Γ.Δ.
1398.56 -0,67%
ACAG
0,00%
5.34
BOCHGR
+0,23%
4.4
CENER
+1,07%
8.53
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
0,00%
8.2
NOVAL
-0,22%
2.265
OPTIMA
-0,78%
12.64
TITC
-0,26%
38.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,70%
1.44
ΑΒΕ
-0,86%
0.462
ΑΔΜΗΕ
-1,04%
2.37
ΑΚΡΙΤ
+2,19%
0.7
ΑΛΜΥ
+0,14%
3.67
ΑΛΦΑ
-1,72%
1.489
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,62%
9.72
ΑΣΚΟ
+0,76%
2.65
ΑΣΤΑΚ
-2,02%
6.8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-3,16%
0.552
ΑΤΤΙΚΑ
+1,38%
2.2
ΒΙΟ
-0,95%
5.22
ΒΙΟΚΑ
-1,70%
1.73
ΒΙΟΣΚ
-1,07%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-1,15%
1.285
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
18.34
ΔΑΑ
-1,45%
8.032
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
0,00%
11.55
ΔΟΜΙΚ
+2,06%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.375
ΕΕΕ
+1,48%
34.2
ΕΚΤΕΡ
-1,98%
1.482
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-1,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,75%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,92%
1.75
ΕΛΠΕ
0,00%
6.765
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2
ΕΛΤΟΝ
-0,64%
1.858
ΕΛΧΑ
-1,30%
1.828
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,79%
1.095
ΕΤΕ
-2,52%
6.814
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-1,21%
2.033
ΕΧΑΕ
+0,68%
4.43
ΙΑΤΡ
+1,32%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.301
ΙΛΥΔΑ
+0,79%
1.915
ΙΝΚΑΤ
-1,84%
4.79
ΙΝΛΙΦ
-0,93%
4.27
ΙΝΛΟΤ
-0,97%
0.92
ΙΝΤΕΚ
-1,37%
5.77
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.5
ΙΝΤΕΤ
-1,80%
0.98
ΙΝΤΚΑ
-1,48%
2.67
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,93%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,37%
1.475
ΚΟΡΔΕ
-0,95%
0.415
ΚΟΥΑΛ
-1,84%
1.068
ΚΟΥΕΣ
-0,54%
5.51
ΚΡΙ
+0,71%
14.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
-1,23%
0.725
ΛΑΜΔΑ
-1,12%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+9,76%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,83%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-6,73%
0.554
ΜΕΒΑ
+0,84%
3.59
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+0,83%
3.02
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,03%
19.17
ΜΟΝΤΑ
+0,27%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,60%
2.495
ΜΟΥΖΚ
-0,79%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,24%
24.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
+1,43%
2.13
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,76%
31.16
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+2,69%
0.84
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,95%
21.2
ΟΛΠ
-1,28%
30.85
ΟΛΥΜΠ
-2,16%
2.27
ΟΠΑΠ
-0,19%
15.75
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,51%
0.786
ΟΤΕ
-0,67%
14.88
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.22
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,64%
3.504
ΠΕΡΦ
-1,11%
5.34
ΠΕΤΡΟ
+0,76%
7.94
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,56%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
-1,91%
1.54
ΣΑΡ
+0,19%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,90%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-1,30%
1.52
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.54
ΣΠΙ
+1,19%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-1,92%
0.204
ΦΡΛΚ
-0,69%
3.585
ΧΑΙΔΕ
+6,25%
0.595

Ο Πειραιάς στην καρδιά της διεθνούς επανεκκίνησης της κρουαζιέρας

Το πρώτο μετά την πανδημία, νεότευκτο υπερπολυτελές πλοίο κρουαζιέρας υψηλών ποιοτικών απαιτήσεων πήρε επίσημα το όνομά του χτες Πέμπτη, 29 Ιουλίου σε ειδική τελετή στο λιμάνι του Πειραιά και ήδη πλέει στις Ελληνικές θάλασσες ενισχύοντας τη δυναμική του κλάδου στη χώρα.

