Γ.Δ.
1456.28 +0,04%
ACAG
0,00%
5.81
BOCHGR
-0,22%
4.54
CENER
-1,41%
9.12
CNLCAP
-0,67%
7.45
DIMAND
-3,73%
8
NOVAL
-2,34%
2.3
OPTIMA
+0,47%
12.86
TITC
+2,30%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,91%
1.528
ΑΒΕ
-0,89%
0.448
ΑΔΜΗΕ
+0,78%
2.6
ΑΚΡΙΤ
-2,13%
0.69
ΑΛΜΥ
+0,11%
4.6
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.587
ΑΝΔΡΟ
-0,93%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,58%
10.24
ΑΣΚΟ
-1,74%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,33%
2.22
ΒΙΟ
-0,91%
5.45
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.87
ΒΙΟΣΚ
+1,58%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.266
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
+1,46%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,22%
18.42
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,68%
11.67
ΔΟΜΙΚ
-2,03%
2.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,35%
0.308
ΕΒΡΟΦ
+10,15%
1.79
ΕΕΕ
-1,16%
32.42
ΕΚΤΕΡ
-0,45%
1.768
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
-0,93%
2.12
ΕΛΛ
+0,71%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,31%
1.938
ΕΛΠΕ
-0,89%
7.28
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.876
ΕΛΧΑ
-1,35%
1.894
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,88%
7.778
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
-1,53%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+1,13%
2.236
ΕΧΑΕ
-0,55%
4.54
ΙΑΤΡ
0,00%
1.55
ΙΚΤΙΝ
-0,45%
0.335
ΙΛΥΔΑ
-0,50%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+0,74%
4.78
ΙΝΛΙΦ
-0,63%
4.76
ΙΝΛΟΤ
-0,61%
0.974
ΙΝΤΕΚ
-1,18%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,64%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-1,03%
2.87
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
+1,70%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-0,33%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+0,47%
0.431
ΚΟΥΑΛ
-0,51%
1.16
ΚΟΥΕΣ
+1,39%
5.85
ΚΡΙ
-0,33%
15.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+1,02%
0.99
ΛΑΒΙ
-1,47%
0.739
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.17
ΛΑΜΨΑ
-1,60%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.58
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,03%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,69%
2.89
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,87%
20.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.6
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,32%
25.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.74
ΜΠΡΙΚ
+1,42%
2.14
ΜΠΤΚ
-5,17%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,82%
33.8
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.82
ΞΥΛΚ
-0,73%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+1,85%
22
ΟΛΠ
+1,18%
30.1
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.31
ΟΠΑΠ
-0,06%
15.73
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,51%
0.793
ΟΤΕ
+1,30%
14.76
ΟΤΟΕΛ
-0,57%
10.5
ΠΑΙΡ
-3,81%
0.96
ΠΑΠ
-0,84%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,43%
3.932
ΠΕΡΦ
-1,65%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,21%
8.34
ΠΛΑΘ
0,00%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-3,36%
0.23
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
+1,17%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-1,16%
1.71
ΣΑΡ
-0,56%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,59%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
+0,69%
5.84
ΣΠΙ
-1,15%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.83
ΤΖΚΑ
-1,32%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.15
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,79%
3.77
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Απαραίτητη η χρήση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία

Tην πρωτοβουλία του Κυριάκου Μητσοτάκη για τη δημιουργία Ευρωπαϊκού Κέντρου Ερευνών για Εναλλακτικά Ναυτιλιακά Καύσιμα και Τεχνολογίες, επικροτεί ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ).

«Στηρίζουμε την πρόταση του κ. πρωθυπουργού και βρισκόμαστε στη διάθεσή του για συνεργασία σε όλα τα επίπεδα, εθνικά και διεθνή forα, με γνώμονα την απανθρακοποίηση του κλάδου, με ταυτόχρονη ελαχιστοποίηση των κοινωνικών επιπτώσεων» αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωσή του ο ΣΕΕΝ.

Τονίζει ότι η ελληνική επιβατηγός ναυτιλία στηρίζει τις προσπάθειες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας, που είναι εξαιρετικά σημαντικό να βρίσκονται σε πλήρη συνάρτηση με τις πραγματικές εξελίξεις της τεχνολογίας στην αγορά. Προσθέτει ότι για την επίτευξη των στόχων είναι απαραίτητη η χρήση εναλλακτικών καυσίμων, και τα όποια μέτρα να στηρίζονται σε επαρκείς μελέτες για τον τύπο των καυσίμων αυτών και τις τεχνικές προδιαγραφές για τη χρησιμοποίησή τους, καθώς και απτά στοιχεία επάρκειάς τους.

Ειδικά για τη χώρα μας, τυχόν μέτρα που συντελούν μόνο στην επιβάρυνση του κόστους μεταφοράς, χωρίς πραγματικό αντίκτυπο στην προστασία του περιβάλλοντος, κινδυνεύουν να επιβαρύνουν υπέρμετρα τον επιβάτη της ελληνικής ακτοπλοΐας, αλλά και τη μεταφορά αγαθών πρώτης ανάγκης στα ελληνικά νησιά, αναφέρει ο σύνδεσμος των ακτοπλόων, προσθέτοντας ότι το επιβατικό μεταφορικό έργο των πλοίων στην Ελλάδα αποτελεί το 18% των ενδομεταφορών στην ΕΕ. Το 2019 μεταφέρθηκαν 35.500.000 επιβάτες, 8.800.000 οχήματα ΙΧ και 1.300.000 φορτηγά.

«Λαμβανομένου υπόψη ότι στις επιβατικές μεταφορές δεν υφίσταται μετακύληση του κόστους σε άλλους τρίτους παρά μόνον στο επιβατικό κοινό και στην εμπορική ζωή του τόπου, θα πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα για τα επιβατηγά πλοία, ειδικά σε νησιωτικές χώρες όπως η Ελλάδα, συνυπολογίζοντας το ”εξωτερικό” κόστος όλων των νέων πρωτοβουλιών στην οικονομική ανάπτυξη και συνοχή της χώρας» επισημαίνει ο ΣΕΕΝ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!