Γ.Δ.
1494.83 -0,59%
ACAG
-0,67%
5.91
BOCHGR
-0,84%
4.73
CENER
-0,60%
9.98
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-0,36%
8.22
EVR
+1,35%
1.5
NOVAL
-0,21%
2.38
OPTIMA
-0,94%
12.68
TITC
-0,87%
39.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,53%
1.672
ΑΒΕ
-0,22%
0.452
ΑΔΜΗΕ
-1,08%
2.74
ΑΚΡΙΤ
-2,44%
0.8
ΑΛΜΥ
+0,57%
4.45
ΑΛΦΑ
-0,32%
1.7125
ΑΝΔΡΟ
-0,93%
6.36
ΑΡΑΙΓ
-0,39%
10.33
ΑΣΚΟ
-0,63%
3.18
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.06
ΑΤΕΚ
+3,66%
0.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,55%
0.762
ΑΤΤΙΚΑ
-0,89%
2.23
ΒΙΟ
-1,03%
5.74
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.995
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,43%
18.4
ΔΑΑ
-0,85%
8.15
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+0,08%
12.52
ΔΟΜΙΚ
-1,97%
2.985
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,90%
0.335
ΕΒΡΟΦ
0,00%
2.06
ΕΕΕ
-1,93%
32.48
ΕΚΤΕΡ
+0,43%
1.876
ΕΛΒΕ
0,00%
4.96
ΕΛΙΝ
0,00%
2.3
ΕΛΛ
+0,34%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,46%
2.18
ΕΛΠΕ
-0,86%
7.535
ΕΛΣΤΡ
-2,42%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.88
ΕΛΧΑ
-1,40%
2.12
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,59%
1.24
ΕΤΕ
-0,67%
7.996
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.91
ΕΥΡΩΒ
-0,85%
2.323
ΕΧΑΕ
-1,05%
4.7
ΙΑΤΡ
0,00%
1.675
ΙΚΤΙΝ
+1,25%
0.3635
ΙΛΥΔΑ
-2,14%
1.83
ΙΝΚΑΤ
-0,42%
4.72
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,43%
4.64
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.11
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-0,97%
3.06
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
-0,75%
1.32
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-4,18%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-2,66%
1.39
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.06
ΚΡΙ
0,00%
15.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,94%
0.99
ΛΑΒΙ
-2,49%
0.782
ΛΑΜΔΑ
-0,55%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.02
ΛΕΒΚ
0,00%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.89
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,66%
3.01
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-0,66%
21.16
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,63%
2.805
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-0,70%
25.52
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,59%
33.68
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+0,25%
0.81
ΞΥΛΚ
0,00%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+13,39%
27.1
ΟΛΠ
-0,17%
30.15
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.58
ΟΠΑΠ
+0,39%
15.62
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
+0,20%
14.86
ΟΤΟΕΛ
-0,72%
11.06
ΠΑΙΡ
+2,75%
1.12
ΠΑΠ
+0,39%
2.56
ΠΕΙΡ
-0,72%
4.16
ΠΕΡΦ
-1,03%
5.76
ΠΕΤΡΟ
+0,24%
8.36
ΠΛΑΘ
-0,48%
4.13
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,78%
6.5
ΠΡΟΦ
-0,74%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.73
ΣΑΡ
-1,09%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
+0,94%
1.605
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.1
ΣΠΙ
-1,56%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.206
ΦΡΛΚ
-0,38%
3.94
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Μετρό: Πώς προχωρά ο σχεδιασμός για τις επεκτάσεις της γραμμής 4

Τον σχεδιασμό της Αττικό Μετρό για τις επεκτάσεις της γραμμής 4 του μετρό, η σύμβαση για το πρώτο τμήμα (Άλσος Βεϊκου – Γουδή) της οποίας υπεγράφη την προηγούμενη εβδομάδα παρουσίασε χθες στο συνέδριο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ) ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Αττικό Μετρό Νίκος Κουρέτας. Όπως είπε ο κ. Κουρέτας για την επέκταση από το Άλσος Βεϊκου μέχρι την Πετρούπολη, με έξι σταθμούς και προϋπολογισμού 600 εκατ. ευρώ, έχουν ανατεθεί τα τοπογραφικά. Η συγκεκριμένη επέκταση θα συνδέεται με τη γραμμή 1, δηλαδή τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, στο σταθμό Πευκάκια.

Για την επέκταση από το Γουδή μέχρι το Μαρούσι, με οκτώ σταθμούς και προϋπολογισμό 800 εκατ. ευρώ, υπάρχει προκαταρκτική μελέτη είπε ο κ. Κουρέτας. Για την περαιτέρω επέκταση, από το Μαρούσι μέχρι την Εθνική Οδό στην Βαρυμπόμπη με τρεις σταθμούς και προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ ολοκληρώθηκαν οι τοπογραφικές εργασίες και η χάραξη.

Νέο ενδιαφέρον αποκτά ο κλάδος Ευαγγελισμός – Υμηττός με τρεις σταθμούς και προϋπολογισμό 350 εκατ. ευρώ. Ο συγκεκριμένος κλάδος θα αποτελέσει τελικά τμήμα της γραμμής πέντε που σχεδιάζεται ώστε να εξυπηρετεί την περιοχή του παλαιού εργοστασίου της ΠΥΡΚΑΛ όπου προγραμματίζεται η ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου με τη μετεγκατάσταση πολλών υπουργείων.

Μιλώντας στο ίδιο συνέδριο ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης είπε πως το πρώτο τμήμα της γραμμής 4, που συμβασιοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο υποδομής που εκτελείται σήμερα στην Ευρώπη με προϋπολογισμό 1,2 δισ. ευρώ (συν τον ΦΠΑ). «Δώσαμε μάχη για να σωθεί ο διαγωνισμός και να υπογράψουμε τη σύμβαση» είπε ο κ. Καραγιάννης και πρόσθεσε πως το έργο θα αλλάξει το συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας και θα αποσυμφορήσει κεντρικούς σταθμούς όπως το Σύνταγμα. Προβλέπεται πως στο τμήμα Άλσος Βεϊκού – Γουδή θα κινούνται καθημερινά περίπου 340.000 επιβάτες με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν περίπου 53.000 λιγότερα αυτοκίνητα την ημέρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!