Γ.Δ.
1544.13 +0,95%
ACAG
-0,17%
6.01
BOCHGR
+0,40%
5.02
CENER
+0,92%
9.89
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,12%
8.23
EVR
+1,37%
1.485
NOVAL
+0,40%
2.48
OPTIMA
0,00%
13
TITC
0,00%
45.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+0,65%
1.852
ΑΒΕ
-1,28%
0.461
ΑΔΜΗΕ
-0,92%
2.685
ΑΚΡΙΤ
-0,65%
0.76
ΑΛΜΥ
+1,88%
4.335
ΑΛΦΑ
+1,63%
1.744
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,40%
10.85
ΑΣΚΟ
+0,30%
3.35
ΑΣΤΑΚ
+1,69%
7.22
ΑΤΕΚ
+9,72%
0.79
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+7,66%
2.39
ΒΙΟ
+1,91%
5.86
ΒΙΟΚΑ
-0,79%
1.895
ΒΙΟΣΚ
-2,22%
1.545
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-3,33%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
18.7
ΔΑΑ
+2,30%
8.546
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,70%
12.95
ΔΟΜΙΚ
-1,90%
2.845
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,30%
0.337
ΕΒΡΟΦ
-1,60%
1.85
ΕΕΕ
0,00%
33
ΕΚΤΕΡ
+2,73%
1.808
ΕΛΒΕ
+1,96%
5.2
ΕΛΙΝ
+0,45%
2.24
ΕΛΛ
+1,39%
14.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,45%
2.23
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.42
ΕΛΣΤΡ
-1,30%
2.27
ΕΛΤΟΝ
+0,77%
1.836
ΕΛΧΑ
+0,48%
2.1
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.205
ΕΤΕ
+2,04%
8.52
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.42
ΕΥΔΑΠ
+0,68%
5.95
ΕΥΡΩΒ
+1,46%
2.425
ΕΧΑΕ
+0,93%
4.895
ΙΑΤΡ
+0,30%
1.675
ΙΚΤΙΝ
+0,97%
0.363
ΙΛΥΔΑ
-1,14%
1.73
ΙΝΚΑΤ
+5,39%
5.28
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,65%
4.57
ΙΝΛΟΤ
+1,30%
1.094
ΙΝΤΕΚ
+2,00%
6.12
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.13
ΙΝΤΚΑ
+0,46%
3.26
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
330
ΚΕΚΡ
+3,73%
1.39
ΚΕΠΕΝ
-0,57%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+0,90%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+1,60%
1.394
ΚΟΥΕΣ
+0,81%
6.24
ΚΡΙ
-0,32%
15.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.78
ΚΥΡΙΟ
+2,00%
1.02
ΛΑΒΙ
+1,43%
0.85
ΛΑΜΔΑ
-0,57%
6.98
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+3,13%
0.264
ΛΟΓΟΣ
-2,42%
1.61
ΛΟΥΛΗ
-0,33%
3.03
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.648
ΜΕΒΑ
0,00%
3.83
ΜΕΝΤΙ
+1,30%
2.34
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+2,46%
2.91
ΜΙΝ
-0,97%
0.51
ΜΟΗ
+1,52%
21.38
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.79
ΜΟΤΟ
-0,53%
2.815
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,39%
25.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+1,32%
2.31
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+2,31%
34.5
ΝΑΚΑΣ
+4,05%
3.08
ΝΑΥΠ
-1,27%
0.78
ΞΥΛΚ
-0,34%
0.289
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
+0,36%
27.6
ΟΛΠ
+0,81%
31.1
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.55
ΟΠΑΠ
+1,67%
16.45
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.789
ΟΤΕ
-0,14%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-0,89%
11.12
ΠΑΙΡ
+7,81%
1.035
ΠΑΠ
-1,95%
2.52
ΠΕΙΡ
+2,60%
4.426
ΠΕΡΦ
-0,56%
5.35
ΠΕΤΡΟ
+0,72%
8.34
ΠΛΑΘ
+0,62%
4.08
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
+1,43%
0.284
ΠΡΕΜΙΑ
+3,52%
1.294
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.38
ΡΕΒΟΙΛ
+4,56%
1.72
ΣΑΡ
0,00%
11.42
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,99%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+1,28%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-0,69%
5.72
ΣΠΙ
+4,95%
0.636
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.27
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.654
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
+5,26%
0.2
ΦΡΛΚ
-1,25%
3.96
ΧΑΙΔΕ
-8,33%
0.55

