Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Κατσικάδης: Οι επενδύσεις στη Μαρίνα Φλοίσβου και το σχέδιο για τον Άγιο Κοσμά

Στις «έξυπνες» και βιώσιμες λύσεις που εφαρμόζονται, αλλά και στα μελλοντικά σχέδια που αναμένεται να υλοποιηθούν μέσα στην επόμενη διετία στη Μαρίνα Φλοίσβου αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Flisvos Marina, Σταύρος Κατσικάδης, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για την άφιξη του καταμαράν Trimaran, στο πλαίσιο του προγράμματος ΤHE ARCH «European event to accelerate the green transition».

Σύμφωνα με τον κ. Κατσικάδη, κατά τη διάρκεια των επόμενων δύο ετών η Μαρίνα Φλοίσβου, που διαχειρίζεται η εταιρεία του ομίλου Lamda Development, θα μετατραπεί σε πρότυπο καινοτομίας, καθώς τα αναπτυξιακά έργα που προβλέπεται να ολοκληρωθούν μέχρι το 2024 περιλαμβάνουν την εγκατάσταση δικτύου 5G και οπτικών ινών, τη δημιουργία περισσότερων σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης σε χώρους στάθμευσης και σε προβλήτες, αλλά και την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος ώστε να παραχθεί σημαντική ποσότητα ρεύματος.

Ακόμη, ο ίδιος ανέφερε ότι ο επόμενος στόχος είναι η εκπαίδευση και η προσέλκυση εργατικού δυναμικού για τις Μαρίνες, καθώς πρόκειται για έναν τομέα που αντιμετωπίζει σημαντικές ελλείψεις και υπάρχει μεγάλη ανάγκη να καλυφθεί αυτό το κενό.

Παράλληλα, ο Σταύρος Κατσικάδης αναφέρθηκε και στις βιώσιμες λύσεις που εφαρμόζονται ήδη στη Mαρίνα Φλοίσβου. Ειδικότερα, η συνολική ηλεκτρική ενέργεια που κατανάλωσε τα τελευταία χρόνια η Μαρίνα προήλθε από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, επιτυγχάνοντας έτσι την εξάλειψη των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Παράλληλα, έχει ξεκινήσει πρόγραμμα ηλεκτρικής φόρτισης αυτοκινήτων, ενώ όλα τα σκάφη της ηλεκτροδοτούνται ήδη υποχρεωτικά από την καθαρή ενέργεια, καθώς δεν επιτρέπεται η χρήση γεννητριών και άσκοπης κατανάλωσής καυσίμων. Ακόμη, προωθούνται εκπαιδευτικά προγράμματα για το κοινό πάνω στον τομέα της «πράσινης» μετάβασης για τις μαρίνες.

Η Μαρίνα Φλοίσβου επίσης διαθέτει 24ωρη υπηρεσία ασφαλείας με συνεχείς περιπολίες, ενώ τα σημεία εισόδου και εξόδου ελέγχονται από φύλακες ασφαλείας, που συνεργάζονται στενά με τη Λιμενική Αρχή και το προσωπικό. Ταυτόχρονα, η ασφάλεια του χώρου ενισχύεται από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης (CCTV), καθώς και τον Πύργο Ελέγχου, που προσφέρει οπτικό πεδίο 360 μοιρών στο λιμάνι.

Σε ό,τι αφορά τον τομέα του τουρισμού, ο κ. Κατσικάδης ανέφερε το εξής: «Έχοντας κατά νου ότι ο τουρισμός είναι ο βασικός πυλώνας της ελληνικής οικονομίας, στοχεύουμε να αποτελέσουμε έναν από τους σημαντικότερους τουριστικούς πόλους έλξης της Αθήνας, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες ελλιμενισμού και συμβάλλοντας στην προώθηση της χώρας μας ως διεθνούς κόμβου ιστιοπλοΐας».

Σχετικά με τον τομέα του yachting, ο ίδιος υποστηρίζει ότι σημειώνει σημαντική άνοδο, καθώς έδειξε μεγάλη αντοχή κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Συγκεκριμένα, το 2022 οι ναυλώσεις των σκαφών ιστιοφόρων και καταμαράν στη χώρα μας ανέρχονται σε 5.500, ενώ άγγιξαν το 100% έως τα τέλη Νοεμβρίου, με την Ελλάδα να μπαίνει δυναμικά στον στίβο της ανταγωνιστικότητας του κλάδου.

Παράλληλα, υπάρχει μεγάλη ζήτηση και από το εσωτερικό και από το εξωτερικό για το yachting, καθώς ήδη πέρυσι για πρώτη φορά η Ελλάδα ήρθε πρώτη ως προορισμός για μεγάλα σκάφη αναψυχής και θαλαμηγούς απ’ όλον τον κόσμο. Ωστόσο, όπως υποστηρίζει, είναι αναγκαίο να δημιουργηθούν και νέες μαρίνες, καθώς υπάρχει μεγάλη έλλειψη θέσεων λιμενισμού, με τη ζήτηση να ξεπερνά την προσφορά.

Όσον αφορά τη Μαρίνα του Αγίου Κοσμά, που θα αναπτυχθεί στο μεγάλο έργο του Ελληνικού, ο ίδιος υποστηρίζει ότι «ο κύριος στόχος είναι να γίνει μια μαρίνα υψηλών προδιαγραφών. Ωστόσο, θα χρειαστεί ένα σημαντικό χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωσή της, λόγω των δυσκολιών που υπάρχουν στις αδειοδοτήσεις και στις κατασκευές. Αυτήν τη στιγμή βρίσκεται στην πρώτη φάση κατασκευής και η ολοκλήρωσή της υπολογίζεται στα τέλη του 2025 με αρχές του 2026».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!