Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Ένωση Ρυμουλκών: Η κυβέρνηση θέλει δύο κατηγορίες πλοιοκτητών

Η κυβέρνηση κατέστησε σαφή την πρόθεσή της να δημιουργήσει δύο κατηγορίες πλοιοκτητών: Τους ευνοούμενους και εκείνους της β΄ κατηγορίας. Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών πλοίων Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων, σχετικά με τη συζήτηση που διεξήχθη στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, για την φορολογία.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης, η κυβέρνηση απαιτεί από τους δεύτερους να πληρώσουν και τέλος, ανάλογο με την ιπποδύναμη και φόρο επί των μερισμάτων με ποσοστό που μάλιστα δεν προσδιορίζει σαφώς, ενώ για τους πλοιοκτήτες της ποντοπόρου ναυτιλίας η φορολογία είναι σαφώς προσδιορισμένη στο 5% του όποιου ποσού αποφασίσουν να εισαγάγουν στην Ελλάδα οι πλοιοκτήτες. Αντίθετα στους μικρούς πλοιοκτήτες το αφήνει ανοιχτό να πάει κατά τις γενικές διατάξεις, όπως αυτές θα ισχύουν στο μέλλον (σημείο 12β στη σελίδα 28 του σχεδίου νόμου)..

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η κυβέρνηση καταργεί την ισχύουσα νομοθεσία η οποία, ορθώς και δικαίως, έκρινε ότι οι διάφορες κατηγορίες πλοίων και οι ιδιοκτήτες των πλοίων έπρεπε να τυγχάνουν της ίδιας φορολογικής αντιμετώπισης και της ίδιας μεταχείρισης, λαμβάνοντας υπόψη ότι η συμβολή όλων των κατηγοριών πλοίων στην ανάπτυξη της ελληνικής ναυτιλίας και στη διατήρηση της δυναμικής της ελληνικής ναυτοσύνης είναι ίδια, η δε διαφοροποίηση του φόρου να προέρχεται από το μέγεθος των πλοίων που κάθε ιδιοκτήτης διαθέτει και αξιοποιεί.

Επίσης, η Ένωση καταγγέλλει ότι η κυβέρνηση αγνοεί τη συνεισφορά των ρυμουλκών και ναυαγοσωστικών πλοίων στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών λιμένων και δεν αντιλαμβάνεται ότι τα ελληνικά λιμάνια θα γίνουν λιγότερο ανταγωνιστικά σε σχέση με άλλα γειτονικών χωρών και ειδικότερα της Τουρκίας, διακυβεύοντας ταυτόχρονα την ασφαλή ναυσιπλοΐα στις θάλασσες και τα λιμάνια μας. Παράλληλα, η κυβέρνηση δεν κατανοεί πως η συγκεκριμένη άδικη φορολογική μεταχείριση θα οδηγήσει στη μετακύλιση του κόστους στα εξυπηρετούμενα πλοία και σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα που σχετίζεται με τις θαλάσσιες μεταφορές, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για τον ‘Έλληνα πολίτη αλλά και την εθνική οικονομία, μεσούσης μίας πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης.

Η Ένωσή καταλήγει ότι έχει επανειλημμένα στείλει επιστολές εφιστώντας την προσοχή στον αρμόδιο Υπουργό Οικονομικών και στον Υπουργό Ναυτιλίας πως δεν θα είναι αποδεκτό από τις εταιρείες του κλάδου να αντιμετωπιστούν από το ελληνικό κράτος με ένα καταφανώς άδικο τρόπο υπαγόμενοι στις γενικές φορολογικές διατάξεις, δηλαδή κατ’ ουσία εκτός του ν. 27/1975. Στο πλευρό του κλάδου, σε αυτήν τη μάχη, στάθηκαν οι Οργανισμοί  Λιμένων, ο ΟΛΠ, το Ναυτικό Επιμελητήριο, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά και δεκάδες άλλοι φορείς. Δυστυχώς όμως, πρόκειται για τον ορισμό της άδικης φορολόγησης!

Τέλος, επαναλαμβάνει ότι θα πρέπει να υπάρξει φορολογική δικαιοσύνη και η φορολογία να «κλειδώσει» στο ποσοστό του 5% με αναφορά στις γενικές διατάξεις που ισχύουν σήμερα και για το λόγο αυτό  καταθέσαμε τις εμπεριστατωμένες προτάσεις μας, μέσω τροπολογιών στο Νομοσχέδιο. Προτάσεις οι οποίες δεν συνάντησαν ουδέποτε εισακούστηκαν, και μάλιστα χωρίς επιχειρηματολογία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!