ΥΝΑΝΠ: Εγκρίθηκαν από το ΣΑΣ τρεις νέες επιδοτούμενες γραμμές

Τρεις νέες επιδοτούμενες γραμμές και δύο τροποποιήσεις εγκρίθηκαν από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που συνεδρίασε υπό την προεδρία του γενικού γραμματέα Ευάγγελου Κυριαζόπουλου, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας.

Οι νέες επιδοτούμενες γραμμές είναι οι εξής:

1: Τήλος-Καρδάμαινα Κω και επιστροφή.

Δύο δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 06/06/2022 έως 18/09/2022 [σύνολο δεκαπέντε (15) εβδομάδες]

Α. Ένα επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο που δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

i) Να έχει μεταφορική ικανότητα 100 (χειμώνα) – 200 (θέρος) επιβατών

ii)Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου εμπορευμάτων 70 τ.μ.

iii) Να έχει ολικό μήκος 40,01 μ.

2: Κέρκυρα – Διαπόντια Νησιά.[ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ – ΜΑΘΡΑΚΙ – ΟΘΩΝΟΙ (λιμένας Αυλακίου)] και επιστροφή, ως ακολούθως:

Ένα δρομολόγιο το μήνα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου για μεταφορά οχληρών και επικίνδυνων φορτίων.

Α. Ένα επιβατηγό οχηματαγωγό ανοιχτού τύπου πλοίο το οποίο να δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο και να έχει τη δυνατότητα μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων.

Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

i)Να έχει επιφάνεια φόρτωσης 300 τ.μ.

ii)Να έχει ολικό μήκος 65 μ.

3: Ρόδος-Χάλκη -Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία και επιστροφή

Δύο δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 13/06/2022 έως 04/09/2022 [σύνολο δώδεκα (12) εβδομάδες], καθώς και ένα επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 04/07/2022 έως 28/08/2022.

Στο ένα (01) εκ των εβδομαδιαίων δρομολογίων το πλοίο θα προσεγγίζει στο λιμένα Διαφάνι.

Α. Ένα επιβατηγό οχηματαγωγό ταχύπλοο πλοίο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο

Β. Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

i)Να έχει μεταφορική ικανότητα 700 (θέρους) επιβατών

ii)Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων 1.500 τ.μ.

iii)Να έχει ολικό μήκος 90 μ.

Τροποποιημένες γραμμές:

1: Θεσσαλονίκη-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλόννησος και επιστροφή

Τρία δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 06/06/2022 έως 11/09/2022 [σύνολο δέκα τέσσερις (14) εβδομάδες], καθώς και ένα (01) επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 04/07/2022 έως 28/08/2022.

Α. Ένα επιβατηγό οχηματαγωγό ταχύπλοο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο

Β. Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

i)Να έχει μεταφορική ικανότητα 700 (θέρους) επιβατών

ii)Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων 1.500 τ.μ.

iii)Να έχει ολικό μήκος 90 μ.

4: Αγία Κυριακή-Νήσος Τρίκερι-Βόλος και επιστροφή, ως ακολούθως:

Έξι δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια τη δρομολογιακής περιόδου (έως 31/10/2022).

Α. Ένα επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο

Β. Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

i)Να έχει μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 50 (χειμώνα) – 100 (θέρος).

ii)Να έχει ολικό μήκος 20 μ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!