THEPOWERGAME
Δεδομένου ότι και ο Ιούνιος ήταν ένας από τους χαμένους εισπρακτικά μήνες για τον ελληνικό τουρισμό, η κυβέρνηση, οι φορείς και οι επαγγελματίες του κλάδου στρέφονται πλέον στο
τελευταίο «χαρτί» του ελληνικού τουρισμού με την ελπίδα να καταφέρουν ένα rebound στο δεύτερο εξάμηνο του 2021.
Ο εναλλακτικός τουρισμός, ο πολιτιστικός τουρισμός, η επιστροφή του city break και η προώθηση των πακέτων διακοπών για χειμερινό τουρισμό στην Ελλάδα καθώς και η ενίσχυση του γαστροτουρισμού και οινοτουρισμού είναι μερικά από τα σχέδια των αρμοδίων για τους επόμενους μήνες.
Βασικός στόχος είναι να αυξηθεί η ζήτηση για επίσκεψη στην χώρα μας, προβάλλοντας την ευρεία γκάμα από τα οφέλη που συνδυάζει ως προορισμός.
«Έχουμε την ανάπτυξη υποδομών για τον ιαματικό και τον ορεινό τουρισμό. Ειδικά στον ιαματικό τουρισμό έχουμε μια μεταρρυθμιστική πρωτοβουλία όπου θέλουμε να πάμε
σε κάτι πιο εξειδικευμένο και ουσιαστικό και το υποστηρίζουμε», είπε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης μιλώντας την Πέμπτη από το βήμα του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών και δίνοντας έμφαση στη στρατηγική της επόμενης ημέρας και της ανάρρωσης της οικονομίας από την COVID-19.
Στην ίδια γραμμή τάσσεται και ο ΕΟΤ υλοποιώντας ταξίδια εξοικείωσης από το εξωτερικό στην Ελλάδα.
Από τις 5 έως τις 7 Ιουλίου θα λάβει χώρα ένα μεγάλο συνέδριο επικοινωνιακής απήχησης και εξωστρέφειας για να αναδείξει τη σημαντικότητα του συνεδριακού τουρισμού που πάγωσε για 1,5 χρόνο η πανδημία, αλλά και την ανάπτυξη του οινοτουρισμού , πλήρως συνδυασμένου με την ελληνική γαστρονομία, ένα από τα βασικά αβαντάζ του τουριστικού brand της Ελλάδας.
«Εικοσιοκτώ παρόμοιες δράσεις πραγματοποιούνται το επόμενο διάστημα, σε μία προσπάθεια να αναδείξουμε και να ενισχύσουμε την προβολή της εμπειρίας του ελληνικού τουρισμού. Έχουμε πολύ καλή συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τους τοπικούς φορείς και τους επιχειρηματίες του τουρισμού κάθε προορισμού και θέλω να τους ευχαριστήσω για την προθυμία και την μεγάλη συμβολή τους στην κοινή προσπάθεια», σχολίασε σχετικά ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.
«Σύμφωνα και με τις κατευθύνσεις του υπουργείου Τουρισμού και της κυβέρνησης, η βιώσιμη ελληνική γαστρονομία αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο, ώστε η χώρα να μπορέσει να προωθήσει τον ποιοτικό τουρισμό σε μια δύσκολη εποχή για όλο τον κλάδο», αναφέρει από την πλευρά του ο Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), με αφορμή τη δράση Τοπικά και Επώνυμα που υλοποιεί η Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδος και το δίκτυο Authentic Greece, για την ενίσχυση των τρόπων παρουσίασης των ελληνικών τοπικών προϊόντων μέσα στα ελληνικά ξενοδοχεία και εστιατόρια.
Νέες συστάσεις ΣΕΤΕ για την τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας
Στην αναγκαία σύμπραξη μεταξύ του ιδιωτικού και του δημοσίου τομέα αναφέρθηκε στην τελευταία του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) παρατηρώντας ότι απουσιάζει από το σχέδιο νόμου και ειδικότερα από τις διατάξεις
περί σύστασης και λειτουργίας DMOs.
Κρούοντας μάλιστα το κώδωνα, καθώς η τρέχουσα περίοδος είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για τον ελληνικό τουρισμό, ο ΣΕΤΕ κάνει λόγο για ένα αποτέλεσμα που μπορεί να κινδυνεύσει να είναι ακριβώς το αντίθετο από το ζητούμενο, οδηγώντας τη δημόσια διοίκηση σε μία προδιαγεγραμμένη αποτυχία.
Μεταξύ άλλων, συστήνει στο υπουργείο Τουρισμού να δει συνολικά και το ζήτημα του ρυθμιστικού πλαισίου περί ξεναγήσεων και να τον επικαιροποιήσει σύμφωνα με τις διεθνείς πρακτικές και την εξέλιξη της τεχνολογίας, λέγοντας πως ο κλάδος “toursandactivities” είναι ραγδαία αναπτυσσόμενος και θα παίξει σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση του προϊόντος της επόμενης μέρας, και συνεπώς του οφέλους που θα έχει η ελληνική οικονομία και κοινωνία από τον τουρισμό.