Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Το κόλπο των αετονύχηδων στην αγορά ενέργειας και οι στοιχειωμένοι διαγωνισμοί της ΛΑΡΚΟ

Από Αύγουστο χειμώνα του 2022 για τη ΛΑΡΚΟ

-Προς νέα παράταση οδεύουν οι δύο διαγωνισμοί για την πώληση περιουσιακών στοιχείων της ΛΑΡΚΟ, ένας από το ΤΑΙΠΕΔ και ένας από τον ειδικό διαχειριστή. Όσο δεν επιλύονται, με νομοθετική ρύθμιση, οι παλαιές περιβαλλοντικές αμαρτίες της βιομηχανίας σιδηρονικελίου, οι υποψήφιοι θα απέχουν. Γιατί; Μα γιατί θα κληθούν να καταβάλλουν τεράστιο κόστος. Μέχρι να λυθεί αυτό το ζήτημα, η υποβολή δεσμευτικών προσφορών θα αναβάλλεται.

-Κάποιοι προβλέπουν πως πάμε για το 2022 κάτι που σημαίνει πως το δημόσιο θα χρειαστεί δεκάδες εκατομμύρια ευρώ επιπλέον για να συνεχίσει να λειτουργεί η ΛΑΡΚΟ. Στο δεύτερο στάδιο των δύο διαγωνισμών είχαν περάσει έξι σχήματα και συγκεκριμένα οι COMMODITY & MINING INSIGHT IRELAND LIMITED, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – AD HOLDINGS AG, Μυτιληναίος, SOLWAY INVESTMENT GROUP LIMITED, THARISA PLC και TRAFIGURA GROUP Pte Ltd.

Μεγάλος διαγωνισμός από την Εγνατία Οδό ΑΕ

-Ένα μεγάλο έργο, με προϋπολογισμό κοντά στα 48 εκατ. ευρώ, προκήρυξε την Παρασκευή η διοίκηση της Εγνατία Οδός ΑΕ. Πρόκειται για τον δεύτερο διαγωνισμό που αφορά στον νέο κάθετο οδικό άξονα που θα συνδέει τη χώρα μας με την Βουλγαρία, τον άξονα Ξάνθη – Εχίνος – Ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Η πρώτη εργολαβία στον κάθετο άξονα εκτελείται από την ΑΚΤΩΡ, ενώ με τον δεύτερο διαγωνισμό θα αναβαθμιστεί ένα ακόμα τμήμα, μήκους 10,6 χιλιομέτρων (Μελίβοια – Δημάριο).

-Ο παραχωρησιούχος της Εγνατίας Οδού (εντός της επόμενης εβδομάδας αναμένονται εξελίξεις για την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Egis Projects) θα αναλάβει την αναβάθμιση σε επίπεδο αυτοκινητοδρόμου δύο άλλων τμημάτων κάθετων αξόνων. Των τμημάτων Χαλάστρα – Πολύκαστρο του κάθετου άξονα Χαλάστρα – Εύζωνοι και Χριστός – Κ. Αμπέλα του κάθετου άξονα Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνας, συνολικού μήκους 54 χιλιομέτρων.

Ζουν και βασιλεύουν οι «μαϊμού» ενεργειακές κοινότητες

-Ο ίδιος ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας είχε υποστηρίξει προ εβδομάδων στη Βουλή πως ο νόμος του ΣΥΡΙΖΑ για τις ενεργειακές κοινότητες επέτρεψε τη δράση αετονύχηδων οι οποίοι «έσπαζαν» μεγάλα φωτοβολταϊκά έργα σε μικρές αιτήσεις προκειμένου να αποφύγουν την καταβολή τελών και να αδειοδοτηθούν ταχύτερα.

-Επειδή δήθεν είναι ενεργειακές κοινότητες διαφορετικών μικροεπενδυτών ενώ στην πραγματικότητα πίσω από την επένδυση βρίσκεται μία και μοναδική εταιρεία που έχει καταθέσει 50 και 100 διαφορετικές αιτήσεις. Ένας από αυτούς τους αετονύχηδες συνεχίζει, πάντως, να κάνει παιχνίδι στη Δυτική Μακεδονία. Μάλλον επειδή έχει τους κατάλληλους συνεταίρους – συνεργάτες.

Φούσκωσε το πορτοφόλι της Goldair Cargo

-Κατά γενική ομολογία το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά. Όμως κάποιες επιχειρήσεις κατάφεραν, παρά τη μείωση των δραστηριοτήτων τους να εμφανίσουν ανάπτυξη σε άλλους δείκτες. Όπως στα ταμειακά τους διαθέσιμα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Goldair Cargo εταιρεία διεθνών μεταφορών και logistics που παρά το γεγονός ότι ο τζίρος της μειώθηκε πέρυσι 8,01% στα 45,366 εκατ. ευρώ αύξησε σημαντικά το …πορτοφόλι της.

-Τα Ταμειακά Διαθέσιμα και Ισοδύναμα της 31/12/2020 εμφανίζονται αυξημένα κατά 26,99% στα 15,193 εκατ. ευρώ. Τα χρηματοοικονομικά έξοδα παρουσίασαν μείωση κατά 19,11%  τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν στα 2,848 εκατ. ευρώ από 4,6 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη κόπηκαν στο μισό υποχωρώντας στα 1,8 εκατ. ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!