Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Θεσσαλονίκη: Στις 55 οι προγραμματισμένες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων το 2022

Από την 1η Μαΐου, οπότε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα «δέσει» για πρώτη φορά φέτος το κρουαζιερόπλοιο «Celestyal Crystal», θα ενεργοποιηθεί επί του πρακτέου η συνεργασία του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) και του ιδιώτη επενδυτή με τη Fraport Greece και το υπουργείο Τουρισμού, στον τομέα της κρουαζιέρας.

Το συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο, που χρησιμοποιεί τη Θεσσαλονίκη ως «home port» (σημείο εκκίνησης και κατάληξης ταξιδιών), θα προσεγγίσει την πόλη 30 φορές το 2022, αρχής γενομένης από την Πρωτομαγιά, και οι επιβάτες του θα επωφεληθούν -μεταξύ άλλων- από τις δυνατότητες που προσφέρει η προαναφερθείσα συμφωνία.

Βάσει αυτής, το check-in και η μεταφορά των αποσκευών των ταξιδιωτών, που θα καταλήγουν από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στο λιμάνι, προκειμένου να επιβιβαστούν στην κρουαζιέρα, θα γίνεται με μέριμνα της Fraport και του ΟΛΘ. Το ίδιο θα ισχύει και για τις αποσκευές των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων, οι οποίοι θα αποβιβάζονται στο λιμάνι και θα συνεχίζουν το ταξίδι τους από το αεροδρόμιο «Μακεδονία».

Η φετινή σεζόν της κρουαζιέρας θα ανοίξει στη Θεσσαλονίκη το ερχόμενο Σάββατο 5 Φεβρουαρίου, πολύ νωρίτερα από κάθε άλλη φορά, με την άφιξη -στις 7.30 το πρωί- του πλοίου «Viking Sky», το οποίο θα αναχωρήσει στις 10 το βράδυ για το Κουσάντασι της Τουρκίας (το 2021 η πρώτη άφιξη είχε γίνει στις 29 Ιουνίου). Συνολικά για το 2022 (με βάση τα αναρτημένα στοιχεία, που το ΑΠΕ-ΜΠΕ άντλησε από την ιστοσελίδα του ΟΛΘ), έχουν ήδη επιβεβαιωθεί 55 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη (με 15 διαφορετικά πλοία), έναντι 17 το 2021 και μόλις έξι στο προπανδημικό 2019.

Στο μεταξύ, για την υποδοχή των επιβατών της κρουαζιέρας πρόκειται να πραγματοποιηθούν βελτιωτικές εργασίες μικρής κλίμακας εντός και πέριξ του κτιρίου του επιβατικού σταθμού του λιμανιού. Οι δε εξαγγελθείσες παρεμβάσεις μεγάλης κλίμακας στο κτίριο του σταθμού (παλιό τελωνείο) προγραμματίζεται να είναι έτοιμες ταυτόχρονα με τις υπόλοιπες υποχρεωτικές επενδύσεις, που περιλαμβάνονται στο σχετικό πρόγραμμα του ιδιώτη επενδυτή στο λιμάνι. Το κτίριο, ο θεμέλιος λίθος του οποίου μπήκε το 1910, θεωρείται αυξημένης σημασίας: με μήκος 200 μέτρων, πλάτος 25 και εμβαδόν 12.000 τ.μ, δεσπόζει στην περιοχή της δυτικής εισόδου της Θεσσαλονίκης, με τα κρουαζιερόπλοια να «δένουν» πίσω του, αλλά απαιτείται σημαντική στατική ενίσχυσή του, ο προϋπολογισμός της οποίας έχει ανακοινωθεί ότι ανέρχεται στα 20 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται πως η έναρξη της σεζόν της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη στις 5 Φεβρουαρίου ανακοινώθηκε σήμερα επισήμως από τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, μετά τη συνάντηση εργασίας που είχε με τον COO της Fraport Greece, Ηλία Μαραγκάκη, τον εκτελεστικό πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνο Λιάγκο, τον CEO του Dimera Group, μέλος του Δ.Σ. και CIO της ΟΛΘ Α.Ε., Artur Davidian και τη διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων & Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΟΛΘ Α.Ε., Θεοδώρα Ρήγα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!