Γ.Δ.
1384.41 -0,58%
ACAG
-1,09%
5.45
BOCHGR
+0,45%
4.51
CENER
+1,08%
8.43
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+0,58%
8.74
NOVAL
+0,21%
2.345
OPTIMA
-0,78%
12.66
TITC
+0,86%
35.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,29%
1.396
ΑΒΕ
+0,85%
0.473
ΑΔΜΗΕ
+0,21%
2.35
ΑΚΡΙΤ
-1,47%
0.67
ΑΛΜΥ
-1,34%
3.67
ΑΛΦΑ
-1,06%
1.5475
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-0,16%
9.515
ΑΣΚΟ
+1,57%
2.59
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,70%
1.065
ΑΤΤΙΚΑ
-1,42%
2.09
ΒΙΟ
+0,78%
5.14
ΒΙΟΚΑ
+1,73%
1.76
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.455
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-2,69%
1.265
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,23%
17.38
ΔΑΑ
-0,25%
7.84
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,66%
11.99
ΔΟΜΙΚ
+0,86%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.3
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.42
ΕΕΕ
+0,12%
33.02
ΕΚΤΕΡ
+1,22%
1.498
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
0,00%
2.03
ΕΛΛ
-0,38%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,19%
1.696
ΕΛΠΕ
+0,22%
6.78
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+1,16%
1.912
ΕΛΧΑ
+0,59%
1.71
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,74%
1.13
ΕΤΕ
+1,10%
6.964
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.15
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-0,35%
1.999
ΕΧΑΕ
+0,12%
4.255
ΙΑΤΡ
+0,32%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+7,14%
0.3225
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.74
ΙΝΚΑΤ
-0,42%
4.78
ΙΝΛΙΦ
+1,64%
4.35
ΙΝΛΟΤ
+0,78%
0.9
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
+0,37%
2.68
ΚΑΡΕΛ
+1,18%
342
ΚΕΚΡ
-1,25%
1.185
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,70%
1.44
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,69%
1.08
ΚΟΥΕΣ
+0,90%
5.63
ΚΡΙ
+0,36%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.938
ΛΑΒΙ
+0,78%
0.776
ΛΑΜΔΑ
-1,11%
7.14
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-0,52%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.1
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,73%
3.12
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,05%
19.49
ΜΟΝΤΑ
-0,83%
3.6
ΜΟΤΟ
-0,20%
2.51
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,63%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+1,00%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,68%
32.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+1,35%
0.898
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,96%
20.7
ΟΛΠ
+2,07%
29.55
ΟΛΥΜΠ
+0,43%
2.34
ΟΠΑΠ
+0,07%
14.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
-0,87%
14.86
ΟΤΟΕΛ
-0,39%
10.28
ΠΑΙΡ
0,00%
0.968
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,06%
3.599
ΠΕΡΦ
-0,18%
5.46
ΠΕΤΡΟ
+1,26%
8.02
ΠΛΑΘ
+2,25%
4.09
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,39%
5.16
ΡΕΒΟΙΛ
+0,62%
1.635
ΣΑΡ
+2,16%
10.42
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+1,27%
1.6
ΣΠΕΙΣ
+0,70%
5.72
ΣΠΙ
0,00%
0.53
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
0,00%
1.425
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,14%
3.585
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Ιωάννα Δρέττα – Marketing Greece: Η αναβάθμιση του brand Ελλάδα

«Βρισκόμαστε στα τέλη του Ιουνίου και το βασικό ερώτημα που τίθεται είναι το πώς η Ελλάδα θα υπερασπιστεί, θα αναπτύξει και θα εξελίξει την εικόνα-ταυτότητα της σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, αλλά και στην μετα-covid εποχή». Τον προβληματισμό αυτό έθεσε από το βήμα της 29ης Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, της μοναδικής εταιρείας στην Ελλάδα που αποτελεί συμμαχία μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.

Βασικοί μέτοχοι της Marketing Greece είναι ο ΣΕΤΕ και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ), που έχουν επενδύσει πάνω από 8 εκατ. ευρώ για την προώθηση της χώρας, με καμπάνιες που «εξαργυρώθηκαν» από όλες τις αγορές-στόχους του ελληνικού τουρισμού όπως οι ΗΠΑ, η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, η Ρουμανία, κ.α.

Μεταξύ των έργων της M.G. το #TillThen, Stay Safe, το αναβαθμισμένο Discovergreece.com που κατέκτησε την Platinum διάκριση στα φετινά Tourism Awards, και η περίφημη καμπάνια “Greek Summer Is A State Of Mind”, που ήδη έχει αποσπάσει τέσσερα βραβεία σε διεθνείς διαγωνισμούς.

«Το κομμάτι της προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι μια αποστολή πολυσύνθετη», εξήγησε σε επικοινωνία με το powergame.gr, η κ.  Δρέττα.

«Χρειάζεται τεχνογνωσία και αισθητική με γνώμονα τους αποδέκτες στους οποίους απευθύνεται, έτσι ώστε να έχει και το ανάλογο οικονομικό αποτέλεσμα. Τι μήνυμα στέλνουμε, σε ποιο κοινό και πότε», πρόσθεσε, διαπιστώνοντας πολύ πιο αυξημένη προσέλευση σε σχέση με άλλες περιόδους, στο έργο της Marketing Grecce και μάλιστα από διαφορετικές πλευρές (δήμους, περιφέρειες, μεγάλες και μικρές εταιρείες, κ.ο.κ.).

