Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

OOCL Piraeus: Στον Πειραιά το μεγαλύτερο πλοίο κοντέινερ στον κόσμο

«Είμαστε υπερήφανοι που ένα από τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο φέρει το όνομα του μεγαλύτερου ελληνικού λιμανιού τον Πειραιά και θα ταξιδέψει το ένδοξο όνομά του σε όλο τον κόσμο».

Αυτό τόνισε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (PCT) Zhang Anming με αφορμή την σημερινή άφιξη του νεότευκτου πλοίου μεταφοράς containers OOCL Piraeus στις λιμενικές εγκαταστάσεις του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στο Νέο Ικόνιο στο Πέραμα.

Ο κ. Zhang Anming τόνισε ότι ο κινεζικός και ο ελληνικός λαός πάντοτε σέβονταν ο ένας τον άλλον για τους αντίστοιχους αρχαίους πολιτισμούς τους, παρά το πόσο μακριά βρίσκονται γεωγραφικά.

«Με τον Θαλάσσιο Δρόμο του Μεταξιού, ειδικά μετά την ίδρυση του PCT στο λιμάνι του Πειραιά, άνοιξε ένα ακόμη νέο πέρασμα φιλίας μεταξύ του κινεζικού και του ελληνικού λαού. Ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων είναι μια νέα πύλη για την Ελλάδα προς τον κόσμο, με το όνομα του Πειραιά» επεσήμανε ο ίδιος.

Το νεότευκτο OOCL Piraeus © ftp.pct.com.gr/
Το νεότευκτο OOCL Piraeus © ftp.pct.com.gr/

Τόνισε ότι οι συνολικές επενδύσεις τα τελευταία χρόνια ανέρχονται περίπου σε 600 εκατ. ευρώ, ενώ η ετήσια δυνατότητα διακίνησης έχει εκτοξευθεί από 1,6 σε 6,2 εκατομμύρια TEUs για την PCT και σε 7,2 εκατομμύρια TEUs για το λιμάνι του Πειραιά.

«Αυτή η αλματώδης άνοδος έχει τοποθετήσει τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά στην κορυφή των λιμένων της Μεσογείου και μεταξύ των 4 σημαντικότερων κόμβων θαλάσσιου εμπορίου στην Ευρώπη» τόνισε.

Πρόσθεσε, εξάλλου, ότι για τα έτη 2023 και 2024 βρίσκονται σε εξέλιξη πρόσθετες επενδύσεις συνολικού ύψους 43 εκατ. ευρώ μόνο από τον PCT, ενώ εν αναμονή της έγκρισης των Αρχών βρίσκονται σε εξέλιξη επενδύσεις ύψους περίπου 20 εκατ. ευρώ και από τον ΟΛΠ.

Το container ship OOCL Piraeus είναι μεταφορικής ικανότητας 24.188 TEUs και θα επισκέπτεται τον Πειραιά ανά τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς από τον Ιούνιο θα εξυπηρετεί την υπηρεσία LL3 της OOCL μεταξύ Ασίας και Ευρώπης.

Το container ship έχει μήκος 399,99 μ. και πλάτος 61,30 μ. (24 σειρές) και έχει νεκρό βάρος 215.000 τόνους. Eίναι εξοπλισμένο με scrubber, ενώ τροφοδοτείται από μια κύρια μηχανή της σειράς WinGD 12X92, η οποία αναπτύσσει 61.000 kW για ταχύτητα περίπου 22,5 κόμβων.

Σε αντίθεση με πολλά πρόσφατα σχέδια πλοίων με κατακόρυφα πτερύγια, το νέο σχέδιο της COSCO-KHI διαθέτει συμβατική πλώρη με έντονο βολβό.

Τα σκάφη αυτής της σειράς ενσωματώνουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και είναι εξοπλισμένα με προηγμένα έξυπνα συστήματα και αναβαθμισμένο πράσινο σχεδιασμό, όπως ο σχεδιασμός γραμμών χαμηλής αντίστασης και η εξοικονόμηση ενέργειας με βολβοειδή πλώρη.

Η εναλλαγή των λιμανιών του OOCL Piraeus είναι: Σαγκάη / Xiamen / Nansha / Χονγκ Κονγκ / Yantian / Cai Mep / Σιγκαπούρη / Πειραιάς / Αμβούργο / Ρότερνταμ / Ζεεμπρούγκε / Βαλένθια / Πειραιάς / Αμπού Ντάμπι / Σιγκαπούρη / Σαγκάη σε ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής 84 ημερών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!