Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Ναυπηγεία Ελευσίνας: Εννέα εφοπλιστές επισκεύασαν 24 πλοία

Εμπιστεύεται η ελληνική εφοπλιστική κοινότητα τα «νέα» Ναυπηγεία της Ελευσίνας. Όπως συνέβη και με το Ναυπηγείο Σύρου, οι ελληνικές εφοπλιστικές οικογένειες φέρονται αποφασισμένες να στηρίξουν και το νέο ναυπηγικό εγχείρημα που δημιουργεί ο Όμιλος Onex στην Ελευσίνα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, από τον περασμένο Νοέμβριο, που ο όμιλος του Πάνου Ξενοκώστα έφερε το σχέδιο διάσωσης των Ναυπηγείων, μέχρι σήμερα, έχουν ελλιμενιστεί, επισκευαστεί και αποπλεύσει από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας 22 πλοία. Επίσης, έχουν ελλιμενιστεί και συνεχίζουν να επισκευάζονται άλλα δύο. Έτσι, κατά μέσο όρο επισκευάστηκαν περίπου 4 πλοία τον μήνα.

Ο αριθμός των πλοίων αναμένεται ν’ αυξηθεί. Το νέο επενδυτικό σχέδιο προβλέπει, μετά τον εκσυγχρονισμό των Ναυπηγείων, πάνω από 200 επισκευές πλοίων ετησίως. Ο αριθμός αυτός υποδηλώνει περίπου 20 επισκευές πλοίων τον μήνα.

Σημειώνεται ότι οι επισκευές που γίνονται μέχρι τώρα συντελούνται πριν ακόμη τα Ναυπηγεία περάσουν και τυπικά στα χέρια του νέου ιδιοκτήτη (Onex Elefsis Shipyards). Το σχέδιο εξυγίανσης που έχει καταθέσει από τον περασμένο Φεβρουάριο η διοίκηση της εταιρείας αναμένει ακόμη την απόφαση του Πρωτοδικείου της Αθήνας. Εφόσον αυτή γίνει αποδεκτή, ανοίγει ο δρόμος για τη μεταβίβαση των Ναυπηγείων, την αναδιάρθρωση των υπέρογκων χρεών τους και το άνοιγμα επενδύσεων ύψους άνω των 180 εκατ. ευρώ.

Αξίζει να αναφερθεί ότι στα Ναυπηγεία Ελευσίνας είχε να ελλιμενιστεί (εμπορικό) πλοίο για επισκευή από το 2018. Χωρίς κεφάλαιο κίνησης ήταν τα Ναυπηγεία, καθώς έπνεαν τα λοίσθια και αδυνατούσαν να προσφέρουν υπηρεσίες. Το πρώτο πλοίο που ελλιμενίσθηκε έπειτα από μια σχεδόν πενταετία απραξίας ήταν το φορτηγό ξηρού φορτίου «STAR CLEO» της Star Bulk του εφοπλιστή Πέτρου Παππά, που έδεσε στο τέλος του περασμένου Νοεμβρίου στους ντόκους του ναυπηγείου.

Συνολικά εννέα εφοπλιστικές επιχειρήσεις στηρίξαν μέχρι και σήμερα την αναβίωση των Ναυπηγείων Ελευσίνας, ελλιμενίζοντας μέχρι τώρα πλοία κάθε είδους για επισκευές. Συγκεκριμένα, στην Ελευσίνα πλοία για ναυπηγοεπισκευές έφεραν οι εταιρείες:

  • Star Bulk
  • Naftomar
  • Gaslog
  • Avin International
  • Tsakos Shipping & Trading
  • Velos Tankers
  • Eletson
  • Asso Subsea και τέλος
  • Enea Shipping

Μεταξύ των πλοίων συμπεριλαμβάνεται και το container vessel «CMA CGM Alcazar», μήκους 294 μέτρων και 68 χιλ. τόνων, που είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλοία που έχουν έρθει σε ελληνικό ναυπηγείο για επισκευή. Στη λίστα των 24 πλοίων που κατέπλευσαν στην Ελευσίνα για επισκευές συμπεριλαμβάνονται και τα ακόλουθα:

  • M/C «STAR CLEO» (Bulk Carrier)
  • MCS «CMA CGM Alcazar» (Container Ship)
  • M/C «CHRYSANTHE» (Bulk Carrier)
  • OPT «LEMAN» (Oil Tanker)
  • COT «ARCTIC» (Crude Oil Tanker)
  • LPG/T «GAZ SYNERGY» (LPG Tanker)
  • MBC «ROADRUNNER» (Bulk Carrier)
  • CH/T «ECOWIND» (Oil/Chemical Tanker) και
  • LNG/T «CASLOG ATHENS» (LNG Tanker).

Οι επισκευές αυτές έδωσαν μέχρι σήμερα δουλειά σε περισσότερους από 700 εργαζομένους. Οι τελευταίοι, μετά και την ολοκλήρωση της 7ης τορπιλάκατου για λογαριασμό του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, πρακτικά δεν είχαν άλλη απασχόληση. Τώρα όχι μόνον έχουν απασχόληση, αλλά πλέον δεν προλαβαίνουν να επισκευάζουν πλοία, παράλληλα με το βαρύ έργο της ανακαίνισης/αναβάθμισης του εξοπλισμού των Ναυπηγείων, που πρέπει να συντελεστεί στα επόμενα 2-3 χρόνια.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!