Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

MVS: Ανακατασκευή του Mega Yacht XANA στο ναυπηγείο Ψαρρός

Σε ολική ανακατασκευή των εσωτερικών χώρων του Mega Yacht XANA, πρώην OURANOS, στο ναυπηγείο Ψαρρός στο Πέραμα, προχώρησε η ελληνική εταιρεία MVS & Associates, μια καινοτόμος επιχείρηση με εξωστρεφή προσανατολισμό που ενσωματώνει την τεχνολογία.

Η συγκεκριμένη ελληνική εταιρεία δραστηριοποιείται στην κατασκευή εσωτερικών χώρων -υπερπολυτελών θαλαμηγών, άνω των 100 μέτρων μήκους αλλά και πολυτελών κτιρίων- και βρίσκεται μεταξύ των 8 κορυφαίων εταιρειών του κλάδου, παγκοσμίως. Σήμερα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, απασχολεί συνολικά πάνω από 180 άτομα μόνιμο προσωπικό, ενώ οι παραγωγικές μονάδες της εκτείνονται σε περισσότερα από 15.000 τετραγωνικά μέτρα – 10.000 στην Ελλάδα και 5.000 τμ στη Γερμανία.

Η ανακατασκευή και ανακαίνιση του συγκεκριμένου γιώτ, ναυπήγησης του 1994, ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2018, αποξηλώθηκε πλήρως και επανακατασκευάστηκε.

Πρόκειται για ένα από τα σημαντικά έργα ανακαίνισης της MVS, που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο 2021 και παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους τη Δευτέρα 22/11.

H MVS ασχολήθηκε εξ ολοκλήρου με την κατασκευή και τοποθέτηση των εσωτερικών χώρων του πλοίου, καθώς και μέρος των εξωτερικών χώρων, υλοποιώντας την αρχιτεκτονική μελέτη του γραφείου AMK Architecture & Design.

Η προκατασκευή και κατασκευή του έργου XANA έγινε εξ ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της MVS, στο Κρυονέρι, βάσει της κατασκευαστικής εμπειρίας που διαθέτει η εταιρεία σε υπερπολυτελείς κατασκευές θαλαμηγών.

Το σκάφος διαθέτει σύγχρονο στιλ και μίνιμαλ αισθητική εσωτερικά και εξωτερικά, ενώ η επέκταση της πρύμης, του έδωσε νέο μήκος 45 μέτρων από 40,3 μέτρα προσθέτοντας ένα καινούργιο χώρο garage, πλατφόρμα κολύμβησης, καθώς και άνετους εξωτερικούς χώρους φαγητού και χαλάρωσης στα υπόλοιπα καταστρώματα.

Συγχρόνως το προφίλ του πλοίου άλλαξε ριζικά με ένα καινούργιο rollbar στο sun deck, με στόχο να παραπέμπει στο Χ από το νέο όνομα του σκάφους XANA.

Το M/Y XANA μπορεί να φιλοξενήσει 12 επισκέπτες σε 6 ευρύχωρες καμπίνες και επιπλέον πλήρωμα 8 ατόμων.

Την ναυπηγική μελέτη ανέλαβε το τεχνικό γραφείο της Navinco Naval Architects και την αρχιτεκτονική η AMK Architecture and Design. Την επίβλεψη είχε ο καπετάνιος κ. Τάσος Κεραμιδάς.

Η MVS συγκαταλέγεται μεταξύ των πρώτων επιλογών για τα κορυφαία ναυπηγεία όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και της Βορείου Ευρώπης (όπως τα γερμανικά ναυπηγεία Lurssen και τα ολλανδικά ναυπηγεία Oceanco, Amels, Feadship), καθώς συνδυάζει την κατασκευαστική εμπειρία για την έγκαιρη και ποιοτική εκτέλεση κατασκευών υψηλής αισθητικής, που απαιτούνται σε αυτά τα έργα.

Αναφερόμενοι στην ανακατασκευή του γιοτ ΧΑΝΑ, οι ιδρυτές της MVS, Μάριος Στεργίου και Στέφανος Μάνος, δήλωσαν σχετικά, «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που ολοκληρώθηκε με επιτυχία ένα τόσο σημαντικό έργο ανακατασκευής, όπως το Mega Yacht ΧΑΝΑ σε ελληνικό ναυπηγείο. Τέτοιου είδους έργα αναδεικνύουν την εγχώρια ναυπηγική βιομηχανία και την τεχνογνωσία των Ελλήνων, που εκ του αποτελέσματος ανταποκρίνονται σε έργα διεθνούς εμβέλειας. Χωρίς αμφιβολία, οι προοπτικές ανάπτυξης που παρουσιάζει η Ελλάδα στον κλάδο κατασκευών και δη ανακατασκευών υπερπολυτελών θαλαμηγών είναι πολύ σημαντικές. Αυτό που θα βοηθήσει για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η δημιουργία ενός πιο οργανωμένου πλαισίου λειτουργίας, η δομημένη εκπαίδευση τεχνικών και στελεχών διαφόρων ειδικοτήτων και η ενίσχυση του brand name της χώρας στον συγκεκριμένο κλάδο».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!