeporting, το Celestyal Journey υποδέχτηκε κοινό και φορείς πριν ξεκινήσει το 7ήμερο δρομολόγιό του για Θεσσαλονίκη-Κουσάντασι-Μύκονο-Ηράκλειο-Σαντορίνη-Μήλο-Πειραιά. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει ξεκινήσει από τις 2 Σεπτεμβρίου και οι επιβάτες του προέρχονται από τις ΗΠΑ, τη Λατινική Αμερική αλλά και την Ευρώπη.

Το Celestyal Journey, που αντικαθιστά το πλοίο Crystal, διαθέτει 630 Dream Suites και καμπίνες Cosmos, με το 80% εξ αυτών να είναι εξωτερικές. Επιπλέον, με το νέο κρουαζιερόπλοιο η εταιρεία προσφέρει για πρώτη φορά Penthouse σουίτα με ιδιωτική βεράντα. Πρόκειται για τη σουίτα Stargazer.

Celestyal journey ©Celestyal Cruises
Celestyal journey ©Celestyal Cruises

«Δεν κάνουμε απλώς ανανέωση του στόλου. Κάνουμε μία αναβάθμιση. Αυτό το πλοίο προσφέρει τις ανέσεις που θέλει ο επιβάτες πιο υψηλού οικονομικού επιπέδου και εκεί στοχεύουμε. Έχει 50% μεγαλύτερη  χωρητικότητα. Διαθέτει 280% περισσότερες καμπίνες με μπαλκόνια, περισσότερες σουίτες σε σύγκριση με το πλοίο που αντικατέστησε», ανέφερε κατά την παρουσίαση ο Κρις Θεοφιλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises.

Όπως σημείωσε, η Celestyal Cruises επέμεινε να βρει ένα μεσαίου μεγέθους πλοίο που να ταιριάζει στην περιοχή του Αιγαίου, όπου δραστηριοποιείται.

Το Celestyal Journey υποβλήθηκε σε τεχνική γενική επισκευή και ανακαίνιση πολλών εκατομμυρίων και έχει χωρητικότητα 977 επιβατών, με 660 άτομα πλήρωμα. Συγκεκριμένα, πέραν της αγοράς του πλοίου, η επένδυση ανέρχεται στα 26 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων εργολαβικών, λιμενικών εξόδων, μισθών, καυσίμων και όλων των γενικών εξόδων, εκ των οποίων τα 16 εκατ. έχουν δοθεί στην Ελλάδα. Όπως εξήγησε ο κ. Θεοφιλίδης, ο δεξαμενισμός έγινε στη Μάλτα, καθώς η Ελλάδα δεν διαθέτει τόσο μεγάλη δεξαμενή.

Το πλοίο διαθέτει επτά εστιατόρια, οκτώ μπαρ, παρά πολλά ανοικτά καταστρώματα και πολλές ευκαιρίες για τον επιβάτη να απολαύσει το ταξίδι του.

Το οικονομικό αποτύπωμα της Celestyal Cruises στην Ελλάδα

Η συνολική προσφορά της Celestyal Cruises στην Ελλάδα έφτασε την προηγούμενη χρονιά τα 136 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό προέρχεται κυρίως από τα έξοδα της εταιρείας για τη λειτουργία των πλοίων (λιμενικά τέλη 3 εκατ., καύσιμα 14 εκατ., μισθοί και κόστος λειτουργίας του γραφείου στον Πειραιά 12 εκατ., τροφοδοσία από ελληνικές εταιρείες 7 εκατ., έξοδα προώθησης και διαφήμισης σε τοπικούς προορισμούς 4 εκατ., γενικές επισκευές/συντήρηση στην Ελλάδα και εργολάβοι 6 εκατ.), ενώ άλλα 90 εκατ. ευρώ ετησίως ξοδεύονται από τους επισκέπτες στα λιμάνια.

Κατά τη σεζόν 2022-2023, περισσότεροι από 110.000 επιβάτες ταξίδεψαν με τα πλοία της Celestyal Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο, εκ των οποίων οι 87.000 είχαν ως homeport κάποιο ελληνικό λιμάνι.

Celestyal journey ©Celestyal Cruises
Celestyal journey ©Celestyal Cruises

Ο κ. Θεοφιλίδης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου πλοίου, αναφέρθηκε στους τρεις πυλώνες ανάπτυξης της Celestyal Cruises. Τον πρώτο ρόλο έχει το ανθρώπινο δυναμικό. Επενδύοντας σε ταλέντα σε όλο το φάσμα της βιομηχανίας, η εταιρεία έχει μια διαρκώς επεκτεινόμενη ομάδα 150 εργαζομένων στην ξηρά και 1.200 εργαζομένων στα πλοία, με τη συντριπτική πλειονότητά τους να έχουν χρόνια συνεργασία με την εταιρεία.

Ο δεύτερος είναι η επένδυση στην ανάπτυξη της εταιρείας σε μια παγκόσμια δύναμη, έχοντας στο επίκεντρο τη δημιουργία brand, τα κανάλια διανομής, τη δημιουργία εμπειριών αλλά και κυρίως την ένταξη προηγμένων συστημάτων. «Πάει πολύ digital-ψηφιακά η όλη ιστορία στα ταξίδια στο travel και εμείς είμαστε εκεί», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοφιλίδης.

Ο τρίτος πυλώνας είναι η αναβάθμιση του στόλου και η σταδιακή αλλαγή στην προσφορά των προϊόντων της Celestyal Cruises. Συγκεκριμένα, η αναβάθμιση του brand θα οδηγήσει στην αύξηση του περιθωρίου κέρδους, παρέχοντας παράλληλα μεγαλύτερη αξία στους πελάτες. Στόχος της εταιρείας είναι να προστατεύσει την κυριαρχία της στην τοπική αγορά, αυξάνοντας παράλληλα πιο απομακρυσμένες αγορές. Και αυτό θα το επιτύχει παρέχοντας εξειδίκευση στην περιοχή δραστηριοποίησής της αλλά και αξέχαστες εμπειρίες τόσο στο πλοίο, όσο και στην ξηρά.

Celestyal journey ©Celestyal Cruises
Celestyal journey ©Celestyal Cruises

Τέλος, ο κ. Θεοφιλίδης παρουσίασε τα αποτελέσματα των δράσεων αειφορίας που εφαρμόζονται στα κρουαζιερόπλοια της εταιρείας, οι οποίες είναι σε πλήρη συμμόρφωση με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και τις οδηγίες της βιομηχανίας της κρουαζιέρας.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, έστειλε μήνυμα-βίντεο, ενώ το «παρών» έδωσαν ο αναπληρωτής διευθυντής μάρκετινγκ του ΟΛΠ, Θανάσης Καρλής, και η αντιδήμαρχος Εξωστρέφειας, Τουρισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Πειραιά, Ανδριάννα Ζαρακέλη, οι οποίοι αναφέρθηκαν στον ρόλο της κρουαζιέρας για το λιμάνι του Πειραιά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!