THEPOWERGAME
*** Ακούω ότι ετοιμάζονται να «σφυρίξουν» και τα επόμενα πρόστιμα του υπουργείου Ανάπτυξης για αισχροκέρδεια στην αγορά. Με τη σύμφωνη γνώμη -για να μην πω την προτροπή- του Μεγάρου Μαξίμου.
*** Αυτή η ιστορία θα έχει μεγάλη ουρά, να μου το θυμηθείτε. Όλες ανεξαιρέτως οι μετρήσεις της κοινής γνώμης τοποθετούν την ακρίβεια στα ράφια στην κορυφή της λίστας των προβλημάτων της καθημερινότητας.
*** Οπότε, αναλόγως, θα αντιμετωπιστεί. Κι από την αποτελεσματικότητα των -όποιων- μέτρων θα κριθεί και ο αρμόδιος υπουργός.
*** Μερική αλλαγή μαθαίνω ότι σημειώνεται στα σχέδια επαναλειτουργίας του παλιού Mistral, στην Καστέλλα. Το ξενοδοχείο, που ανακαινίζεται για να προσθέσει (πολλά) αστέρια, θα μπει κάτω από την ομπρέλα του brand.
*** Ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε την επαναλειτουργία του ως Hampton. Μικρή η διαφορά, θα πω εγώ. Και στη μία και στην άλλη περίπτωση, το μάνατζμεντ θα ανήκει στον όμιλο Hilton, στον οποίο ανήκουν και τα δύο brands.
*** Θυμίζω ότι το Mistral ανήκει στην οικογένεια Δουζόγλου και είναι ένα από τα πολλά εν υπνώσει ακίνητα της, που απέκτησε στο παρελθόν και έρχεται η ώρα να αξιοποιηθούν. Το συγκεκριμένο θα… πάρει μπρος από το 2025.
*** Το «διαμάντι» του συγκεκριμένου χαρτοφυλακίου, πάντως, είναι το Πεντελικόν, στο Κεφαλάρι. Το οποίο περιμένει κι αυτό την ώρα να ξανανοίξει τις πόρτες του, ανακαινισμένο.
*** Σε συνεργασία με τη Hilton (κι αυτό).
*** Και μια και είμαι σε μουντ ξενοδοχείων -και μάλιστα ανακαινισμένων– να προσθέσω εδώ κι άλλον έναν κρίκο αυτής της ατελείωτης, απ’ ό,τι φαίνεται, αλυσίδας. Αυτήν τη φορά ο λόγος αφορά το Laconis, στο Γύθειο.
*** Ανακαινίζεται και θα λειτουργήσει ως Radisson Blue Hotel. Προφανώς, ως πεντάστερο, από τη στιγμή που μπαίνει πάνω του η σφραγίδα της Radisson.
*** Ό,τι κι αν μου λέτε εσείς, πάντως, εγώ θα επιμένω ότι το μεγαλύτερο asset αυτής της μονάδας είναι η θέση του: η παραλία της Σελινίτσας, όπου βρίσκεται, είναι μία από τις ομορφότερες στην Ελλάδα.
*** Εξαιρετικά χρήσιμη αποδείχθηκε η τελευταία επίσκεψη της ελληνικής αντιπροσωπείας στις εγκαταστάσεις της κινεζικής Yotong Bus. Πότε; Στο πλαίσιο της τελευταίας επίσκεψης του Έλληνα πρωθυπουργού στο Πεκίνο.
*** Θυμίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει πάρει (κατόπιν διαγωνισμού, εννοείται) την παραγγελία για τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία, που θα κυκλοφορήσουν προσεχώς στους δρόμους της Αθήνας.
*** Οι εντυπώσεις από την επίσκεψη; Οι καλύτερες. Οι εργασίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και, αν όλα πάνε καλά, τα καινούργια λεωφορεία θα δοθούν στην κυκλοφορία από τον Απρίλιο του 2024.
*** Ως προς τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά; Είναι πιο «φορτωμένα» από τις αρχικές προδιαγραφές. Αυτό είναι το καλό με τους Κινέζους.
*** Έχω μια απορία, η οποία δεν μου λύθηκε, μολονότι πέρασε ήδη αρκετός χρόνος από το υπό εξέταση γεγονός: Γιατί παραιτήθηκε ο επικεφαλής του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης;
*** Η απόφασή του ανακοινώθηκε σχεδόν «από το πουθενά», σχολιάστηκε αρκούντως, όμως δεν εξηγήθηκε αναλόγως. Και -προσοχή- δεν μιλάμε για ένα οποιοδήποτε λιμάνι.
*** Η Αλεξανδρούπολη είναι κομβική για το ΝΑΤΟ και τους Αμερικανούς, κρατά γεωστρατηγικά και ενεργειακά «κλειδιά» για τη χώρα και προσεχώς θα εξελιχθεί σε κομβικό σταυροδρόμι, για πολλά συμφέροντα.
*** Γι’ αυτό και η απορία παραμένει: Γιατί παραιτήθηκε ο επικεφαλής του λιμανιού;