Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

MVS: Ανακατασκευή του Mega Yacht XANA στο ναυπηγείο Ψαρρός

Σε ολική ανακατασκευή των εσωτερικών χώρων του Mega Yacht XANA, πρώην OURANOS, στο ναυπηγείο Ψαρρός στο Πέραμα, προχώρησε η ελληνική εταιρεία MVS & Associates, μια καινοτόμος επιχείρηση με εξωστρεφή προσανατολισμό που ενσωματώνει την τεχνολογία.

Η συγκεκριμένη ελληνική εταιρεία δραστηριοποιείται στην κατασκευή εσωτερικών χώρων -υπερπολυτελών θαλαμηγών, άνω των 100 μέτρων μήκους αλλά και πολυτελών κτιρίων- και βρίσκεται μεταξύ των 8 κορυφαίων εταιρειών του κλάδου, παγκοσμίως. Σήμερα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, απασχολεί συνολικά πάνω από 180 άτομα μόνιμο προσωπικό, ενώ οι παραγωγικές μονάδες της εκτείνονται σε περισσότερα από 15.000 τετραγωνικά μέτρα – 10.000 στην Ελλάδα και 5.000 τμ στη Γερμανία.

Η ανακατασκευή και ανακαίνιση του συγκεκριμένου γιώτ, ναυπήγησης του 1994, ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2018, αποξηλώθηκε πλήρως και επανακατασκευάστηκε.

Πρόκειται για ένα από τα σημαντικά έργα ανακαίνισης της MVS, που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο 2021 και παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους τη Δευτέρα 22/11.

H MVS ασχολήθηκε εξ ολοκλήρου με την κατασκευή και τοποθέτηση των εσωτερικών χώρων του πλοίου, καθώς και μέρος των εξωτερικών χώρων, υλοποιώντας την αρχιτεκτονική μελέτη του γραφείου AMK Architecture & Design.

Η προκατασκευή και κατασκευή του έργου XANA έγινε εξ ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της MVS, στο Κρυονέρι, βάσει της κατασκευαστικής εμπειρίας που διαθέτει η εταιρεία σε υπερπολυτελείς κατασκευές θαλαμηγών.

Το σκάφος διαθέτει σύγχρονο στιλ και μίνιμαλ αισθητική εσωτερικά και εξωτερικά, ενώ η επέκταση της πρύμης, του έδωσε νέο μήκος 45 μέτρων από 40,3 μέτρα προσθέτοντας ένα καινούργιο χώρο garage, πλατφόρμα κολύμβησης, καθώς και άνετους εξωτερικούς χώρους φαγητού και χαλάρωσης στα υπόλοιπα καταστρώματα.

Συγχρόνως το προφίλ του πλοίου άλλαξε ριζικά με ένα καινούργιο rollbar στο sun deck, με στόχο να παραπέμπει στο Χ από το νέο όνομα του σκάφους XANA.

Το M/Y XANA μπορεί να φιλοξενήσει 12 επισκέπτες σε 6 ευρύχωρες καμπίνες και επιπλέον πλήρωμα 8 ατόμων.

Την ναυπηγική μελέτη ανέλαβε το τεχνικό γραφείο της Navinco Naval Architects και την αρχιτεκτονική η AMK Architecture and Design. Την επίβλεψη είχε ο καπετάνιος κ. Τάσος Κεραμιδάς.

Η MVS συγκαταλέγεται μεταξύ των πρώτων επιλογών για τα κορυφαία ναυπηγεία όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και της Βορείου Ευρώπης (όπως τα γερμανικά ναυπηγεία Lurssen και τα ολλανδικά ναυπηγεία Oceanco, Amels, Feadship), καθώς συνδυάζει την κατασκευαστική εμπειρία για την έγκαιρη και ποιοτική εκτέλεση κατασκευών υψηλής αισθητικής, που απαιτούνται σε αυτά τα έργα.

Αναφερόμενοι στην ανακατασκευή του γιοτ ΧΑΝΑ, οι ιδρυτές της MVS, Μάριος Στεργίου και Στέφανος Μάνος, δήλωσαν σχετικά, «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που ολοκληρώθηκε με επιτυχία ένα τόσο σημαντικό έργο ανακατασκευής, όπως το Mega Yacht ΧΑΝΑ σε ελληνικό ναυπηγείο. Τέτοιου είδους έργα αναδεικνύουν την εγχώρια ναυπηγική βιομηχανία και την τεχνογνωσία των Ελλήνων, που εκ του αποτελέσματος ανταποκρίνονται σε έργα διεθνούς εμβέλειας. Χωρίς αμφιβολία, οι προοπτικές ανάπτυξης που παρουσιάζει η Ελλάδα στον κλάδο κατασκευών και δη ανακατασκευών υπερπολυτελών θαλαμηγών είναι πολύ σημαντικές. Αυτό που θα βοηθήσει για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η δημιουργία ενός πιο οργανωμένου πλαισίου λειτουργίας, η δομημένη εκπαίδευση τεχνικών και στελεχών διαφόρων ειδικοτήτων και η ενίσχυση του brand name της χώρας στον συγκεκριμένο κλάδο».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!