Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-1,47%
5.37
BOCHGR
-1,13%
4.38
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,72%
8.3
NOVAL
-0,44%
2.275
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
+4,36%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-1,09%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,95%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-20,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+3,40%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,45%
17.58
ΔΑΑ
+2,33%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
1.62
ΕΛΠΕ
+2,26%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,20%
2.04
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,68%
4.69
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-3,26%
1.01
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,99%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+4,77%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.726
ΛΑΜΔΑ
+2,82%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,86%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,60%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,69%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,18%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,95%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,74%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

D-Marin: Διευρύνει μέσω της Ελλάδας το δίκτυο μαρίνων στη Αν. Μεσόγειο

Tην διεύρυνση του δικτύου μαρίνων που ελέγχει στην ανατολική Μεσόγειο Θάλασσα επιδιώκει η D-Marin με την απόκτηση της Μαρίνας Πύλου. Η συμφωνία, που ανακοινώθηκε πριν από λίγες ημέρες από το ΤΑΙΠΕΔ, αφορά την παραχώρηση της μαρίνας για 40 χρόνια με αντίτιμο 1,5 εκατ. ευρώ. Επίσης, η συμφωνία προβλέπει την καταβολή από τη πλευρά του παραχωρησιούχου μέρους των ετήσιων εσόδων (revenue sharing) στον πωλητή.

Επίσης, βασικός στόχος της D-Marin είναι η δημιουργία συνεργειών με την ΤΕΜΕΣ και το resort «Costa Navarino» που έχει δημιουργηθεί στην περιοχή. Άλλωστε, συμμέτοχος στο εγχείρημα της D-Marin στη Μαρίνα της Πύλου είναι και η ΤΕΜΕΣ, η οποία διακαώς ενδιαφερόταν για την απόκτηση ελέγχου στη συγκεκριμένη μαρίνα. Η ΤΕΜΕΣ θέλει μέσω της μαρίνας να εξυπηρετήσει σημαντικούς πελάτες του μεσσηνιακού resort.

Η μαρίνα της Πύλου είναι η τρίτη κατά σειρά μαρίνα που ελέγχει η D-Marin επί ελληνικού εδάφους και η 17η κατά σειρά στην Ανατολική Μεσόγειο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία που ελέγχεται από την επενδυτική εταιρεία CVC ελέγχει στη χώρα μας τις μαρίνες Γουβιών Κέρκυρας και Λευκάδας. Εκτός Ελλάδος, η D-Marin ελέγχει μια μαρίνα στην Ιταλία, τέσσερις μαρίνες στην Κροατία, μια στο Μαυροβούνιο, τρεις στην Τουρκία και τέσσερις στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Στόχος του δικτύου μαρίνων που στήνει η D-Marin είναι η παροχή συνολικών λύσεων σε πελάτες που ταξιδεύουν με σκάφη στην Ανατολική Μεσόγειο. Προς την κατεύθυνση αυτήν, η εταιρεία ήδη έχει ετοιμάσει ψηφιακές λύσεις και εφαρμογές, έτσι ώστε οι πελάτες της να μπορούν να βλέπουν σε ποιες μαρίνες υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, ποιες υπηρεσίες μπορούν να λάβουν κ.λπ. Με τον τρόπο αυτόν, η θυγατρική της CVC θεωρεί ότι μπορεί να δημιουργήσει ένα πιο πιστό πελατολόγιο, που θα της αποφέρει περισσότερα έσοδα.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία, μέσω της θυγατρικής στην Ελλάδα, D-Marinas, ενδιαφέρεται και για τη Μαρίνα Κέρκυρας, που θα δημιουργηθεί δίπλα στον λιμένα του νησιού με στόχο να φιλοξενήσει mega yachts. Ο σχετικός διαγωνισμός τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη από το ΤΑΙΠΕΔ και η D-Marinas, μαζί με άλλους τρεις ενδιαφερόμενους, έχουν προεπιλεγεί για να υποβάλουν δεσμευτικές προσφορές.

Όσον αφορά τη Μαρίνα της Πύλου, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΤΑΙΠΕΔ, η εταιρεία προτίθεται να επενδύσει πάνω από 15 εκατ. ευρώ για την αναβάθμισή της. Σήμερα στη Μαρίνα Πύλου δεν υπάρχουν καν δέστρες για σκάφη, ενώ η χερσαία έκτασή της έχει τα χαρακτηριστικά… οικοπέδου. Μετά την αναβάθμιση θα υπάρχουν δίκτυα ηλεκτρικά, ύδρευσης κ.λπ., ενώ οι δύο παραχωρησιούχοι, D-Marin και ΤΕΜΕΣ, θα δημιουργήσουν χώρους αναψυχής, δρόμους, parking, πράσινο κ.λπ. H μαρίνα έχει χερσαία έκταση 32 στρεμμάτων και θαλάσσια έκταση 84 στρεμμάτων. Μπορεί να φιλοξενήσει έως 130 σκάφη, μήκους 8 έως 30 μέτρων.

Η Μαρίνα Πύλου είναι η τρίτη κατά σειρά που αξιοποιεί το ΤΑΙΠΕΔ. Οι δύο πρώτες είναι οι μαρίνες της Χίου και πιο πρόσφατα του Αλίμου. Επίσης, στο χαρτοφυλάκιο του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων υπάρχουν για αξιοποίηση οι μαρίνες mega yacht της Κέρκυρας, της Κεφαλονιάς (Αργοστολίου), της Ιτέας, της Ζακύνθου, της Καλαμαριάς και της Ρόδου. Επίσης, στόχος είναι η αξιοποίηση των λιμένων της Μυκόνου και του Λαυρίου, οι οποίοι επίσης θα φιλοξενήσουν δραστηριότητες μαρίνων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!