Γ.Δ.
1457.38 +0,59%
ACAG
+1,92%
5.83
BOCHGR
+1,11%
4.57
CENER
-0,54%
9.25
CNLCAP
+0,69%
7.25
DIMAND
+3,25%
8.26
NOVAL
+0,43%
2.31
OPTIMA
-1,41%
12.6
TITC
+0,38%
40.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,66%
1.53
ΑΒΕ
-1,83%
0.43
ΑΔΜΗΕ
+1,16%
2.62
ΑΚΡΙΤ
-0,71%
0.7
ΑΛΜΥ
-0,88%
4.52
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.58
ΑΝΔΡΟ
-0,32%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+0,20%
10.1
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.82
ΑΣΤΑΚ
+5,14%
7.36
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+1,21%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.2
ΒΙΟ
-0,19%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,06%
1.91
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.61
ΒΙΟΤ
-6,98%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+0,92%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+0,72%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,33%
18.48
ΔΑΑ
+0,33%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.52
ΔΕΗ
+0,25%
11.9
ΔΟΜΙΚ
-1,25%
2.765
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-0,58%
1.71
ΕΕΕ
+0,86%
32.9
ΕΚΤΕΡ
-2,20%
1.78
ΕΛΒΕ
-1,26%
4.72
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.22
ΕΛΛ
-0,34%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+9,64%
2.16
ΕΛΠΕ
+3,83%
7.46
ΕΛΣΤΡ
+0,50%
2.03
ΕΛΤΟΝ
-0,76%
1.838
ΕΛΧΑ
+1,60%
1.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,26%
1.21
ΕΤΕ
+0,63%
7.64
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.28
ΕΥΔΑΠ
-0,51%
5.83
ΕΥΡΩΒ
+0,49%
2.235
ΕΧΑΕ
-0,44%
4.5
ΙΑΤΡ
-0,33%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-2,38%
0.328
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
4.9
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
+2,94%
1.05
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+2,82%
2.92
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,82%
1.86
ΚΛΜ
0,00%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-2,35%
0.416
ΚΟΥΑΛ
+5,40%
1.25
ΚΟΥΕΣ
+1,88%
5.95
ΚΡΙ
+0,33%
15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.998
ΛΑΒΙ
+1,45%
0.771
ΛΑΜΔΑ
+0,42%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+1,32%
1.54
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-2,33%
2.1
ΜΕΡΚΟ
+5,26%
40
ΜΙΓ
-0,35%
2.83
ΜΙΝ
-0,40%
0.498
ΜΟΗ
+1,79%
20.52
ΜΟΝΤΑ
+2,98%
3.8
ΜΟΤΟ
-2,04%
2.635
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+1,27%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.86
ΝΑΥΠ
-2,23%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,46%
22
ΟΛΠ
-0,49%
30.2
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.33
ΟΠΑΠ
+1,03%
15.66
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,37%
0.815
ΟΤΕ
-0,14%
14.7
ΟΤΟΕΛ
+1,17%
10.38
ΠΑΙΡ
+0,60%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,10%
3.85
ΠΕΡΦ
-0,74%
5.37
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.32
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14
ΠΡΔ
+5,19%
0.284
ΠΡΕΜΙΑ
+0,16%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
-2,94%
6.6
ΠΡΟΦ
+0,96%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-3,43%
1.69
ΣΑΡ
0,00%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.595
ΣΠΕΙΣ
+1,02%
5.96
ΣΠΙ
+5,95%
0.534
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,50%
19.89
ΤΖΚΑ
+0,33%
1.505
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,62%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,54%
0.234
ΦΡΛΚ
+1,20%
3.78
ΧΑΙΔΕ
+0,83%
0.605

Νέο διαγωνιστικό έργο για την ακτοπλοϊκή διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου

To νέο διαγωνιστικό έργο, που αφορά τη θαλάσσια ακτοπλοϊκή διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου, που αναμένεται να ξεκινήσει άνοιξη προς καλοκαίρι του 2022 και θα περιλαμβάνει επιδότηση 5,5 εκατ. ευρώ το χρόνο για 22 δρομολόγια μετ’ επιστροφής, παρουσίασε σήμερα σε στελέχη ακτοπλοϊκών εταιρειών και δημοσιογράφους, σε ειδική εκδήλωση στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, ο υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου Βασίλειος Δημητριάδης.

Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, ο ανάδοχος που αναμένεται να επιλεγεί, θα μπορεί να λαμβάνει την επιδότηση για τρία συναπτά έτη, με επέκτασή της ανάλογα με την αύξηση του αριθμού των επιβατών, ενώ θα μπορεί να ξεκινά την εκτέλεση των δρομολογίων από τις εορτές του Πάσχα, πιθανότατα Απρίλιο-Μάιο και να εκτελεί στη συνέχεια 22 δρομολόγια μετ΄ επιστροφής σε εβδομαδιαία βάση όλο το καλοκαίρι.