Ο λόγος για το Silver Moon, το νεόκτιστο πλοίο της εταιρείας Silversea Cruises, που ειδικεύεται στα ταξίδια υψηλών απαιτήσεων και ονοματοδοτήθηκε σε μια λαμπρή εκδήλωση στο «CRUISE TERMINAL C ALKIMOS» παρουσία του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, του Richard D. Fain προέδρου και CEO της Royal Caribbean Group, μητρικής εταιρίας της Silversea Cruises, του Roberto Martinoli, προέδρου και CEO της Silversea Cruises, του Jason Liberty, , εκτελεστικού αντιπροέδρου and CFO της Royal Caribbean Group του κυβερνήτη του πλοίου Chavdar Georgiev, του Luigi Matarazzo, γενικού διευθυντή των ναυπηγείων Fincantieri’s Merchant Ships Division.

©Silversea Cruises
©Silversea Cruises

«Η κυβέρνησή μας ήταν η πρώτη στον κόσμο που υποστήριξε τον κλάδο της κρουαζιέρας . Έτσι προσφέροντας τη βοήθειά της έφερε περισσότερα από 40 κρουαζιερόπλοια στους μοναδικούς μας προορισμούς με τη Silversea να συμμετέχει στην επανεκκίνηση του κλάδου με τρία πλοία. Η ομάδα μας δούλεψε πολύ σκληρά με την ομάδα σας και τον κ. Σπ. Αλμπέρτη, εκπρόσωπο της SilverSea στην Ελλάδα, ώστε να φέρει αυτά τα αποτελέσματα» ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού και προσέθεσε.

«Ο στόχος μας στο Υπουργείο Τουρισμού είναι να δημιουργήσουμε στενές συνεργασίες με όλες τις εταιρείες κρουαζιέρας και βέβαια τη SilverSea και να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που ανοίγονται. Το Silver Moon είναι το πρώτο πλοίο από τον όμιλο Royal Caribbean που έχουμε με τελετή ονομασίας εδώ στην Ελλάδα και είμαι αισιόδοξος ότι θα δούμε περισσότερα στο εγγύς μέλλον καθώς παράλληλα θα έχουμε περισσότερα πλοία να πλέουν στο Αιγαίο.

Η Ελλάδα, άλλωστε, είναι από τις πρώτες χώρες στον κόσμο που έχουν σαφή επιχειρησιακά πρωτόκολλα τόσο για κρουαζιερόπλοια όσο και τα λιμάνια, και χαίρομαι που λέω ότι η κατάσταση ελέγχεται πολύ καλά με διαδικασίες και πρωτόκολλα που λειτουργούν πολύ αποτελεσματικά. Στόχος μας είναι να επεκτείνουμε τη σεζόν και να προσφέρουμε μοναδικούς προορισμούς και λιμάνια προσέγγισης σε ένα αυξανόμενο κοινό κρουαζιέρας που επιθυμεί να εξερευνήσει την αυθεντική Ελλάδα.

©Silversea Cruises
©Silversea Cruises

Η πανδημία μας έκανε να συνειδητοποιήσουμε πόσο μας λείπουν τα ταξίδια και η Ελλάδα, με τη μεγάλη ποικιλία πρωτότυπων εμπειριών που προσφέρει και βασίζονται στην ιστορία, τον πολιτισμό και τη γαστρονομία μας, είναι έτοιμη να υποδεχτεί εσάς και τους καλεσμένους σας. Silver Moon, καλώς ήλθατε στην Ελλάδα. Σας ευχόμαστε ασφαλείς πλόες με ήρεμα νερά και πολλούς ικανοποιημένους επισκέπτες» τόνισε ο χαρακτηριστικά κ. Θεοχάρης.

