Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,02%
2.7195
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,87%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,42%
1.426
ΑΒΕ
+2,49%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+20,55%
0.88
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.61
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
11.52
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,45%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,49%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,25%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,52%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+1,59%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+1,07%
7.78
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-1,86%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+3,29%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+2,94%
3.325
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+0,63%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,79%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,17%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-3,35%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.63
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23
ΜΟΝΤΑ
+5,16%
3.26
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,65%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.262
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
+0,70%
11.48
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,10%
3.592
ΠΕΤΡΟ
+2,45%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,43%
4.645
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,97%
19.7
ΤΖΚΑ
+7,19%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,49%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,36%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

Μετρό: Πώς προχωρά ο σχεδιασμός για τις επεκτάσεις της γραμμής 4

Τον σχεδιασμό της Αττικό Μετρό για τις επεκτάσεις της γραμμής 4 του μετρό, η σύμβαση για το πρώτο τμήμα (Άλσος Βεϊκου – Γουδή) της οποίας υπεγράφη την προηγούμενη εβδομάδα παρουσίασε χθες στο συνέδριο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ) ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Αττικό Μετρό Νίκος Κουρέτας. Όπως είπε ο κ. Κουρέτας για την επέκταση από το Άλσος Βεϊκου μέχρι την Πετρούπολη, με έξι σταθμούς και προϋπολογισμού 600 εκατ. ευρώ, έχουν ανατεθεί τα τοπογραφικά. Η συγκεκριμένη επέκταση θα συνδέεται με τη γραμμή 1, δηλαδή τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, στο σταθμό Πευκάκια.

Για την επέκταση από το Γουδή μέχρι το Μαρούσι, με οκτώ σταθμούς και προϋπολογισμό 800 εκατ. ευρώ, υπάρχει προκαταρκτική μελέτη είπε ο κ. Κουρέτας. Για την περαιτέρω επέκταση, από το Μαρούσι μέχρι την Εθνική Οδό στην Βαρυμπόμπη με τρεις σταθμούς και προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ ολοκληρώθηκαν οι τοπογραφικές εργασίες και η χάραξη.

Νέο ενδιαφέρον αποκτά ο κλάδος Ευαγγελισμός – Υμηττός με τρεις σταθμούς και προϋπολογισμό 350 εκατ. ευρώ. Ο συγκεκριμένος κλάδος θα αποτελέσει τελικά τμήμα της γραμμής πέντε που σχεδιάζεται ώστε να εξυπηρετεί την περιοχή του παλαιού εργοστασίου της ΠΥΡΚΑΛ όπου προγραμματίζεται η ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου με τη μετεγκατάσταση πολλών υπουργείων.

Μιλώντας στο ίδιο συνέδριο ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης είπε πως το πρώτο τμήμα της γραμμής 4, που συμβασιοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο υποδομής που εκτελείται σήμερα στην Ευρώπη με προϋπολογισμό 1,2 δισ. ευρώ (συν τον ΦΠΑ). «Δώσαμε μάχη για να σωθεί ο διαγωνισμός και να υπογράψουμε τη σύμβαση» είπε ο κ. Καραγιάννης και πρόσθεσε πως το έργο θα αλλάξει το συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας και θα αποσυμφορήσει κεντρικούς σταθμούς όπως το Σύνταγμα. Προβλέπεται πως στο τμήμα Άλσος Βεϊκού – Γουδή θα κινούνται καθημερινά περίπου 340.000 επιβάτες με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν περίπου 53.000 λιγότερα αυτοκίνητα την ημέρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!