Γ.Δ.
1407.03 -0,97%
ACAG
-0,34%
5.8
CENER
-0,41%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+0,35%
8.5
NOVAL
+0,02%
2.72
OPTIMA
-1,16%
11.9
TITC
-0,69%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+4,30%
1.406
ΑΒΕ
-0,45%
0.442
ΑΔΜΗΕ
+1,82%
2.235
ΑΚΡΙΤ
-6,41%
0.73
ΑΛΜΥ
-1,48%
2.66
ΑΛΦΑ
-1,95%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,51%
11.26
ΑΣΚΟ
-0,67%
2.95
ΑΣΤΑΚ
+1,22%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
-0,45%
11
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,72%
5.73
ΒΙΟΚΑ
+0,81%
2.48
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
-1,01%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,61%
16.4
ΔΑΑ
-1,68%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-0,18%
11.18
ΔΟΜΙΚ
+0,92%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,30%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
-1,38%
31.5
ΕΚΤΕΡ
-0,24%
4.2
ΕΛΒΕ
-1,96%
5
ΕΛΙΝ
+2,28%
2.24
ΕΛΛ
+0,38%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,20%
2.49
ΕΛΠΕ
+0,26%
7.84
ΕΛΣΤΡ
+0,96%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+1,07%
1.696
ΕΛΧΑ
-1,90%
1.86
ΕΝΤΕΡ
+0,51%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,56%
1.26
ΕΤΕ
-3,10%
7.698
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.08
ΕΥΔΑΠ
-1,64%
5.41
ΕΥΡΩΒ
-1,29%
2.07
ΕΧΑΕ
-1,12%
4.845
ΙΑΤΡ
-0,97%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,55%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,79%
5.04
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.75
ΙΝΛΟΤ
-1,02%
1.162
ΙΝΤΕΚ
-1,08%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-0,82%
1.215
ΙΝΤΚΑ
-3,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+2,63%
1.365
ΚΕΠΕΝ
-9,00%
1.82
ΚΛΜ
+1,90%
1.61
ΚΟΡΔΕ
+0,42%
0.476
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.23
ΚΟΥΕΣ
-0,57%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,75%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+0,90%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.74
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,22%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,69%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,29%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-4,26%
2.7
ΜΕΡΚΟ
-8,11%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.62
ΜΙΝ
+14,78%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,86%
23.06
ΜΟΝΤΑ
+1,31%
3.1
ΜΟΤΟ
-2,70%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,15%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.43
ΜΠΡΙΚ
-2,12%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,28%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+2,20%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
-1,91%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
+1,22%
2.48
ΟΠΑΠ
-0,47%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,53%
0.902
ΟΤΕ
+0,37%
13.56
ΟΤΟΕΛ
-0,35%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
-2,01%
3.518
ΠΕΤΡΟ
+1,49%
8.18
ΠΛΑΘ
-0,26%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
-0,18%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
-1,41%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
+7,53%
2
ΣΑΡ
+2,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,74%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+4,71%
1.555
ΣΠΕΙΣ
-0,91%
6.54
ΣΠΙ
+1,29%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
+0,72%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+0,85%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

CPLP: Έσοδα 81 εκατ. δολαρίων το α΄ τρίμηνο με αύξηση 10%

Αύξηση εσόδων 10% με έσοδα 81 εκατ. δολαρίων, έναντι 73,4 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2022, σημείωσε η Capital Product Partners L.P. (CPLP) το α΄ τρίμηνο του 2023.

Η εταιρεία προχωρά σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολαρίων ανά μετοχή για το α΄ τρίμηνο.

Σημειώνεται ότι την εν λόγω περίοδο παραδόθηκε το M/V Itajai Express, πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και το πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG/C) Asterix I, και τα δύο με μακροχρόνια ναύλωση.

Η εταιρεία εξασφάλισε νέα ναύλωση για το M/V Akadimos για περίπου 24 μήνες.

Αποπλήρωσε επίσης πρόωρα χρέος συνολικού ποσού 23,4 εκατ. δολαρίων.

Παράλληλα, επαναγοράστηκαν την υπό εξέταση περίοδο, 129.258 ίδιες μετοχές με μέσο κόστος 13,57 δολαρίων ανά μετοχή.

O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της CPLP, δήλωσε:«Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, συνεχίσαμε να εφαρμόζουμε τη στρατηγική ανανέωσης του στόλου μας, παραλαμβάνοντας δύο νεότευκτα πλοία: ένα μοντέρνο, πράσινης τεχνολογίας πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 13.312  TEU με δεκαετή ναύλωση και ένα LNG/C τελευταίας γενιάς με επταετή ναύλωση. Επιπλέον, παραμείναμε προσηλωμένοι στη στρατηγική βελτιστοποίησης του χρέους, αποπληρώνοντας πρόωρα μέρος του χρέους μας, και εισάγοντας νέες φθηνότερες δομές χρηματοδότησης. Τέλος, εξασφαλίσαμε επιτυχώς μεσοπρόθεσμη ναύλωση για το M/V Akadimos με υψηλό ημερήσιο ναύλο. Ως αποτέλεσμα της ναύλωσης του M/V Akadimos , η πρώτη λήξη ναύλωσης πλοίου του στόλου δεν αναμένεται πριν από το πρώτο τρίμηνο του 2025. Με βάση τα παραπάνω, αυτή τη στιγμή έχουμε δέκα πλοία ελεύθερα βαρών και έναν στόλο με σταθμισμένη μέση ηλικία 6,8 ετών, ενώ η εναπομένουσα διάρκεια ναύλωσης είναι επίσης 6,8 χρόνια που αντιστοιχούν σε συμβασιοποιημένα  έσοδα περίπου 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!