Γ.Δ.
1438.74 +0,20%
ACAG
-0,51%
5.84
CENER
+0,61%
9.91
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,47%
8.55
NOVAL
-0,22%
2.71
OPTIMA
-0,68%
11.76
TITC
-0,35%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,42%
1.444
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
+0,68%
2.23
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.97
ΑΛΜΥ
+0,75%
2.68
ΑΛΦΑ
+0,18%
1.627
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+0,34%
11.94
ΑΣΚΟ
-0,67%
2.95
ΑΣΤΑΚ
+3,86%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
-2,23%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-2,31%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,50%
6.08
ΒΙΟΚΑ
+2,43%
2.53
ΒΙΟΣΚ
-0,39%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-1,99%
1.48
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,12%
16.7
ΔΑΑ
-0,13%
7.79
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-0,53%
11.34
ΔΟΜΙΚ
+1,04%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,62%
0.326
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-0,50%
31.92
ΕΚΤΕΡ
-0,82%
4.255
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,13%
2.4
ΕΛΛ
+0,37%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,77%
2.58
ΕΛΠΕ
+2,33%
8.115
ΕΛΣΤΡ
-3,06%
2.22
ΕΛΤΟΝ
+0,12%
1.706
ΕΛΧΑ
-0,95%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
-1,63%
12.1
ΕΣΥΜΒ
+1,15%
1.315
ΕΤΕ
+0,91%
8.02
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+0,90%
5.59
ΕΥΡΩΒ
-0,66%
2.104
ΕΧΑΕ
-0,42%
4.73
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.545
ΙΚΤΙΝ
-0,97%
0.3565
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
5.04
ΙΝΛΙΦ
+0,86%
4.69
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.23
ΙΝΤΕΚ
+1,41%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,46%
2.5
ΙΝΤΕΤ
-1,59%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-0,29%
3.44
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+1,44%
1.41
ΚΕΠΕΝ
+5,49%
1.92
ΚΛΜ
-2,53%
1.54
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.192
ΚΟΥΕΣ
+0,57%
5.27
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.4
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,88%
1.115
ΛΑΒΙ
-1,03%
0.865
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-3,19%
0.91
ΛΕΒΚ
+2,76%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,90%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-0,75%
2.64
ΜΑΘΙΟ
+2,63%
0.78
ΜΕΒΑ
-1,25%
3.95
ΜΕΝΤΙ
+1,89%
2.69
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-1,23%
3.6
ΜΙΝ
+12,96%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,52%
23.14
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.72
ΜΟΥΖΚ
+1,48%
0.685
ΜΠΕΛΑ
-0,81%
27.04
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.44
ΜΠΡΙΚ
+0,81%
1.86
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,49%
36.88
ΝΑΚΑΣ
+1,48%
2.74
ΝΑΥΠ
+1,44%
0.988
ΞΥΛΚ
-2,95%
0.263
ΞΥΛΠ
-7,02%
0.45
ΟΛΘ
+0,49%
20.7
ΟΛΠ
+0,58%
25.9
ΟΛΥΜΠ
+0,40%
2.53
ΟΠΑΠ
+0,47%
15.02
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,45%
0.894
ΟΤΕ
+0,30%
13.52
ΟΤΟΕΛ
+1,20%
11.82
ΠΑΙΡ
-0,43%
1.145
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
-1,07%
3.609
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.74
ΠΛΑΘ
+0,53%
3.82
ΠΛΑΚΡ
+0,67%
15
ΠΡΔ
-7,69%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+1,71%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,03%
4.915
ΡΕΒΟΙΛ
-0,96%
2.07
ΣΑΡ
+3,82%
11.42
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-8,82%
0.031
ΣΕΝΤΡ
-0,86%
0.346
ΣΙΔΜΑ
+2,46%
1.665
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.62
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.62
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,24%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-5,59%
7.6
ΦΡΙΓΟ
+4,35%
0.24
ΦΡΛΚ
+0,13%
4
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

ΕΡΓΟΣΕ: Ξεκινούν οι διαγωνισμοί για σιδηροδρομικά έργα 3,3 δισ. ευρώ

Την έναρξη της διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου για το νέο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων της χώρας, ύψους άνω των 3,3 δισ. ευρώ, ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, από το βήμα του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών-ITC 2021, στο Μέγαρο-Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.

Απαριθμώντας τα πλεονεκτήματα του ανταγωνιστικού διαλόγου, ο κ. Βίνης αναφέρθηκε στη δυνατότητα επιτάχυνσης της διαδικασίας ωρίμανσης των έργων, στη δυνατότητα αξιοποίησης καινοτόμων λύσεων, στη διασφάλιση της αρτιότερης τεχνικής λύσης μέσα από διαβούλευση των συμμετεχόντων, καθώς και τα χρονοδιαγράμματα.

Επίσης, επισήμανε ότι το γεγονός πως ο ανάδοχος γίνεται κύριος της μελέτης του έργου, έχει ως αποτέλεσμα να σταματάει η παραγωγή claim management προς το Δημόσιο.

«Με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, προχωρούμε στην υλοποίηση έργων με τα οποία ολοκληρώνεται η διασύνδεση των κεντροβαρικών λιμένων της χώρας μας με το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Επομένως, η χώρα, με την ολοκλήρωση αυτών των έργων γίνεται και logistics hub», ανέφερε.

Ως προς τα λιμάνια που έχουν επιλεγεί, αυτά είναι τα λιμάνια της Πάτρας, του Λαυρίου, της Ραφήνας, ο 6ος προβλήτας του ΟΛΘ, τα λιμάνια Καβάλας και Αλεξανδρούπολης και η διασύνδεση με το Ορμένιο.

Όπως είπε, η ΕΡΓΟΣΕ προχώρησε στη σύσταση μιας αυτοτελούς οργανωτικής μονάδας, προκειμένου να αναλάβει την εσωτερική διαχείριση του ανταγωνιστικού διαλόγου. Με αυτό τον τρόπο, σύμφωνα με τον κ. Βίνη, επιτυγχάνεται εξοικονόμηση χρόνου της τάξης των 3-4 μηνών που αφορά σε διοικητικές πράξεις.

«Η ΕΡΓΟΣΕ συνεχίζει, παράλληλα, την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου τόσο με έργα ηλεκτροκίνησης, όσο και με έργα συστημάτων για να καλύψουμε το υφιστάμενο δίκτυο» συμπλήρωσε ο κ. Βίνης.

Σε αυτό το πλαίσιο, αναμένεται στα τέλη του καλοκαιριού να ολοκληρωθούν οι δημοπρατήσεις για τη Β’ φάση των Αθηνών, την επιδομή και τα συστήματα στο Ροδοδάφνη – Ρίο, τις ηλεκτροκινήσεις στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, έργα συνολικού προϋπολογισμού της τάξεως των 300 εκατ. ευρώ.

Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ, στόχος είναι οι διαγωνιστικές διαδικασίες να ολοκληρωθούν ως τις αρχές Σεπτεμβρίου. Με αυτά τα έργα καλύπτεται το συνολικό κομμάτι της ηλεκτροκίνησης της γραμμής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!