Γ.Δ.
1548.67 -0,21%
ACAG
0,00%
6.01
AEM
-0,73%
4.368
AKTR
-0,50%
4.995
BOCHGR
-0,20%
4.99
CENER
+0,87%
9.26
CNLCAP
+0,70%
7.2
DIMAND
+0,36%
8.38
EVR
-0,67%
1.49
NOVAL
+1,81%
2.525
OPTIMA
-0,45%
13.22
TITC
-3,33%
43.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+0,92%
1.978
ΑΒΕ
+0,43%
0.463
ΑΔΜΗΕ
+0,90%
2.805
ΑΚΡΙΤ
-0,65%
0.765
ΑΛΜΥ
-1,67%
4.12
ΑΛΦΑ
+1,21%
1.7515
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.5
ΑΣΚΟ
+0,65%
3.12
ΑΣΤΑΚ
+0,55%
7.34
ΑΤΕΚ
-4,73%
1.41
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+1,13%
0.714
ΑΤΤΙΚΑ
+2,05%
2.49
ΒΙΟ
+0,18%
5.64
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.75
ΒΙΟΣΚ
-0,68%
1.47
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.435
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,32%
18.68
ΔΑΑ
-0,12%
8.39
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.46
ΔΕΗ
+0,74%
13.55
ΔΟΜΙΚ
-0,36%
2.78
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,65%
0.349
ΕΒΡΟΦ
+3,38%
2.14
ΕΕΕ
-0,72%
35.86
ΕΚΤΕΡ
+4,53%
2.19
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.19
ΕΛΛ
-0,34%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.255
ΕΛΠΕ
+1,17%
7.79
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.18
ΕΛΤΟΝ
-0,66%
1.818
ΕΛΧΑ
+0,51%
1.99
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,36%
1.12
ΕΤΕ
-1,36%
8.138
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.34
ΕΥΔΑΠ
-0,66%
6.05
ΕΥΡΩΒ
-0,84%
2.367
ΕΧΑΕ
-0,10%
4.815
ΙΑΤΡ
-0,97%
2.04
ΙΚΤΙΝ
-0,28%
0.355
ΙΛΥΔΑ
+1,67%
1.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.77
ΙΝΛΟΤ
+1,70%
1.078
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.89
ΙΝΤΕΤ
-1,35%
1.1
ΙΝΤΚΑ
+3,20%
3.065
ΚΑΡΕΛ
+1,25%
324
ΚΕΚΡ
0,00%
1.26
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.83
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.445
ΚΟΥΑΛ
+1,08%
1.314
ΚΟΥΕΣ
+0,15%
6.49
ΚΡΙ
+0,30%
16.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-2,82%
0.966
ΛΑΒΙ
+0,99%
0.818
ΛΑΜΔΑ
-0,72%
6.93
ΛΑΜΨΑ
-0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.02
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
-6,20%
0.242
ΛΟΓΟΣ
-3,95%
1.7
ΛΟΥΛΗ
-0,31%
3.18
ΜΑΘΙΟ
+1,88%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-4,68%
2.24
ΜΕΡΚΟ
+2,06%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.845
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
+1,72%
21.3
ΜΟΝΤΑ
+1,58%
3.85
ΜΟΤΟ
+2,78%
2.775
ΜΟΥΖΚ
-3,88%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-0,67%
26.52
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,26%
3.79
ΜΠΡΙΚ
+1,29%
2.35
ΜΠΤΚ
0,00%
0.72
ΜΥΤΙΛ
+1,73%
35.2
ΝΑΚΑΣ
-3,09%
3.14
ΝΑΥΠ
-0,83%
0.714
ΞΥΛΚ
-1,13%
0.262
ΞΥΛΠ
+9,76%
0.36
ΟΛΘ
0,00%
29
ΟΛΠ
+0,47%
32.25
ΟΛΥΜΠ
-1,57%
2.5
ΟΠΑΠ
-0,12%
16.75
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,37%
0.798
ΟΤΕ
+0,07%
14.31
ΟΤΟΕΛ
+1,68%
10.9
ΠΑΙΡ
-0,49%
1.015
ΠΑΠ
+0,41%
2.44
ΠΕΙΡ
-0,09%
4.352
ΠΕΡΦ
-1,14%
5.21
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-1,14%
3.9
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,65%
0.308
ΠΡΕΜΙΑ
-1,23%
1.282
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
-0,29%
1.695
ΣΑΡ
-1,21%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.348
ΣΙΔΜΑ
-1,92%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-1,06%
5.62
ΣΠΙ
0,00%
0.59
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-0,70%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,79%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+2,00%
0.204
ΦΡΛΚ
+0,58%
4.315
ΧΑΙΔΕ
-0,77%
0.645

Online σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου κατά 9% το 2024

Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στον κλάδο των σούπερ μάρκετ συνεχίζεται, με τις διαδικτυακές δαπάνες των καταναλωτών να αγγίζουν τα €335 εκατ. το 2024, σημειώνοντας αύξηση 9% σε σχέση με το 2023.

Ωστόσο, αυτός ο τζίρος δεν περιλαμβάνει τους παίκτες του Q-Commerce με δικές τους αποθήκες, όπως το eFood Market και το Wolt Market, που ενισχύουν συνεχώς τη θέση τους στην ελληνική αγορά.

Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση μέσης αξίας παραγγελίας κατά 6% στα €85, που οφείλεται κυρίως στα περισσότερα τεμάχια που αυτή περιέχει (κατά μέσο όρο 34,3 τμχ. σε σχέση με 32,8 το 2023) και όχι στον πληθωρισμό, αφού η αύξηση της μέσης online τιμής αγαθών ήταν 1% σε σχέση με 8% που ήταν το 2023.

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο ετήσιο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το πολυκαναλικό εμπόριο, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit Suite, η οποία δημιουργεί αξία σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ειδικά στην Ελλάδα, το δείγμα της Convert Group κάλυψε το 2024 το 83% της αγοράς, ενώ για το 2025 θα ανέλθει σε 90% κάλυψη της αγοράς με την προσθήκη του efresh και των παραγγελιών του ΑΒ μέσω e-food (εξαιρώντας πάντα efood market και wolt market).

Σε σύγκριση με το 2023 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το 2024 ήταν: +18% σε προϊόντα για κατοικίδια, +14% σε ποτά και αναψυκτικά, +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, ενώ τα συσκευασμένα τρόφιμα αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 9% και τα φρέσκα τρόφιμα κατά 8%.

Παρατηρήθηκε επίσης ότι το ποσοστό της δαπάνης που πηγαίνει σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελεί το 15% του συνόλου των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024.

Τέλος, η Παρασκευή αποτέλεσε την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,8% των συνολικών παραγγελιών έγιναν τη συγκεκριμένη ημέρα.

Διαβάστε επίσης

Η Κίνα φτιάχνει μαύρη λίστα αμερικανικών tech κολοσσών

Super Bowl 2025: Το διαμαντένιο ρολόι των $740.000, που φόρεσε ο Τομ Μπρέιντι

Κομισιόν: 1,64 δισ. ετησίως πρέπει να επενδύει η Ελλάδα για ενεργειακές υποδομές

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!