«Η τελετή επίσημης ονομασίας του Silver Moon – το πρώτο από τα βαφτίσια της Silversea ως μέρος της Royal Caribbean Group – ήταν πραγματικά μια ιδιαίτερα σημαντική στιγμή», ανέφερε στο χαιρετισμό του ο Richard D. Fain. «Συγχαίρω την ηγετική ομάδα της Silversea, τον καπετάνιο Georgiev και το πλήρωμα της Silver Moon, την ομάδα των ναυπηγείων Fincantieri και όλους όσους συμμετείχαν στην κατασκευή του πλοίου για τις άοκνες προσπάθειες που κατέβαλαν για να υλοποιηθεί ένα έργο -ορόσημο» συμπλήρωσε

«Η ονοματοδοσία του πλοίου αποτελεί σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας» τόνισε ο Roberto Martinoli. «Σήμερα το Silver Moon αποτελεί το 9ο πλοίο του στόλου μας, σηματοδοτώντας μια σημαντική εξέλιξη για την κρουαζιέρα του 21ου αιώνα. Ως το πρώτο υπερπολυτελές νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο που ξεκίνησε ταξίδια φέτος, το Silver Moon πρωτοπορεί στην ολική επιστροφή της υπερπολυτελούς κρουαζιέρας.

©Silversea Cruises
©Silversea Cruises

Αντιπροσωπεύει τη δύναμη και την ανθεκτικότητα του κλάδου μας. Στην πιο πρόσφατη προσθήκη στο στόλο μας, οι επισκέπτες μας θα ανακαλύψουν ξανά τον κόσμο με ασυναγώνιστη άνεση και διακριτική πολυτέλεια. Εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου στον Royal Caribbean Group, τα ναυπηγεία Fincantieri, τον κυβερνήτη Ch. Georgiev και το πλήρωμα του πλοίου, καθώς και τις ομάδες μας στην ξηρά, που με τη δουλειά τους έκαναν δυνατή αυτή τη σημαντική στιγμή ».
«Ήταν τιμή να κόψω την κορδέλα και δώσω την επίσημη ονομασία Silver Moon ως νονα στο πλοίο», ανέφερε Gaia Gaja από την ομώνυμη προβεβλημένη οινοποιητική εταιρεία της Ιταλίας. «Το Silver Moon ενσωματώνει τις βασικές αξίες που μοιράζεται το οινοποιείο της οικογένειάς μου, δηλαδή σεβασμό στην παράδοση και τις πολιτιστικές αξίες, δέσμευση για ακλόνητη ποιότητα . Ανυπομονώ να ταξιδέψω πάνω σε αυτό το όμορφο πλοίο για να βουτήξω βαθιά στους διάσημους γαστρονομικούς πολιτισμούς των Ελληνικών Νήσων» σημείωσε η «νονά» του πολυτελούς κρουαζιερόπλοιου.

Το πλοίο

Το πλοίο ναυπηγήθηκε τον Αύγουστο του 2020 και ξεκίνησε φέτος για πρώτη φορά κρουαζιέρες από Πειραιά στις 18/6 με ενδιάμεσους σταθμούς νησιά του Αιγαίου και την Κύπρο. Αναμένεται, δε, να πλέει στις ελληνικές θάλασσες μέχρι το Νοέμβριο με δεκαήμερες κρουαζιέρες ενώ την 1η Νοεμβρίου με βάση το μέχρι τώρα πρόγραμμα εκκινεί από το πρώτο λιμάνι της χώρας για μια 16ήμερη κρουαζιέρα προς το Ντουμπάι. Στη συνέχεια το πλοίο θα ταξιδεύει στην Ασία μέχρι τις 30 Μαρτίου του 2022 οπότε και επιστρέφει στον Πειραιά για να ξεκινήσει μια μοναδική κρουαζιέρα 91 ημερών μέχρι τη Στοκχόλμη τη λεγόμενη κρουαζιέρα «Grande Europe» (Μεγάλο Γύρο της Ευρώπης) που η τιμή της ξεκινάει από 46.000 ευρώ ανά άτομο.

Ήδη βέβαια το Silver Moon κάνει home porting στην Ελλάδα έχοντας προγραμματίσει 70 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια. Πολλές βέβαια από αυτές γίνονται στη νησιωτική χώρα και σε «ανεξερεύνητους» για το κοινό της κρουαζιέρας προορισμούς όπως η Αμοργός, η Σύρος και η Πάτμος.

