Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Ευρωκοινοβούλιο: Συμφωνία ορόσημο για τη φορολόγηση πολυεθνικών

Συμφωνία ορόσημο για την δίκαιη και διαφανή φορολόγηση μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι οποίες μέχρι πρότινος ευνοούνταν από την διαφορετική φορολόγηση στις χώρες-μέλη, επετεύχθη μεταξύ Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.

Βάσει της συμφωνίας, οι πολυεθνικές να δηλώνουν δημοσίως τους φόρους που πληρώνουν σε κάθε χώρα της ΕΕ.

Η συμφωνία που επιτεύχθηκε την Τρίτη το βράδυ, θεσπίζει κανόνες που απαιτούν από τις πολυεθνικές και τις θυγατρικές τους με ετήσια έσοδα άνω των 750 εκατ. ευρώ, και οι οποίες δραστηριοποιούνται σε περισσότερες από μία χώρες, να δημοσιεύουν και να καθιστούν προσιτό το ποσό των φόρων που πληρώνουν σε κάθε κράτος μέλος. Οι πληροφορίες θα πρέπει επίσης να διατίθενται στο Διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας ένα κοινό πρότυπο και σε μορφή αναγνώσιμη από μηχανή.

Για να διευκολυνθεί η χρήση των παρεχόμενων πληροφοριών και να αυξηθεί η διαφάνεια, τα παρεχόμενα δεδομένα θα πρέπει να αναλυθούν σε συγκεκριμένα στοιχεία, όπως η φύση των δραστηριοτήτων της εταιρείας, ο αριθμός των εργαζομένων πλήρους απασχόλησης, το ποσό των κερδών ή των ζημιών πριν από το φόρο εισοδήματος, το ποσό του σωρευμένου και καταβληθέντος φόρου εισοδήματος και των σωρευμένων κερδών.

Οι θυγατρικές ή τα υποκαταστήματα που πέφτουν κάτω από το όριο εσόδων θα πρέπει επίσης να αναφέρουν συγκεκριμένα στοιχεία, ειδικά στην περίπτωση που θεωρείται ότι υπάρχουν μόνο για να βοηθήσουν την εταιρεία να αποφύγει τις απαιτήσεις αναφοράς.

Ορισμένες διατάξεις επιτρέπουν την προσωρινή εξαίρεση ελιγμών για τις πολυεθνικές από ορισμένες απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων, αλλά αυτές είναι ωστόσο πολύ περιορισμένες.

Οι εκθέσεις φορολογικής διαφάνειας θα πρέπει επίσης να επεκταθούν και σε χώρες που ανήκουν στις λεγόμενες «μαύρες» και «γκρίζες» λίστες της ΕΕ. Αν και οι ευρωβουλευτές ήθελαν ισχυρότερες διατάξεις για την αντιμετώπιση της μετατόπισης των κερδών σε φορολογικούς παραδείσους εκτός ΕΕ, οι νέοι κανόνες θα εξακολουθήσουν να ρίχνουν φως στην απώλεια φόρων σε φορολογικούς παραδείσους.

Σημειώνεται ότι τον Ιανουάριο του 2021, το Κοινοβούλιο συμφώνησε ότι 6 από τους 20 μεγαλύτερους φορολογικούς παραδείσους είναι χώρες της ΕΕ, με δύο από τις πέντε πρώτες θέσεις να καταλαμβάνονται από κράτη-μέλη της. Επίσης, μελέτη του Παρατηρητηρίου Φορολογίας της ΕΕ καταλήγει στο συμπέρασμα ότι περίπου το 80% των κερδών που μεταφέρονται στην ΕΕ μεταφέρονται σε φορολογικούς παραδείσους της ΕΕ.

Ένα από τα πιο δύσκολα σημεία για τους διαπραγματευτές ήταν ο πλήρης διαχωρισμός των αναφορών ανά χώρα. Οι διαπραγματευτές του Κοινοβουλίου υπογράμμισαν ότι αυτοί οι κανόνες είναι ένα πρώτο βήμα για την επίτευξη φορολογικής διαφάνειας και εξασφάλισε μια ισχυρή και ισχυρή ρήτρα επανεξέτασης που επιτρέπει στους κανόνες να επανεξεταστούν σε 4 χρόνια και να επεκταθούν μετά από αξιολόγηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!