THEPOWERGAME
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group, θυγατρικής εταιρίας του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), ανακοινώνει τα αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2022, τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 201,45 εκατ. (Ευρώ 122,19 εκατ. στο α΄ εξάμηνο 2021), ενοποιημένες Ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ 9,61 εκατ. (Ευρώ 4,38 εκατ. στο α’ εξάμηνο 2021) και ενοποιημένες ζημιές μετά από φόρους Ευρώ 30,54 εκατ. (ζημίες Ευρώ 34,05 το α΄ εξάμηνο 2021).
Με την άρση του μειωμένου πρωτοκόλλου μεταφοράς επιβατών στα πλοία από τα μέσα Μαρτίου 2022, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε κατά 65% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σηματοδοτώντας την σταδιακή επαναφορά των εργασιών του Ομίλου στα προ Covid- 19 επίπεδα.
Η αύξηση του μεταφορικού έργου, και κατ’ επέκταση του κύκλου εργασιών του Ομίλου, αντισταθμίστηκε από την παρατεταμένη πολύ υψηλή τιμή των καυσίμων (αύξηση κατά 99% στη μέση τιμή των ναυτιλιακών καυσίμων που καταναλώθηκαν το α΄ εξάμηνο του 2022 σε σχέση με το α΄ εξάμηνο 2021), με αποτέλεσμα τη σημαντική επιβάρυνση του λειτουργικού κόστους.
Οι πράξεις αντιστάθμισης της τιμής των καυσίμων για μέρος της καταναλωθείσας ποσότητας από τα πλοία του Ομίλου, που διενεργήθηκαν στο πλαίσιο της εφαρμοζόμενης πολιτικής της Εταιρίας, συνεισέφεραν κατά Ευρώ 12,8 εκατ. στη μείωση των ενοποιημένων ζημιών του Ομίλου σε σχέση με το α΄ εξάμηνο 2021.
Τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανήλθαν σε Ευρώ 67,88 εκατ. από Ευρώ 97,36 εκατ. στις 31.12.2021.
Ο συνολικός δανεισμός του Ομίλου ανήλθε σε Ευρώ 467,42 εκατ. έναντι Ευρώ 481,59 εκατ. την 31.12.2021.
Τα ενσώματα πάγια στοιχεία του Ομίλου ανήλθαν σε Ευρώ 684,91 εκατ. έναντι Ευρώ 673,84 εκατ. στις 31.12.2021.
Τα ίδια κεφάλαια του Ομίλου ανήλθαν την 30.06.2022 σε Ευρώ 344,44 εκατ. και αντιστοιχούν σε Ευρώ 1,6 ανά μετοχή της Εταιρίας.
Την 30.06.2022 ο Όμιλος απασχολούσε 2.089 εργαζόμενους.
ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ
Η Attica Group δρομολογεί 33 πλοία τα οποία δραστηριοποιούνται με τα εμπορικά σήματα «Superfast Ferries», «Blue Star Ferries» και «Hellenic Seaways». Από τα πλοία αυτά, τα 20 είναι συμβατικά επιβατηγά – οχηματαγωγά, τα 12 είναι ταχύπλοα και 1 πλοίο είναι φορτηγό – οχηματαγωγό. Τα πλοία του Ομίλου πραγματοποίησαν δρομολόγια στην Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Β.Α. Αιγαίο, Σαρωνικό και Σποράδες) και στη Διεθνή γραμμή Ελλάδας – Ιταλίας (Ανκόνα, Μπάρι, Βενετία). Το μεταφορικό έργο του Ομίλου, σε σχέση με α΄ εξάμηνο 2021, αυξήθηκε κατά 108% στους επιβάτες, κατά 56% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 16% στα φορτηγά οχήματα. Ο αριθμός των δρομολογίων σε σχέση με τo α΄ εξάμηνο 2021 αυξήθηκε κατά 54%. Στις γραμμές της Αδριατικής και της Κρήτης τα πλοία του Ομίλου λειτουργούν κοινοπρακτικά με πλοία της ΑΝΕΚΑΝΕΚ -3,59% LINES.
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ- ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Τον Ιούνιο και Ιούλιο του 2022 προστέθηκαν στο στόλο του Ομίλου τρία υπερσύγχρονα πλοία τύπου Aero Catamaran, τα οποία ναυπηγήθηκαν στα ναυπηγεία Brødrene Aa της Νορβηγίας. Τα Aero Highspeed 1, 2 και 3 ξεκίνησαν τα δρομολόγια τους στις γραμμές του Αργοσαρωνικού στις αρχές Αυγούστου 2022, αντικαθιστώντας παλαιότερης τεχνολογίας πλοία στους συγκεκριμένους προορισμούς.