©Silversea Cruises
©Silversea Cruises

Χωρητικότητας 40.700 τόνων και μέγιστη δυνατότητα φιλοξενίας 596 προσκεκλημένων, το Silver Moon είναι το δεύτερο πλοίο κλάσης Muse της SilverSea. στον. Κατασκευασμένο από τον Fincantieri στο ναυπηγείο της Ανκόνα, το Silver Moon είναι μια εξέλιξη του «αδελφού» πλοίου Silver Muse. Το πλοίο προσφέρει άνετους δημόσιους χώρους, υπηρεσία μπάτλερ σε όλες τις κατηγορίες σουιτών, σχεδόν 1:1 αναλογία πληρώματος προς επισκέπτη, και τη χαρακτηριστική οικειότητα της Silversea που δίνει έμφαση στα μικρότερα luxury πλοία κρουαζιέρας.
Ο σχεδιασμός φέτος της Silversea Cruises, που εξειδικεύεται στις κρουαζιέρες υψηλών απαιτήσεων, όπως αναφέρει ο εκπρόσωπος της εταιρίας στην Ελλάδα, Σπύρος Αλμπέρτης, αποτελεί έκφραση εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό και ειδικότερα την ελληνική κρουαζιέρα. «Η εταιρεία δείχνει έμπρακτα την προτίμησή της στη χώρα, που μπορεί να αναπτύξει μεγάλη δυναμική τα επόμενα χρόνια στις υψηλής ποιότητας κρουαζιέρες» αναφέρει ο κ. Αλμπέρτης που τόνισε ότι τον επόμενο χρόνο αναμένεται να διπλασιαστούν οι προσεγγίσεις της Silver Sea στα ελληνικά λιμάνια.

Υπογραμμίζει, δε, ότι οι κρουαζιέρες του Silver Moon προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες με έμφαση στην τοπικότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προορισμών. «Βάζουμε στον προγραμματισμό μας εναλλακτικούς, για το μεγάλο κοινό της κρουαζιέρας, προορισμούς αναδεικνύοντας κάθε γωνιά της Ελλάδας» σημειώνει τονίζοντας ότι ήδη η ζήτηση είναι υψηλή από τους πελάτες της εταιρίας από μεγάλες αγορές όπως οι ΗΠΑ. Παράλληλα αναφέρει ότι τον Αύγουστο αναμένεται άλλο ένα πλοίο της SilverSea στην Ελλάδα και τον Πειραιά το Silver Whisper. Βέβαια, ήδη, για υποστηρικτικές υπηρεσίες (αλλαγές πληρωμάτων κτλ) βρίσκεται στο λιμάνι της Σούδας το ο Silver Explorer από την περασμένη Άνοιξη.

Σύμφωνα με τον Γιάννη Γελασάκη, ναυτικό πράκτορα της Silver Sea Cruises «η παρουσία του Silver Moon στα Ελληνικά νερά δημιουργεί ισχυρή βάση για ποιοτική αναβάθμιση του τουρισμού σε μια δύσκολη περίοδο αλλά και τόνωσης της κίνησης σε λιμάνια της χώρας, που δεν είναι και συνήθεις προορισμοί της κρουαζιέρας». Παράλληλα ο κ. Γελασάκης υπογραμμίζει τη σημασία της συνεργασία όλων των εμπλεκομένων μερών για την επανεκκίνηση του κλάδου της κρουαζιέρας αλλά και του τουρισμού συνολικά με όρους διεθνούς ανταγωνιστικότητας. «Η χώρα μπορεί να καταστεί πρότυπο και ήδη έχουν γίνει σημαντικές ενέργειας που μπορούν να μας βάλουν στην πρώτη γραμμή τους διεθνούς χάρτη ποιοτικού τουρισμού» ανέφερε.

 ©Silversea Cruises
©Silversea Cruises

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία έχει συμπεριλάβει πάνω από 20 νέους προορισμούς στην Ελλάδα όπως για παράδειγμα τη Σύρο, εκτός από τα συνηθισμένα λιμάνια που είναι η Σαντορίνη, Μύκονος, Ρόδος, Κέρκυρα.