«Συνειδητοποιούμε, ως ελληνικός τουριστικός τομέας, την αξία της επικοινωνίας και των συνεργασιών για την προβολή του ελληνικού τουρισμού με μία όμως διαφορά: σε όλες μας τις δράσεις, βασιζόμαστε πάντα σε στοιχεία (data marketing)», ξεκαθάρισε.

Ο τουρισμός μπορεί να σωθεί από ένα πρωτοποριακό μάρκετινγκ 

Η κ. Δρέττα πιστεύει πως η προστασία και η αναβάθμιση του brand Ελλάδα χρειάζεται μάρκετινγκ με ενσυναίσθηση. Να μπορεί δηλαδή, να αγγίζει τον δυνητικό επισκέπτη με σεβασμό της κατάστασής του και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καιρών και των κατακλισμιαίων αλλαγών, χωρίς να αντιγράφονται φόρμες, λέξεις ή εικόνες από το παρελθόν. «Η Ελλάδα, δεν έχει ανάγκη από καμπάνιες που θυμίζουν τη δεκαετία του ’90 και που υιοθετούν έναν τόνο μη σύγχρονο. Έχει ανάγκη από καμπάνιες του σήμερα», παρατήρησε κατά την ομιλία της στην 29η Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ, λέγοντας ένα ηχηρό όχι στη μονοδιάστατη προβολή του ελληνικού τουρισμού.

Από την καμπάνια της Marketing Greece, Greek Summer is a state of mind.

Το φρέσκο, το νέο και το πρωτοποριακό είναι το μυστικό για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού σύμφωνα με την ίδια που πιστεύει ακράδαντα πως οι μοναχικές πορείες δεν ωφέλησαν ποτέ κανέναν.

Μάλιστα, όπως υπογράμμισε στην πρόσφατη ομιλία της, παρ’ όλα τα θέματα στην προσπάθεια του 2020, στη συνεργασία της Marketing Greece με τον ΕΟΤ και το υπουργείου Τουρισμού, η ίδια και η ομάδα της θα συνεχίσουν να πιστεύουν στην ανάγκη της συνεργασίας.

«Κανείς δεν έχασε από τις συνεργασίες. Απεναντίας, όταν χτυπιέται η συνεργασία ιδιωτικού και δημοσίου τομέα το μεγάλο θύμα είναι ο ελληνικός τουρισμός», κάνοντας αρκετούς από τους παρευρισκόμενους να θυμηθούν τις αντιδράσεις που είχε προκαλέσει η προβολή της διαφηµιστικής καµπάνιας του ΕΟΤ με τη διαδικασία ανάθεσης στη

Marketing Greece και που μετέτρεψαν τον ελληνικό τουρισμό, για πρώτη φορά στα χρονικά, σε ένα αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης.

«Κλειδιά» για την ανάκαμψη

Ακόμη, η διευθύνουσα σύμβουλος της M.G. ανέφερε πως η ελληνικότητα είναι το μυστικό για να επικοινωνηθεί σωστά η κρυμμένη και αόρατη έως τώρα Ελλάδα, με στοιχεία που αφορούν τον πολιτισμό, το θέατρο, τον κινηματογράφο, τη λογοτεχνία, την καθημερινότητά μας, τη νεότερη ιστορία, που όλα αυτά μαζί καθιστούν την Ελλάδα πνευματώδη, διαφορετική, θελκτική για να την επισκεφτεί και να τη γνωρίσει ο τουρίστας από κοντά.

Οσο για τη βιωσιμότητα – με την ολιστική έννοια – είπε πως πολύ σύντομα, θα ορίζει τις εξελίξεις στον τουριστικό κλάδο.

Στο πλάνο στρατηγικής της M.G. εντάσσεται το Endless Greek Summer, με στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στο πλαίσιο της οποίας λανσάρεται και ένα νέο brand, με την επωνυμία Greek Lines, ανασχεδιάζοντας την έννοια του αναμνηστικού δώρου.

Ταυτόχρονα, ανακοινώνεται η ενίσχυση της καμπάνιας για τους digital nomads, μια πρωτοβουλία της Marketing Greece για μια νέα τάση που παίρνει πολύ μεγάλες διαστάσεις στην Ελλάδα με πολλούς ξενοδόχους να στρέφονται στην αξιοποίησή της.

Νέες στοχευμένες ενέργειες αναμένονται στο κομμάτι της γαστρονομίας με συνεργάτη την Coca Cola ενώ παράλληλα θα εμπλουτιστούν οι συνεργασίες μας με νέους Δήμους και Περιφέρειες για την προβολή των τουριστικών τους περιοχών.

Από την καμπάνια Oh My Greece της Marketing Greece.

Μεταξύ άλλων, συνοδοιπόροι στο έργο της M.G. είναι η Aegean, το Sani/Ikos, το AIA, η Fraport, η Eurobank, η Lamda, η Cosmote, η Coca Cola, τα Electra, η TEMES, καθώς και επιμελητήρια, ενώσεις ξενοδόχων, οργανισμοί προβολής, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Διάζωμα κ.α.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!