Γ.Δ.
1366.72 -1,85%
ACAG
-2,36%
5.38
BOCHGR
-2,00%
4.4
CENER
-2,28%
8.15
CNLCAP
+2,10%
7.3
DIMAND
-2,19%
8.5
NOVAL
-2,99%
2.27
OPTIMA
-1,57%
12.56
TITC
-2,16%
34.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-4,29%
1.34
ΑΒΕ
-4,26%
0.449
ΑΔΜΗΕ
-0,64%
2.33
ΑΚΡΙΤ
+2,21%
0.695
ΑΛΜΥ
-3,49%
3.59
ΑΛΦΑ
-1,73%
1.537
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-3,20%
9.225
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.7
ΑΤΤ
-29,70%
1.065
ΑΤΤΙΚΑ
-3,77%
2.04
ΒΙΟ
-2,84%
4.955
ΒΙΟΚΑ
-1,73%
1.7
ΒΙΟΣΚ
-6,19%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-2,86%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-3,85%
1.25
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,50%
17.08
ΔΑΑ
-1,70%
7.726
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-4,97%
11.47
ΔΟΜΙΚ
-7,53%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,33%
0.287
ΕΒΡΟΦ
-3,87%
1.365
ΕΕΕ
-0,73%
32.74
ΕΚΤΕΡ
-6,08%
1.39
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
-2,96%
1.97
ΕΛΛ
-1,50%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,27%
1.638
ΕΛΠΕ
-2,14%
6.62
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,53%
1.88
ΕΛΧΑ
-3,06%
1.648
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-4,35%
1.1
ΕΤΕ
-0,12%
6.88
ΕΥΑΠΣ
-1,90%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-1,45%
1.977
ΕΧΑΕ
-3,18%
4.115
ΙΑΤΡ
-3,49%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+0,33%
0.302
ΙΛΥΔΑ
-4,31%
1.665
ΙΝΚΑΤ
-2,08%
4.7
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
-2,13%
0.874
ΙΝΤΕΚ
-3,41%
5.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
-4,49%
2.55
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
340
ΚΕΚΡ
-8,33%
1.1
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
-2,39%
0.408
ΚΟΥΑΛ
-5,84%
1
ΚΟΥΕΣ
-3,23%
5.4
ΚΡΙ
-4,98%
13.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-5,12%
0.89
ΛΑΒΙ
-6,49%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-3,60%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
+0,79%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-2,38%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,47%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-3,14%
3.7
ΜΕΝΤΙ
-3,33%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-4,88%
3.02
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,54%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-2,75%
3.53
ΜΟΤΟ
-2,78%
2.445
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-2,03%
24.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-4,89%
30.74
ΝΑΚΑΣ
-1,92%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,90%
0.878
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-2,39%
20.4
ΟΛΠ
+2,59%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.31
ΟΠΑΠ
-0,87%
14.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.796
ΟΤΕ
-2,60%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-2,91%
10.02
ΠΑΙΡ
-7,02%
0.9
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,72%
3.535
ΠΕΡΦ
-8,59%
5
ΠΕΤΡΟ
-2,53%
7.72
ΠΛΑΘ
-1,38%
3.945
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
-0,99%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-3,50%
4.96
ΡΕΒΟΙΛ
-6,15%
1.525
ΣΑΡ
+1,76%
10.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,65%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-2,85%
1.535
ΣΠΕΙΣ
-1,06%
5.62
ΣΠΙ
-3,40%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
-3,86%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,23%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-0,87%
0.228
ΦΡΛΚ
-3,63%
3.45
ΧΑΙΔΕ
-2,59%
0.565

ΕΡΓΟΣΕ: Για σιδηροδρομικά έργα 4 δισ. συζήτησαν Καραγγιάννης – Βίνης

Τα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ επισκέφθηκε σήμερα, 18 Ιουνίου 2021, ο γενικός γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης, όπου είχε συνάντηση με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού, κ. Χρήστο Βίνη παρουσία διευθυντικών στελεχών της εταιρείας.

