Γ.Δ.
1401.18 +0,79%
ACAG
-1,26%
5.5
BOCHGR
-0,23%
4.31
CENER
+2,57%
8.77
CNLCAP
0,00%
7
DIMAND
-0,22%
9.11
NOVAL
0,00%
2.52
OPTIMA
-1,41%
12.62
TITC
+1,87%
32.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,41%
1.442
ΑΒΕ
+1,46%
0.487
ΑΔΜΗΕ
+0,42%
2.375
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
+3,40%
3.195
ΑΛΦΑ
+1,54%
1.422
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,20%
10.13
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
+28,98%
182.5
ΑΤΤΙΚΑ
+2,33%
2.2
ΒΙΟ
-1,12%
5.32
ΒΙΟΚΑ
-1,74%
1.695
ΒΙΟΣΚ
-0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
-9,44%
0.326
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,89%
1.35
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.46
ΔΑΑ
+4,09%
7.842
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
+1,45%
11.91
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,72%
0.279
ΕΒΡΟΦ
+1,01%
1.505
ΕΕΕ
-1,57%
32.62
ΕΚΤΕΡ
-2,77%
1.476
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
+1,14%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,59%
1.794
ΕΛΠΕ
-0,87%
6.83
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.03
ΕΛΤΟΝ
-0,35%
1.722
ΕΛΧΑ
-0,45%
1.784
ΕΠΙΛΚ
+10,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
+0,43%
1.17
ΕΤΕ
+2,98%
7.264
ΕΥΑΠΣ
+1,25%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.68
ΕΥΡΩΒ
+2,55%
1.928
ΕΧΑΕ
+0,12%
4.33
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
+3,30%
0.2975
ΙΛΥΔΑ
+3,63%
1.855
ΙΝΚΑΤ
+1,00%
5.07
ΙΝΛΙΦ
+2,07%
4.44
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.07
ΙΝΤΕΚ
+1,69%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,65%
2.38
ΙΝΤΕΤ
+0,91%
1.105
ΙΝΤΚΑ
+0,72%
2.795
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-4,44%
1.29
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,90%
1.545
ΚΟΡΔΕ
+1,47%
0.414
ΚΟΥΑΛ
+3,81%
1.09
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.68
ΚΡΙ
+1,43%
14.15
ΚΤΗΛΑ
+1,72%
1.77
ΚΥΡΙΟ
+1,65%
0.986
ΛΑΒΙ
+1,72%
0.769
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.21
ΛΑΜΨΑ
+1,08%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.288
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.27
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,55%
3.61
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
-4,89%
42.8
ΜΙΓ
+2,36%
3.255
ΜΙΝ
-0,97%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,15%
20.18
ΜΟΝΤΑ
+0,80%
3.8
ΜΟΤΟ
+1,17%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+1,38%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,55%
3.67
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,31%
32.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+2,59%
0.87
ΞΥΛΚ
+1,89%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
+0,90%
28
ΟΛΥΜΠ
+2,09%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,70%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,87%
0.8
ΟΤΕ
+1,15%
15.83
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.9
ΠΑΙΡ
+0,61%
0.996
ΠΑΠ
+3,65%
2.27
ΠΕΙΡ
+0,62%
3.572
ΠΕΡΦ
+0,17%
5.91
ΠΕΤΡΟ
+1,01%
8.02
ΠΛΑΘ
-0,27%
3.7
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,80%
6.5
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
+3,44%
1.655
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,51%
0.336
ΣΙΔΜΑ
+3,47%
1.64
ΣΠΕΙΣ
+0,67%
6
ΣΠΙ
-2,13%
0.552
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.66
ΤΖΚΑ
+0,73%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.75
ΦΡΙΓΟ
+0,93%
0.218
ΦΡΛΚ
+2,45%
3.765
ΧΑΙΔΕ
-1,71%
0.575

Οι επενδυτές από το Ισραήλ, η γραμμή Λεμεσός – Πειραιάς και η επιλογή της Εύας Καϊλή

*** Από πού φαίνεται ότι οι σχέσεις δύο χωρών πάνε από το καλό στο καλύτερο; Από μερικές κρίσιμες λεπτομέρειες, που, αν είναι κανείς προσεκτικός, μπορεί να παρατηρήσει πίσω από τις γραμμές και τους αριθμούς.

*** Για παράδειγμα, στην περίπτωση του Ισραήλ και της Ελλάδας: OK, είναι γνωστή η γεωστρατηγική τους προσέγγιση, που προωθείται πίσω από τις κλειστές πόρτες, όμως μπορεί κανείς να τη διαπιστώσει και με πολύ πιο απλό τρόπο.

