THEPOWERGAME
*** Θα είναι case study, στο μάθημα της πολιτικής επικοινωνίας, στα χρόνια που έρχονται. Ο λόγος αφορά την προεκλογική εκστρατεία της Αχτσιόγλου, στο πλαίσιο της διεκδίκησης της αρχηγίας του ΣΥΡΙΖΑ.
*** «Είναι απορίας άξιον πώς ένα τόσο νέο πρόσωπο, μόλις 39 ετών, κατάφερε να ταυτιστεί με το πολύ παλιό, τόσο απόλυτα», μου έλεγε χθες γνωστός επικοινωνιολόγος, όταν τον ρώτησα «τι έφταιξε στην περίπτωσή της».
*** Βέβαια, ρόλο έπαιξε και το ότι είχε αντιμετωπίσει και μια επικοινωνιακή επιχείρηση-καταιγίδα, από την άλλη πλευρά, που «έκανε ό,τι έπρεπε». Αλλά και πάλι…
*** Εκείνο το βίντεο που «ανέβασε» στα social media, με το οποίο καλούσε τον συνυποψήφιό της σχεδόν να τη λυπηθεί και να καταδικάσει τις εναντίον της επιθέσεις, απλώς «έκλεισε την πλάκα».
*** Και ο Κασσελάκης; Στην περίπτωσή του αξιοποιήθηκε ό,τι σύγχρονο μέσο υπήρχε προσέγγισης της κοινής γνώμης. Με άψογη σκηνοθεσία και στήσιμο. «Στην περίπτωσή του, όποιος ξέρει, αντιλαμβάνεται πως τίποτα δεν έγινε τυχαία», ήταν η παρατήρηση του ίδιου ανθρώπου.
*** Το «συνεργείο» ήταν εξαιρετικό, οι επικοινωνιολόγοι δούλεψαν άψογα κι όλα φαίνονταν πολύ καλά δουλεμένα.
*** Το συμπέρασμα που προκύπτει απ’ όλα τα παραπάνω; Ότι η εκστρατεία μπορεί να διήρκεσε λιγότερο από έναν μήνα, αλλά προετοιμαζόταν σε μεγαλύτερο βάθος χρόνου. Και δεν στηρίχθηκε μόνο στο επικοινωνιακό χάρισμά του…
*** Κάτι πολύ ενδιαφέρον εξελίσσεται στον Πειραιά, στο κομμάτι του real estate. Κι όλα δείχνουν ότι θα έχει πολύ μέλλον. Δεν είναι μόνο ο Πύργος, που παίρνει ξανά ζωή. Ποιος θα το περίμενε…
*** Μέχρι και πριν από τέσσερα χρόνια έστεκε εκεί ως φάντασμα και τώρα, ανακατασκευασμένος -σχεδόν αγνώριστος- ετοιμάζεται να λειτουργήσει. Ουσιαστικά, για πρώτη φορά απ’ όταν χτίστηκε.
*** Το εκτόπισμά του θα είναι τεράστιο για το real estate όλου του Πειραιά. Θα ανεβάσει το ενδιαφέρον, τις επενδύσεις και τις τιμές. Έτσι πάνε αυτά, άλλωστε.
*** Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα που θα επιτείνει το boost στο λιμάνι. Η Αθήνα, αργά αλλά σταθερά, φτάνει στο peak της. Συνεπώς, το επενδυτικό ενδιαφέρον του real estate θα πρέπει να διοχετευθεί αλλού. Και ο Πειραιάς είναι ό,τι πιο κοντινό προσφέρεται.
*** Έτσι, εξηγείται, για παράδειγμα, ο πληθωρισμός νέων ξενοδοχείων που παρατηρείται τελευταία στο επίνειο. Ενώ την ίδια ώρα προγραμματίζονται συνεχώς κι άλλα. Τι μαθαίνω, για παράδειγμα;
*** Ότι ως ξενοδοχείο θα λειτουργήσει στο προσεχές μέλλον το πρώην μέγαρο Μεταξά, στο κέντρο της πόλης, στην Αριστείδου. Το όλο project έχει αναλάβει ο όμιλος Μήτση, που θα βάλει τη σφραγίδα του.
*** Αν όλα πάνε καλά, τα ανακαινισμένα 110 δωμάτιά του θα δοθούν προς χρήση μέσα στο 2024. Βλέπετε, η ζήτηση για κλίνες (και) στον Πειραιά είναι πλέον πολύ μεγάλη. Κι όλοι σπεύδουν να πάρουν θέση.
*** Εκεί δεν πρόκειται να μπει σε εφαρμογή και το πρώτο δείγμα συνεργασίας του ομίλου Δουζόγλου με τη Hilton; Σε ακίνητο του Πειραιά, που θα λειτουργήσει ως ξενοδοχείο, υπό την ομπρέλα της αμερικανικής πολυεθνικής.
*** Αν όλα πάνε καλά, την επόμενη φορά που θα ανέβει στη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, θα γίνουν και τα εγκαίνια του πολιτικού γραφείου του στο κέντρο της πόλης. Σε διαμέρισμα, στην Αγγελάκη.
*** Οι προετοιμασίες του έχουν μπει στην τελική τους ευθεία, στελεχώθηκε κι ετοιμάζεται να λειτουργήσει (κι επίσημα). Θυμίζω ότι ο πρόεδρος είναι ο μοναδικός βουλευτής (Α’ και Β’) Θεσσαλονίκης του Κινήματος.