Γ.Δ.
1407.03 0,00%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Λιμάνι Βόλου: Στις 4 Αυγούστου οι δεσμευτικές προσφορές

Προχωρά ο διαγωνισμός για την αξιοποίηση του Λιμένα Βόλου από το ΤΑΙΠΕΔ. Η ημερομηνία υποβολής των δεσμευτικών προσφορών έχει οριστεί για τις 4 Αυγούστου 2023, παρ’ όλο που δεν έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο μικρής παράτασης. Οπωσδήποτε, όμως, ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί μέσα στον Αύγουστο.

Στην κούρσα διεκδίκησης του λιμένα βρίσκονται οι:

• Advance Properties O.O.D.,
• κοινοπραξίαGoldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε.,
• κοινοπραξία IsraelShipyardsLtd – Χαλυβουργία Ελλάδος Α.Ε.,
• MarinerCapitalLtd,
• QTerminals W.L.L. (Κατάρ),
• ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. και
• ΟΛΘ Α.Ε.

Το ΤΑΙΠΕΔ πωλεί το 67% του Οργανισμού Λιμένα Βόλου (ΟΛΒ) και στόχος είναι να έχει μέσα στο Σεπτέμβριο τον προτιμητέο επενδυτή. Είναι το πέμπτο κατά σειρά, από τα 10 συνολικά περιφερειακά λιμάνια της χώρας που έχουν μεταφερθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, για το οποίο έχει ξεκινήσει η αξιοποίησή του.

Τα άλλα τέσσερα προς αξιοποίηση είναι τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας, της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου. Το πρώτο από τα τέσσερα θα αξιοποιηθεί από το ίδιο το ΤΑΙΠΕΔ, το δεύτερο μέσω υποπαραχωρήσεων, ενώ για τα δύο τελευταία, μαζί με εκείνο του Βόλου, έχει επιλεγεί το μοντέλο της πώλησης του 67% των μετοχών.

Το έκτο κατά σειρά λιμάνι που θα αξιοποιήσει το ΤΑΙΠΕΔ είναι εκείνο του Λαυρίου, με τη μέθοδο της διάθεσης του 67% του οργανισμού διαχείρισης του λιμένα. Η διαδικασία του αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Ήδη το ΤΑΙΠΕΔ προχωρά στη πρόσληψη των συμβούλων του, δηλαδή του νομικού, του χρηματοοικονομικού και του τεχνικού συμβούλου, ενόψει της προκήρυξης του διαγωνισμού .

Το λιμάνι του Βόλου έχει μια ιδιαιτερότητα σε σχέση με τα υπόλοιπα λιμάνια της χώρας. Έχει μεν μικρή κίνηση, αλλά εξυπηρετεί όλων των ειδών της δραστηριότητες. Ως εμπορικός λιμένας εξυπηρετεί πλοία χύδην φορτίου, εμπορευματοκιβωτίων κ.λπ., ενώ ως επιβατικός λιμένας εξυπηρετεί τόσο ακτοπλοϊκά σκάφη, όσο και κρουαζιερόπλοια. Κανένα άλλο λιμάνι της χώρας, πλην των μεγάλων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, δεν έχει μια τόσο μεγάλη ποικιλομορφία λιμενικών δραστηριοτήτων.

Πέρυσι, ο ΟΛΒ εξυπηρέτησε 1,23 εκατ. τόνους φορτίων, 14 χιλ. κοντέινερ, 320 χιλ. επιβάτες ακτοπλοΐας και περίπου 36 χιλ. επιβάτες κρουαζιέρας. Η κίνηση έχει ανακάμψει σημαντικά σε σχέση με το 2019, αλλά απέχει από τα ιστορικά υψηλά που είχε σημειώσει το λιμάνι προ της οικονομικής κρίσης, δηλαδή το 2008.

Ιδιαίτερά θετικά εξελίσσεται η κρουαζιέρα για τον ΟΛΒ, καθώς φέτος αναμένεται ο κατάπλους 64 κρουαζιερόπλοιων. Αν συμβεί αυτό τότε θα επιτευχθεί ιστορικό υψηλό, ξεπερνώντας εκείνο του 2011, όπου στο λιμάνι του Βόλου είχαν δέσει 61 πλοία κρουαζιέρας. Επίσης μεγάλοι χρήστες του λιμανιού είναι η Χαλυβουργία Ελλάδος και η Lafarge, η οποία έχει μια από τις πιο σημαντικές μονάδες παραγωγής τσιμέντου στην περιοχή.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!