Γ.Δ.
1596.41 -0,47%
ACAG
+0,83%
6.1
AEM
-0,30%
4.496
AKTR
+1,51%
5.38
BOCHGR
-0,74%
5.36
CENER
-3,50%
9.11
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
+0,97%
8.35
EVR
+0,87%
1.73
NOVAL
-1,19%
2.49
OPTIMA
+0,99%
14.26
TITC
+1,47%
41.55
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+0,44%
2.265
ΑΒΕ
-1,64%
0.421
ΑΔΜΗΕ
-1,06%
2.795
ΑΚΡΙΤ
-1,99%
0.74
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.26
ΑΛΦΑ
+0,76%
1.8595
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,35%
10.97
ΑΣΚΟ
-0,31%
3.18
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.7
ΑΤΤ
+1,45%
0.702
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.34
ΒΙΟ
-1,91%
5.65
ΒΙΟΚΑ
-1,90%
1.81
ΒΙΟΣΚ
-0,98%
1.515
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-4,07%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,32%
1.545
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,60%
18.48
ΔΑΑ
-2,00%
8.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+0,46%
13.05
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.765
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,91%
0.367
ΕΒΡΟΦ
-1,83%
1.88
ΕΕΕ
+0,90%
40.36
ΕΚΤΕΡ
+3,72%
2.09
ΕΛΒΕ
+1,85%
5.5
ΕΛΙΝ
+0,46%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.275
ΕΛΠΕ
-1,40%
7.75
ΕΛΣΤΡ
-3,77%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-0,33%
1.828
ΕΛΧΑ
-0,94%
2.11
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,90%
1.105
ΕΤΕ
+0,33%
8.418
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.41
ΕΥΔΑΠ
-2,14%
5.95
ΕΥΡΩΒ
+1,46%
2.51
ΕΧΑΕ
-1,41%
4.88
ΙΑΤΡ
0,00%
2
ΙΚΤΙΝ
-0,56%
0.358
ΙΛΥΔΑ
-1,43%
1.72
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.72
ΙΝΛΟΤ
-2,06%
1.048
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.84
ΙΝΤΕΤ
+2,30%
1.11
ΙΝΤΚΑ
-0,96%
3.11
ΚΑΡΕΛ
+3,75%
332
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-0,22%
0.453
ΚΟΥΑΛ
-0,77%
1.296
ΚΟΥΕΣ
-0,16%
6.21
ΚΡΙ
-0,31%
16.2
ΚΤΗΛΑ
+1,03%
1.97
ΚΥΡΙΟ
-2,16%
0.998
ΛΑΒΙ
-1,39%
0.783
ΛΑΜΔΑ
-1,76%
6.68
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-5,66%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
+1,20%
3.37
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,45%
2.23
ΜΕΡΚΟ
-2,55%
38.2
ΜΙΓ
-0,18%
2.84
ΜΙΝ
-2,44%
0.48
ΜΟΗ
-1,17%
22
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.84
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.79
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,34%
26.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,52%
3.83
ΜΠΡΙΚ
+0,84%
2.41
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-0,38%
36.62
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.1
ΝΑΥΠ
+1,98%
0.826
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.263
ΞΥΛΠ
-1,07%
0.37
ΟΛΘ
-0,70%
28.2
ΟΛΠ
-1,04%
33.3
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-1,48%
16.62
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,94%
14.76
ΟΤΟΕΛ
-2,54%
10.74
ΠΑΙΡ
+3,31%
0.998
ΠΑΠ
+1,17%
2.6
ΠΕΙΡ
-3,97%
4.542
ΠΕΡΦ
-0,75%
5.26
ΠΕΤΡΟ
-0,77%
7.78
ΠΛΑΘ
-2,14%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
-0,76%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,94%
1.288
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,50%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,16%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
+0,29%
1.715
ΣΑΡ
-0,32%
12.32
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,99%
0.345
ΣΙΔΜΑ
-3,14%
1.54
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,31%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,40%
20.08
ΤΖΚΑ
-1,69%
1.455
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,76%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-6,25%
0.24
ΦΡΛΚ
-2,15%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.725

ΥΝΑΝΠ: Εγκρίθηκαν από το ΣΑΣ τρεις νέες επιδοτούμενες γραμμές

Τρεις νέες επιδοτούμενες γραμμές και δύο τροποποιήσεις εγκρίθηκαν από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που συνεδρίασε υπό την προεδρία του γενικού γραμματέα Ευάγγελου Κυριαζόπουλου, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας.

Οι νέες επιδοτούμενες γραμμές είναι οι εξής:

1: Τήλος-Καρδάμαινα Κω και επιστροφή.

Δύο δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 06/06/2022 έως 18/09/2022 [σύνολο δεκαπέντε (15) εβδομάδες]

Α. Ένα επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο που δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

i) Να έχει μεταφορική ικανότητα 100 (χειμώνα) – 200 (θέρος) επιβατών

ii)Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου εμπορευμάτων 70 τ.μ.

iii) Να έχει ολικό μήκος 40,01 μ.

2: Κέρκυρα – Διαπόντια Νησιά.[ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ – ΜΑΘΡΑΚΙ – ΟΘΩΝΟΙ (λιμένας Αυλακίου)] και επιστροφή, ως ακολούθως:

Ένα δρομολόγιο το μήνα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου για μεταφορά οχληρών και επικίνδυνων φορτίων.

Α. Ένα επιβατηγό οχηματαγωγό ανοιχτού τύπου πλοίο το οποίο να δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο και να έχει τη δυνατότητα μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων.

Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

i)Να έχει επιφάνεια φόρτωσης 300 τ.μ.

ii)Να έχει ολικό μήκος 65 μ.

3: Ρόδος-Χάλκη -Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία και επιστροφή

Δύο δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 13/06/2022 έως 04/09/2022 [σύνολο δώδεκα (12) εβδομάδες], καθώς και ένα επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 04/07/2022 έως 28/08/2022.

Στο ένα (01) εκ των εβδομαδιαίων δρομολογίων το πλοίο θα προσεγγίζει στο λιμένα Διαφάνι.

Α. Ένα επιβατηγό οχηματαγωγό ταχύπλοο πλοίο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο

Β. Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

i)Να έχει μεταφορική ικανότητα 700 (θέρους) επιβατών

ii)Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων 1.500 τ.μ.

iii)Να έχει ολικό μήκος 90 μ.

Τροποποιημένες γραμμές:

1: Θεσσαλονίκη-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλόννησος και επιστροφή

Τρία δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 06/06/2022 έως 11/09/2022 [σύνολο δέκα τέσσερις (14) εβδομάδες], καθώς και ένα (01) επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 04/07/2022 έως 28/08/2022.

Α. Ένα επιβατηγό οχηματαγωγό ταχύπλοο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο

Β. Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

i)Να έχει μεταφορική ικανότητα 700 (θέρους) επιβατών

ii)Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων 1.500 τ.μ.

iii)Να έχει ολικό μήκος 90 μ.

4: Αγία Κυριακή-Νήσος Τρίκερι-Βόλος και επιστροφή, ως ακολούθως:

Έξι δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια τη δρομολογιακής περιόδου (έως 31/10/2022).

Α. Ένα επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο

Β. Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

i)Να έχει μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 50 (χειμώνα) – 100 (θέρος).

ii)Να έχει ολικό μήκος 20 μ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!