Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Θεσσαλονίκη – Σμύρνη: Δρομολόγιο που προετοιμαζόταν τρία χρόνια

Μετά από την επένδυση 1.000.000 ωρών εργασίας ώστε να ετοιμαστεί το πλοίο, επένδυση που έχει δημιουργήσει 150 νέες θέσεις εργασίας που, «αν πάνε καλά του χρόνου θα έχουν διπλασιαστεί», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Levante Ferries Ευστράτιος Απέργης, αύριο ξεκινάει το πρώτο δρομολόγιο της ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκη – Σμύρνη που προετοιμάζονταν εδώ και τρία χρόνια. «Είναι μια καθαρά ιδιωτική πρωτοβουλία. Ήταν μια επίπονη, δύσκολη προσπάθεια, συνέβη και στην περίοδο του κορονοϊού όταν όλα ήταν πιο επίπονα, τώρα όμως είναι πραγματικότητα», ανέφερε ο κ. Απέργης που εξήγησε πως πρόκειται για μια 100% ιδιωτική πρωτοβουλία.

«Για εμάς είναι ένα μεγάλο στοίχημα, έχει την ιδιαιτερότητα ότι αφορά μια τρίτη χώρα και όχι μια ευρωπαϊκή χώρα, είμαστε έτοιμοι παρόλα αυτά να παλέψουμε. Την προσπάθεια επιχειρεί η εταιρία μετά από μελέτη που έκανε, προσδοκώντας να είναι τελικά μια βιώσιμη επιλογή. Προσδοκούμε ότι εξυπηρετεί ανάγκες, καλύπτει δυνατότητες ανάπτυξης, και ευελπιστούμε η γραμμή να γίνει αποδεκτή και από την αγορά ούτως ώστε να μπορέσει να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο το μεταφορικό έργο που μεταφέρουμε», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Levante Ferries που μίλησε για τρία δρομολόγια την εβδομάδα προγραμματισμένα, Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από Θεσσαλονίκη προς Σμύρνη και Τρίτη, Πέμπτη, Κυριακή από τη Σμύρνη προς τη Θεσσαλονίκη με το πλοίο να αναχωρεί στις 19.00 και θα καταπλέει στο απέναντι λιμάνι στις 7 πρωί της επόμενης ημέρας.

Το ταξίδι της Δευτέρας είναι αναγνωριστικό

«Το πλοίο έχει πρωτόκολλο για 948 επιβάτες, μεταφέρει 55 φορτηγά οχήματα ή 315 Ι.Χ οχήματα», ανέφερε περιγράφοντας τις τεχνικές δυνατότητες του σκάφους ο κ. Απέργης που εξήγησε μάλιστα πως το ταξίδι της Δευτέρας 10 Οκτωβρίου είναι «παρθενικό, περισσότερο αναγνωριστικό», ούτως ώστε να διαπιστωθεί ότι όλες οι διεργασίες π.χ διαβατηριακών ελέγχων και τελωνιακών διεκπεραιώσεων, λειτουργούν άψογα. «Την Τετάρτη θα αρχίσει να υπάρχει και η κανονική εμπορική κίνηση», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που προσέθεσε πως υπάρχει και η προσδοκία για σημαντική επιβατική κίνηση την καλοκαιρινή περίοδο.

«Παρά τις εμπρηστικές δηλώσεις της τουρκικής ηγεσίας πρόσφατη δημοσκόπηση έδειξε ότι το 64% των γειτόνων μας έχουν πολύ φιλική διάθεση απέναντί μας. Παράλληλα, ιδιαίτερα το τελευταίο καλοκαίρι, δεκάδες χιλιάδες φίλοι από την γείτονα χώρα γεύτηκαν την ελληνική φιλοξενία. Υπάρχει συνεπώς πεδίον δόξης λαμπρό να δημιουργηθεί στη Θεσσαλονίκη ένας κόμβος συνεργασίας και φιλίας μεταξύ των λαών. Αυτό επιδιώκουμε και είμαστε σίγουροι πως η σημαντική πρωτοβουλία που ξεκινάει από αύριο θα συμβάλει σε αυτόν τον πολύ σημαντικό στόχο», ανέφερε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του πλοίου ερωτηθείς για τη σημασία της λειτουργίας του συγκεκριμένου δρομολογίου ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης), Σταύρος Καλαφάτης.

Η Θεσσαλονίκη επικοινωνεί με την Ασία

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας από την άλλη, αφού ευχήθηκε το πλοίο να είναι καλοτάξιδο τόνισε πως πρόκειται για μια σημαντική ακτοπλοϊκή σύνδεση για την πόλη. «Βρισκόμαστε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και χαιρόμαστε πολύ, πρώτον γιατί βλέπουμε δίπλα μας ακόμη ένα σκάφος κρουαζιέρας, ενώ μαθαίνουμε πως φέτος θα ξεπεράσουν τα 70 τα κρουαζιερόπλοια τα οποία ελλιμενίζονται στην πόλη. Βρισκόμαστε όμως ταυτόχρονα στο κατάστρωμα ενός πλοίου που επιτέλους θα κάνει το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σμύρνη. Είναι ένα ευτυχές αποτέλεσμα μιας πολύχρονης προσπάθειας και της δικής μας δημοτικής αρχής και χαιρόμαστε που πλέον η Θεσσαλονίκη συνδέεται με το λιμάνι της Σμύρνης και ουσιαστικά επικοινωνεί με την Ασία ως κόμβος και για την Ευρώπη αλλά και για τα Βαλκάνια», τόνισε ο κ. Ζέρβας. «Είναι ένα ακόμη κομμάτι στην προσπάθεια ανάπτυξης της πόλης μας, στην προσπάθεια αύξησης του τουρισμού. Χαιρόμαστε πολύ που κάθε ημέρα γίνεται κάτι που βελτιώνει, που αλλάζει την πόλη μας, την κάνει πιο ελκυστική», προσέθεσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!