Το υπουργείο Υποδομών βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Νέα Αττική Οδό, του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, που διαχειρίζεται τον οδικό άξονα, προκειμένου να υπάρξουν «light παρεμβάσεις» στον κόμβο Μεταμόρφωσης, στο σημείο που ενώνεται με την Εθνικό Οδό Αθηνών – Λαμίας.
Ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, είπε σήμερα στην ΕΡΤ, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, πως εξετάζονται παρεμβάσεις στις δύο εξόδους, που οδηγούν από την Αττική Οδό στην Εθνική Οδό, στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Σήμερα όσοι κινούνται από το αεροδρόμιο προς την Ελευσίνα συναντούν στην έξοδο της Μεταμόρφωσης μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται μεγάλες ουρές απ’ όσους προσπαθούν να βγουν στην Εθνική Οδό στο ρεύμα προς Λαμία.
Η μοναδική λωρίδα κυκλοφορίας υποτίθεται πως κατασκευάστηκε επειδή θα υπήρχε και η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι τον κόμβο Καλυφτάκη, που θα χρησιμοποιούσαν όσοι κινούνται προς την Εθνική Οδό. Πρόκειται για έργο που δεν κατασκευάστηκε ποτέ. Μάλιστα, η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ προκήρυξε διαγωνισμό χωρίς να έχουν εξασφαλιστεί τα σχετικά κονδύλια, ενώ υπήρξαν και προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας από τον δήμο Ηρακλείου, που απαιτεί μεγαλύτερη υπόγεια διέλευση της επέκτασης της Κύμης.
Η πλευρά της Αττικής Οδού υποστηρίζει πως «μελετάμε όλα τα δεδομένα και σε συνεννόηση με τις Αρχές θα δούμε τι θα μπορούσε να γίνει, στο πλαίσιο των προβλέψεων της σύμβασης».