Βασικό αντικείμενο της συνάντησης ήταν η πορεία υλοποίησης των σιδηροδρομικών έργων συνολικού προϋπολογισμού άνω των 4 δισ. ευρώ που σχεδιάζει και πραγματοποιεί η ΕΡΓΟΣΕ, με απώτερο στόχο να καταστεί η χώρα μας περιφερειακό “hub” στον τομέα των logistics στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Η επίτευξη αυτού του στόχου, αποτελεί προτεραιότητα στρατηγικής σημασίας για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και την ΕΡΓΟΣΕ.

Μέσα από μια σειρά άμεσων ενεργειών και πλήρους αναδιάρθρωσης διεργασιών σε πλήρη συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σήμερα η ΕΡΓΟΣΕ επιταχύνει τις διαδικασίες και βρίσκεται σε ώριμο στάδιο για τη δημοπράτηση έξι έργων στρατηγικής σημασίας, συνολικού προϋπολογισμού 3,3 δισ. ευρώ, μέσω του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.

Πού εστιάζουν τα έργα

Πρόκειται για διασυνοριακά και διαπεριφερειακά έργα, καθώς και για έργα αναβάθμισης όπως η σύνδεση του 6ου προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα Θεσσαλονίκης και η ανάπτυξη του προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης, η σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με το Ορμένιο, η σύνδεση της Καβάλας με τη Θεσσαλονίκη και τους Τοξότες μέσω νέας νότιας χάραξης, αλλά και νοτιότερα, η σύνδεση του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» με τα λιμάνια του Λαυρίου και της Ραφήνας και βεβαίως η σιδηροδρομική διασύνδεση του νέου λιμανιού της Πάτρας.

Όλα τα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου διασυνδέουν τα μεγάλα λιμάνια της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Με δεδομένο ότι πρόκειται για μεγάλα και πολύπλοκα έργα, ο Ανταγωνιστικός Διάλογος αποτελεί τη βέλτιστη διαγωνιστική διαδικασία και το πλέον κατάλληλο εργαλείο δημοπράτησης που παρέχεται από τη νομοθεσία δημοσίων συμβάσεων.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, κ. Χρήστο Βίνη και ο γενικός γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης,

Η ΕΡΓΟΣΕ έχει ολοκληρώσει τη διενέργεια διαγωνισμού για ανάθεση Τεχνικού Συμβούλου ο οποίος θα την υποστηρίξει σε όλες τις απαραίτητες προπαρασκευαστικές εργασίες ώστε εντός του γ’ τριμήνου του τρέχοντος έτους να θέσει σε εφαρμογή την πρώτη φάση του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, που προβλέπει την προεπιλογή των συμμετεχόντων οικονομικών φορέων.Ο κ. Καραγιάννης ενημερώθηκε και για την πορεία των έργων προς δημοπράτηση με μειοδοτικούς διαγωνισμούς συνολικού προϋπολογισμού της τάξης των 690 εκατ. ευρώ.

Επιτάχυνση των έργων

Η ΕΡΓΟΣΕ επιταχύνει τις διαδικασίες για την ολοκλήρωση των εν εξελίξει έργων που αφορούν στον εκσυγχρονισμό του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη / Προμαχώνας, ενώ παράλληλα έχει συμβασιοποιηθεί η κατασκευή του Σιδηροδρομικού Σταθμού Νέου Παντελεήμονα Πιερίας. Δημοπρατήθηκαν η εγκατάσταση Ηλεκτροκίνησης και Σιδηροδρομικών Συστημάτων στη Σιδηροδρομική Γραμμή «Λάρισα – Βόλος» και η εγκατάσταση Σηματοδότησης στη Σιδηροδρομική Γραμμή «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη». Ακόμη, έχουν ολοκληρωθεί τα Τεύχη Δημοπράτησης για την κατασκευή του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κρυονερίου.

