Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Ακτοπλοΐα: Απευθείας δρομολόγια Σποράδες – Θεσσαλονίκη

Ξεκίνησαν τα δρομολόγια ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών των Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη. Το ταχύπλοο οχηματαγωγό «SuperRunner Jet» της SeaJets αναχώρησε σήμερα Παρασκευή από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στις 07:00 με πρώτο προορισμό τη Σκιάθο, στη συνέχεια τη Σκόπελο και την Αλόννησο και κατάληξη το Μαντούδι στη Βόρεια Εύβοια. Το πλοίο έδεσε στη Σκιάθο στις 10:18 μεταφέροντας 400 επισκέπτες και 52 οχήματα και στις 10:40 αναχώρησε με προορισμό τη Σκόπελο.

Την απευθείας σύνδεση των Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη ανέλαβε και εκτελεί για τρίτη συνεχή χρονιά η εταιρεία SeaJets με ταχύπλοα οχηματαγωγά μέχρι και τις αρχές Οκτωβρίου.

Τα δρομολόγια θα εκτελούνται κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, ενώ στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, δηλαδή τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, θα προστεθεί ακόμη ένα δρομολόγιο κάθε Σάββατο, δίνοντας τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες από τη Θεσσαλονίκη, όλη τη Βόρεια Ελλάδα αλλά και τις βαλκανικές χώρες να ταξιδέψουν με το αυτοκίνητό τους ως τα νησιά των Σποράδων χωρίς να απαιτείται η οδική μετάβασή τους στο λιμάνι του Βόλου.

Tο ταχύπλοο οχηματαγωγό «SuperRunner Jet» έχει δυνατότητα μεταφοράς 800 επιβατών και 140 οχημάτων και θα εκτελεί το δρομολόγιο στη Σκιάθο σε 3 ώρες και 10 λεπτά, τη Σκόπελο σε 3 ώρες και 55 λεπτά και την Αλόννησο σε 4 ώρες και 15 λεπτά. Το κόστος των εισιτηρίων ξεκινά για απλή μετάβαση έως τη Σκιάθο από 36,50 ευρώ και κλιμακώνεται.

Η απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ Σποράδων και Θεσσαλονίκης επαναλήφθηκε το 2021 μετά από πολλά χρόνια διακοπής με συμβατικά πλοία και έπειτα από μεγάλες προσπάθειες και πιέσεις από τους δημάρχους Σκιάθου, Θοδωρή Τζούμα και Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνου Ζέρβα προς το αρμόδιο υπουργείο.

Σημειώνεται, ότι η SeaJets δραστηριοποιείται έντονα και μέσω Βόλου προς τις Σποράδες, όπου το οχηματαγωγό «Sporades Star» εκτελεί καθημερινά δρομολόγια από Βόλο προς Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο, καθώς και στο Βόρειο Αιγαίο, συνδέοντας με πλοία της απευθείας τη Θεσσαλονίκη με τη Λήμνο και τη Μυτιλήνη δύο φορές την εβδομάδα, όπως και την Καβάλα με το λιμάνι του Λαυρίου, προσεγγίζοντας στη Λήμνο, τον Άγιο Ευστράτιο και τα Μεστά της Χίου με το οχηματαγωγό «Aqua Blue».

Αυξημένο ήδη ενδιαφέρον των Βορειοελλαδιτών εκδρομέων

Αυξημένο σε ποσοστό 10% τουλάχιστον, ύστερα από πτώση 15% πέρυσι, αναμένεται φέτος το ενδιαφέρον των Βορειοελλαδιτών εκδρομέων για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης- Σποράδων, η οποία έκανε πρεμιέρα σήμερα ενόψει της αργίας του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος, όπως επισημαίνει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ναυτιλιακός πράκτορας της εταιρείας SeaJets, Χάρης Καραχαρίσης.

«Ο ρυθμός με τον οποίο γίνονται ήδη οι προκρατήσεις για το δρομολόγιο Θεσσαλονίκης – Σποράδων (με προορισμό τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο), αποτυπώνει τη δυναμική επιστροφή των Βορειοελλαδιτών στα συγκεκριμένα νησιά του Αιγαίου», τονίζει ο ίδιος χαρακτηριστικά και διατυπώνει την εκτίμησή του ότι «δεν αποκλείεται στο επόμενο διάστημα να έχουμε “sold out” εισιτηρίων».

Υπενθυμίζοντας ότι η γραμμή της προαναφερόμενης ακτοπλοϊκής σύνδεσης γίνεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά φέτος, ενώ το 2023 θα έχει διάρκεια έως και τις 8 Σεπτεμβρίου, ο κ. Καραχαρίσης επισημαίνει ότι το ταχύπλοο οχηματαγωγό πλοίο Super Runner Jet της SeaJets, χωρητικότητας 800 ατόμων και 140 οχημάτων, αναχώρησε σήμερα από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με 400 επιβάτες και 50 οχήματα, ενώ «με το αυριανό δρομολόγιο θα ταξιδέψουν 550 άτομα (60 οχήματα)».

Το Super Runner JET, για τον Ιούνιο θα εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σποράδες κάθε Δευτέρα, Παρασκευή και Σάββατο. Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο θα «πλέει» στο Αιγαίο με προορισμό τα νησιά Σκιάθος, Σκόπελος και Αλόννησος και τις Τετάρτες, ενώ από τον επόμενο μήνα και για όλο το φετινό καλοκαίρι «κάθε Τρίτη και Πέμπτη η Νύμφη του Βορρά θα συνδέεται με τη Λήμνο και τη Μυτιλήνη», σημειώνει ο ίδιος.

Οι ταξιδιώτες θα βρίσκονται από τη Θεσσαλονίκη στη Σκιάθο σε τρεις ώρες και 10 λεπτά, στη Σκόπελο σε τρεις ώρες και 55 λεπτά και στην Αλόννησο σε τέσσερις ώρες και 15 λεπτά, με την τιμή του εισιτηρίου στην οικονομική θέση να παραμένει σταθερή από το 2021 και να διαμορφώνεται κατ’ άτομο σε 36,70 ευρώ και 83,30 ευρώ για τα Ι.Χ., 40,30 ευρώ και 98,40 ευρώ το όχημα και 48 ευρώ και 107,10 ευρώ, αντίστοιχα.

Ο στόλος της SEAJETS έχει πλέον 21 ενεργά πλοία εξυπηρετώντας 50 λιμάνια και περισσότερες από 400 διασυνδέσεις στο Αιγαίο, συνδράμοντας σημαντικά στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού και την παροχή μοναδικών συνδέσεων μεταξύ των νησιών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!