THEPOWERGAME
Σενάρια και αύξηση του τουρισμού ανεβάζουν την αποτίμηση στο «ταμπλό» του Χρηματιστηρίου της Attica Group, η οποία εξελίσσεται στο σημαντικότερο asset για τον όμιλο της MIG.
Πλέον η μετοχή της Attica Group κινείται σε νέα υψηλά 19 μηνών ξεπερνώντας τα 1,2 ευρώ για πρώτη φορά από τον Φεβρουάριου του 2020. Ωστόσο, παρά την άνοδο η μετοχή δεν έχει μηδενίσει ακόμα τις απώλειες λόγω της πανδημίας, καθώς πριν την εκδήλωση της Covid έκανε πράξεις πάνω από τα 1,4 ευρώ.
Η πολύ καλή πορεία του τουρισμού αναμένεται να βελτιώσει τα μεγέθη της εισηγμένης, ενώ στα χρηματιστηριακά γραφεία κυκλοφορούν σενάρια περί πώλησης από τη MIG, χωρίς να μπορούν να επιβεβαιωθούν. Η μετοχή είχε μείνει πίσω και δεν είχε ακολουθήσει την κίνηση της αγοράς, συσσωρεύοντας για μεγάλο διάστημα ακόμα και στα 0,8 ευρώ.
Η διάσπαση της συσσώρευσης έγινε τον περασμένο Απρίλιο και σε εξέλιξη βρίσκεται η νέα ανοδική κίνηση η οποία συνοδεύεται από αυξημένους όγκους συναλλαγών. Χθες, η μετοχή έκλεισε στα 1,25 ευρώ με άνοδο 8,7% και αποτίμηση στα 267 εκατ. ευρώ.
Η Attica Group
Η Attica Group με ένα στόλο 30 πλοίων (μέσης ηλικίας 20 ετών) πραγματοποιεί δρομολόγια στην Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Β.Α. Αιγαίο, Σαρωνικό και Σποράδες) και στις γραμμές σύνδεσης Ελλάδας – Ιταλίας (διεθνείς πλόες). Όλα τα πλοία του ομίλου είναι ιδιόκτητα πλην ενός επιβατηγού – οχηματαγωγού πλοίου που είναι με μακροχρόνια ναύλωση.
Η Τράπεζα Πειραιώς κατέχει το 11,8% των μετοχών, ενώ είναι επίσης πιστωτής της εταιρίας και, κυρίως, είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της Marfin Investment Group (MIG) με ποσοστό 31%, η οποία με τη σειρά της ελέγχει την Attica.
Το μεταφορικό έργο του Ομίλου, όπως και όλων των ακτοπλοϊκών, περιορίστηκε σημαντικά τα δύο τελευταία έτη λόγω της πανδημίας. Ωστόσο, παρά τα προβλήματα και τα ζημιογόνα αποτελέσματα στη χρήση 2020, η Attica δείχνει ανθεκτικότητα, επενδύοντας, μάλιστα, κεφάλαια για την ανανέωση του στόλου της με τρία νεότευκτα πλοία.