Σημειώνεται ότι δύο σημαντικά σιδηροδρομικά έργα, συνολικού ύψους 175 εκατ. ευρώ πρόκειται να δημοπρατηθούν εντός του τρίτου τριμήνου του 2021, τα οποία θα χρηματοδοτηθούν από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020». Πρόκειται για τα εξής:

  • Β’ φάση του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών και σύνδεση με το μετρό, προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ. Το έργο αφορά στην ολοκλήρωση κατασκευής γραμμών, αποβαθρών και υπόγειας διάβασης για την επικοινωνία του συνόλου των αποβαθρών του σιδηροδρομικού σταθμού, καθώς και σύνδεσης με το Σταθμό «Λαρίσης» της Αττικό Μετρό Α.Ε.
  • Νέα διπλή γραμμή Αίγιο-Ρίο (επιδομή, ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση, σταθμοί), προϋπολογισμού 140 εκατ. Ευρώ. To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της επιδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 32 χλμ., με σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση και ηλεκτροκίνηση και την κατασκευή σιδηροδρομικών Στάσεων.

3,3 δισ. ευρώ για τα σιδηροδρομικά έργα

Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε κατά τη διάρκεια της συνάντησης: «Βρέθηκα σήμερα στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ, ώστε να συζητήσουμε τις τελευταίες εξελίξεις για το μεγάλο σχέδιο των σιδηροδρομικών έργων που σχεδιάζουμε.
Το πλάνο μας περιλαμβάνει τη δημοπράτηση ,μέσα στους επόμενους μήνες, 6 νέων μεγάλων έργων με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου και πρόκειται για το μεγαλύτερο πακέτο σιδηροδρομικών έργων που έχει υλοποιηθεί ποτέ, ύψους 3,3 δισ. ευρώ.

Όλα τα έργα συνδέουν τους λιμένες της Πάτρας, του Λαυρίου , της Ραφήνας, της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης με το τρένο και ενισχύουν την διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση με την υπόλοιπη νοτιοανατολική Ευρώπη, κάτι πολύ σημαντικό για τη χώρα και την Ευρώπη.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, κ. Χρήστο Βίνη και ο γενικός γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης,

Έτσι, η ανταγωνιστικότητα των λιμένων και της ελληνικής οικονομίας αναβαθμίζεται συνολικά.
Παράλληλα, προχωράει και το πλάνο των μειοδοτικών διαγωνισμών και μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του έτους που διανύουμε θα δημοπρατηθούν επιπλέον έργα άνω των 350 εκατομμυρίων ευρώ.

Η συνεργασία μας με την ηγεσία και την ΕΡΓΟΣΕ συνολικά, είναι άψογη και είμαι αισιόδοξος πως σύντομα θα ανοίξει μια νέα σελίδα στην ιστορία της εταιρίας και του σιδηροδρόμου στη χώρα. Συνεχίζουμε!»

Έργα ζωτικής σημασίας με πολλαπλά οικονομικά οφέλη

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Μας επισκέφθηκε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών με τον οποίο συζητήσαμε την πορεία εξέλιξης των σιδηροδρομικών έργων. Τα έργα που σχεδιάζει και υλοποιεί η ΕΡΓΟΣΕ είναι δημόσια έργα στρατηγικού χαρακτήρα και έχουν υψηλό οικονομικό πολλαπλασιαστή. Πρόκειται για έργα ζωτικής σημασίας που αλλάζουν το τοπίο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών. Η υλοποίηση τους αποτελεί μεγάλη πρόκληση για την ΕΡΓΟΣΕ. Μια πρόκληση που είναι ταυτόχρονα και μεγάλη ευκαιρία για να συμβάλλουμε ώστε η χώρα μας να κάνει το απαραίτητο αναπτυξιακό άλμα προς το μέλλον».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!