Αξίζει να επισημανθεί ότι, όπως αναφέρει ο Σπύρος Αλμπέρτης, η Silversea Cruises προσφέρει μοναδικές εμπειρίες ταξιδιού με έντονα τοπικά χαρακτηριστικά και αναφορές στις κουλτούρες των χωρών όπου βρίσκεται προβάλλοντας τους προορισμούς αλλά και δίνοντας υπεραξία σε όλη τη συνδεόμενη αλυσίδα αξίας. Να σημειωθεί ότι βάσης στοιχεία της εταιρίας κάθε επισκέπτης της ξοδεύει περίπου 300 έως 400 δολάρια ανά λιμάνι, εξαιρουμένων των δαπανών για τις εκδρομές

Επίσης, η Silver Seas Cruises εφαρμόζει πολύ αυστηρά πρωτόκολλα προστασίας από το κορονοϊό ακολουθώντας τόσο τα ευρωπαϊκά όσο και τα αμερικάνικα πρωτόκολλα ενώ θα διαθέτει και «πλοίο καραντίνας» για το προσωπικό της εταιρείας. Σημειώνεται ότι η Silversea Cruises εξειδικεύεται στις Ultra Luxury κρουαζιέρες και ανήκει στον Όμιλο της Royal Caribbean. Διαθέτει 10 κρουαζιερόπλοια πολυτελείας και «πιάνει» 900 λιμάνια σε όλο τον κόσμο.

Στήριξη του κλάδου – Μεγάλες προοπτικές της κρουαζιέρας στην Ελλάδα

Την στήριξη της ελληνικής κυβέρνησης στον κλάδο ανέδειξε πάντως και ο Richard D. Fain, Πρόεδρος και CEO της Royal Caribbean Cruises. «Η κυβέρνηση ήταν υποστηρικτική και μας γνωστοποίησε το πλάνο της επανεκκίνησης ήδη από τον Φεβρουάριο ώστε να μπορέσει να υπάρξει σωστός προγραμματισμός» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ερωτηθείς για την ζήτηση, διευκρίνισε ότι είναι πολύ ισχυρή για το 2022-2023 αλλά και για την επόμενη χρονιά και σε αυτό συμβάλλει του γεγονός ότι και οι εταιρείες κρουαζιέρας προσαρμόστηκαν εγκαίρως, υιοθετώντας όλα τα απαραίτητα πρωτόκολλα για να διασφαλίσουν όσο γίνεται την υγειονομική προστασία των ταξιδιωτών τους. Φανταστείτε ότι εμείς αναγκαστήκαμε να συνεργαστούμε με την Norwegian Cruises για να βγάλουμε όσο το δυνατόν ασφαλέστερα υγειονομικά πρωτόκολλα, κάτι ασυνήθιστο για τον κλάδο μας» συμπλήρωσε με νόημα.

Ωστόσο, δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει την σημασία της ύπαρξης ενός διαδρόμου ασφαλείας μεταξύ Ελλάδας και λιμανιών εκτός ΕΕ όπως το Ισραήλ για την ανάπτυξη του homeporting. «Η γεωπολιτική κατάσταση θα κρίνει την εξέλιξη του home porting στην Ανατολική Μεσόγειο» τόνισε, κάτι που ανέφερε και ο κ. Roberto Martinoli, Διευθύνων Σύμβουλος της Silversea Cruises. «Είμαστε έτοιμοι να επιστρέψουμε στο home porting όταν το επιτρέψουν οι γεωπολιτικές συνθήκες. Επιπλέον ο κ. Μαρτινόλι αναφέρθηκε και στις προοπτικές της ελληνικής κρουαζιέρας τονίζοντας ότι η χώρα μας σε συνδυασμό με την Ιταλία αποτελεί πόλο έλξης για τους επιβάτες κρουαζιέρας και η ζήτηση που καταγράφεται είναι μεγάλη.

Να σημειωθεί ότι το Silver Moon ακολουθείται το μοντέλο green pass free flow, όπου οι τουρίστες αποβιβάζονται, χωρίς να είναι αναγκασμένοι να επισκεφτούν αποκλειστικά συνεργαζόμενα με την εταιρεία καταστήματα των νησιών, αλλά ό,τι επιθυμούν οι ίδιοι, γεγονός που ενισχύει μεγαλύτερο μέρος της τοπικής κοινωνίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!