*** Όπως, αν κάνει τον κόπο και πάει μια βόλτα έως το «Ελ. Βενιζέλος». Εκεί θα διαπιστώσει ότι οι απευθείας αεροπορικές συνδέσεις Αθήνας – Τελ Αβίβ μπορεί να είναι περισσότερες κι από αυτές της γραμμής… Αθήνα Θεσσαλονίκη.

*** Το επιβεβαιώνουν και οι ίδιοι οι Ισραηλινοί. Τι λένε; Ότι οι περισσότερες απευθείας πτήσεις τους για το εξωτερικό γίνονται πλέον με την Ελλάδα! Κατά κύματα έρχονται πλέον ως τουρίστες, όλον τον χρόνο.

*** Μέχρι πριν από μερικά χρόνια, η εικόνα ήταν ανάλογη με την Τουρκία. Από τότε, όμως, που οι σχέσεις των δύο χωρών χάλασαν, το Τελ Αβίβ έστρεψε το κύμα προς την Ελλάδα. Κι έκτοτε έγινε ασυγκράτητο.

*** Όπως ήταν φυσικό, αυτή η τουριστική στροφή έφερε και τα προβλεπόμενα σε αυτές τις περιπτώσεις επενδυτικά κεφάλαια. Υπολογίζεται ότι μόνο τα τελευταία δύο χρόνια το ύψος των ισραηλινών επενδύσεων στον τουριστικό κλάδο έφτασε στα 500 εκατ. δολάρια.

*** Και η τάση είναι αυξητική. Ιδιαίτερα στο κομμάτι των νέων ξενοδοχείων, τόσο στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, όσο και σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς όλης της χώρας.

*** Και μια και βρισκόμαστε στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, να συνεχίσουμε με μια ακόμα εξέλιξη από εκεί, που μας αφορά. Μαθαίνουμε ότι το πλοίο που θα κάνει τη γραμμή Λεμεσός – Πειραιάς έχει επιλεγεί.

*** Πρόκειται για το «Daleela», το οποίο ξεκινά μέσα στον Μάιο. Ήδη η πλατφόρμα για τις κρατήσεις θέσεων-εισιτηρίων έχει ανοίξει. Και πάει καλά.

*** Μακάρι όλα να πάνε γενικότερα καλά με τη συγκεκριμένη γραμμή. Κι όχι μόνο για οικονομικούς λόγους, εννοείται. Αν και στην πράξη έχει αποδειχθεί ότι αυτές οι γραμμές, στο ξεκίνημα τους τουλάχιστον, θέλουν στήριξη.

*** Το εννοώ. Εκείνη που συνέδεε τη Θεσσαλονίκη με τη Σμύρνη και στην οποία επενδύθηκαν πολλά «ταλαιπωρείται» πολύ στην πράξη.

*** Γεγονός αποτελεί, εν προκειμένω, ότι τη στήριξαν όσο έπρεπε κι αναμενόταν οι μεταφορικές εταιρείες, οι οποίες είναι βασικό κομμάτι του πελατολογίου. Αλλά και πάλι, όμως…

*** Να σας κάνω μια πρόβλεψη; Παρακολουθώντας όλο αυτό το διάστημα τη στάση και την υπερασπιστική γραμμή της Εύας Καϊλή ως προς την εμπλοκή της (και τις περιπέτειές της) με την υπόθεση Qatargate, ένα πράγμα αντιλαμβάνομαι:

*** Ότι στο πίσω μέρος του μυαλού της έχει πάντα την επιστροφή της – κάποια στιγμή στο μέλλον- στο πολιτικό σκηνικό. Αλλιώς, δεν θα έμπαινε σε όλη αυτήν τη σχεδόν απίστευτη ταλαιπωρία.

*** Γι’ αυτό και -πέραν όλων των άλλων θεμάτων, ηθικής, αποκατάστασης κ.λπ.- επιμένει στη σκληρή στάση, γι’ αυτό και θέλει «να καθαρίσει» το όνομά της.

*** Το αν θα της βγει ή όχι στο τέλος, είναι άγνωστο. Όμως, όλα δείχνουν ότι θα το επιχειρήσει. Αλλά απ’ την αρχή αρνήθηκε να συμβιβαστεί με οποιαδήποτε άλλη επιλογή.

*** Λέγεται, άλλωστε, ότι αυτός ήταν κι ένας από τους λόγους που άλλαξε τον δικηγόρο των Βρυξελλών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!