«Αυτή η περίοδος έχει και τη μεγαλύτερη ζήτηση από επιβάτες και τουρίστες, ενώ το πλοίο που θα εκτελεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα μπορεί να προσεγγίζει τον Βασικό Τερματικό Κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά και στην Κύπρο το λιμάνι της Λεμεσού, είτε της Λάρνακας είτε και τα δύο» τόνισε ο κ. Δημητριάδης.

Ανέφερε ότι «για την κυπριακή κυβέρνηση η ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας-Κύπρου είναι ένα άκρως σημαντικό εγχείρημα και υπάρχει και ενδιαφέρον και από την ελληνική πλευρά και από τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη» ενώ εξέφρασε την εκτίμηση ότι «το εγχείρημα αυτή τη φορά θα πετύχει».

Ο κ. Δημητριάδης τόνισε ότι η Κυπριακή Δημοκρατία καταβάλλει εδώ και χρόνια προσπάθειες με τη στήριξη της ελληνικής κυβέρνησης για τη λειτουργία της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής σύνδεσης που πάνω από 21 χρόνια έχει να λειτουργήσει.

Πρόσθεσε εξάλλου ότι η νέα γραμμή, πέρα από τη σημασιολογική έννοια, έχει προσφέρει στον Κύπριο και Έλληνα πολίτη εναλλακτική συνδεσιμότητα, καθώς το νησί συνδέεται με τις υπόλοιπες χώρες μόνο αεροπορικώς.

Τόνισε επίσης ότι η κυπριακή κυβέρνηση, με αμιγώς εθνικούς πόρους, απευθύνθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή προκειμένου να εξασφαλίσει την επιδότηση για τη συγκεκριμένη επαναλειτουργία αυτής της ακτοπλοϊκής σύνδεσης.

Ήδη, ανέφερε ότι το Ισραήλ αλλά και πολλές Ενώσεις Μοτοσικλετιστών, Συλλόγων και Ομίλων από την Κύπρο την Ελλάδα και την Ευρώπη, έχουν ενδιαφερθεί για τη λειτουργία της.

Να σημειωθεί ότι στους όρους του διαγωνισμού στην ακτοπλοϊκή σύνδεση δεν θα υπάρχει επιλογή για ενδιάμεσο σταθμό σε ελληνικό νησί, ωστόσο προνοείται ρητά στα Διαγωνιστικά Έγγραφα ότι ο Επιτυχών Προσφοροδότης μπορεί να επιλέξει να επεκτείνει το ταξίδι Κύπρου-Ελλάδας σε τρίτη γειτονική χώρα (ταξίδι που δεν θα λάβει επιδότηση) όπως το Ισραήλ η άλλες χώρες εκτός από την Τουρκία.

Σημειώνεται ότι οι εταιρείες που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον θα πρέπει να έχουν υποβάλλει τις προσφορές τους έως τις 28 Ιανουαρίου του 2002 ενώ οι όροι του διαγωνισμού βρίσκονται αναρτημένοι στη σελίδα του υπουργείου Ναυτιλίας της Κύπρου.

Σημαντικό στοιχείο του νέου διαγωνισμού είναι ότι η ανάδοχη ακτοπλοϊκή εταιρεία που θα επιλεγεί θα μπορεί να λαμβάνει τα χρήματα τη επιδότησης σε μηνιαία βάση και όχι κάθε τρείς μήνες όπως ήταν ως προϋπόθεση στον διαγωνισμό του 2020.

Η ελάχιστη μεταφορική ικανότητα του πλοίου είναι να μπορεί να εξυπηρετεί τουλάχιστον 100 επιβάτες και 60 άτομα σε καμπίνες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του διαγωνισμού, κριτήριο κατακύρωσης της προσφοράς είναι η χαμηλότερη τιμή (100%).

Τα ελάχιστα ποιοτικά κριτήρια προνοούνται ως προ-απαιτούμενα στα Διαγωνιστικά Έγγραφα για τη συμμετοχή στον Διαγωνισμό.

Το κριτήριο για σημαία ΕΕ/ΕΟΧ του πλοίου πρέπει να πληρείται πριν από την έναρξη της λειτουργίας της υπηρεσίας και όχι απαραίτητα κατά την υποβολή της προσφοράς.

Ο επιτυχών προσφοροδότης μπορεί να αποφασίσει να αντικαταστήσει το αρχικό πλοίο καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης νοουμένου ότι:

  • το πλοίο για αντικατάσταση πληροί ή υπερβαίνει τις ελάχιστες προδιαγραφές του πλοίου.
  • η προηγούμενη έγκριση της Αναθέτουσας Αρχής λαμβάνεται μετά από επιτυχή επιθεώρηση του πλοίου.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!