Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Μαρίνα Φλοίσβου: Επέκταση στα φωτοβολταϊκά και σχέδια για ανεμογεννήτριες

«Η αύξηση της τιμής του ρεύματος έφερε βίαια στο προσκήνιο το θέμα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ίσως και εμείς οι μαρίνες θα μπορούσαμε να κάνουμε περισσότερα σε αυτό τον τομέα» σημείωσε χθες στην ομιλία του κατά την διάρκεια της παρουσίασης της Έκθεσης Βιωσιμότητας του 2020 της Μαρίνας Φλοίσβου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Flisvos Marina, κ. Σταύρος Κατσικάδης. Όπως ανέφερε η εταιρεία, σε πρώτη φάση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στις χερσαίες εγκαταστάσεις ενώ σε βάθος χρόνου εξετάζει την τοποθέτηση ανεμογεννητριών σε πλωτές εξέδρες στο θαλάσσιο τμήμα.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του powergame.gr, o κ. Κατσικάδης σημείωσε ότι αυτό το διάστημα πραγματοποιούνται κινήσεις ώστε το έργο των φωτοβολταϊκών να ενταχθεί και να χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης. Παράλληλα, σημείωσε ότι σήμερα είναι στο στάδιο της μελέτης και ότι για την υλοποίηση του έργου βρίσκονται σε συνεργασία με εταιρείες παραγωγής ενέργειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα πλαίσια του προγράμματος βιωσιμότητας της εταιρείας, η Μαρίνα Φλοίσβου τροφοδοτείται σήμερα με ενέργεια αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές.

Στα πλαίσια της μείωσης του ενεργειακού αποτυπώματος της Μαρίνας στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2022, όλα τα εταιρικά οχήματα που θα κινούνται εντός του χώρου (πχ επίβλεψης και φύλαξης) να είναι ηλεκτροκίνητα ενώ στους ήδη υπάρχοντες σταθμούς θα προστεθούν επιπλέον τέσσερις σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων τόσο για τις ανάγκες του στόλου της εταιρείας και των συνεργατών της όσο και των επισκεπτών.

Δίκτυο οπτικών ινών

Μία επίσης σημαντική προτεραιότητα της εταιρείας για το επόμενο διάστημα είναι η δημιουργία δικτύου οπτικών ινών σε όλο το μήκος της μαρίνας με στόχο να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες που προσφέρει το δίκτυο 5G. Και σε αυτό τον τομέα η Lamda Flisvos Marina βρίσκεται στην φάση των μελετών και των συζητήσεων με τηλεπικοινωνιακούς παρόχους και εταιρείες τεχνολογίας.

Όπως αναφέρθηκε στην εκδήλωση το 2020 ήταν μία θετική χρονιά καθώς υπήρξε 100% πληρότητα των θέσεων ελλιμενισμού. Συγκεκριμένα ελλιμενίστηκαν στην Μαρίνα Φλοίσβου 303 ιδιωτικά σκάφη. Πέρυσι παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση του συνολικού αριθμού μονίμων σκαφών κατά 7% ενώ αντίθετα παρουσιάστηκε μείωση του συνολικού αριθμού των διερχόμενων σκαφών κατά 46%. Η κατάσταση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αδυναμία απόπλου εξαιτίας των μέτρων που είχαν ληφθεί την περίοδο έξαρσης της πανδημίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν, η Μαρίνα Φλοίσβου κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά με μερίδιο 22% και μία από τις κορυφαίες θέσεις στην Μεσόγειο σε ότι αφορά στα μεγάλα γιοτ. Αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου το 50% των 303 θέσεων ελλιμενισμού αφορά σε θαλαμηγούς μεγαλύτερους των 35 μέτρων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!