Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

Θεσσαλία: Έργα 1,35 δισ. σε ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ και ΜΕΤΚΑ

Το υπουργείο Υποδομών στέλνει καθυστερημένα τις προσκλήσεις στους τέσσερις μεγάλους τεχνικούς ομίλους της χώρας σχετικά με τα έργα αποκατάστασης των καταστροφών που προκλήθηκαν από τις καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία στο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.

Σημειώνεται πάντως πως οι τελικές υπογραφές των νέων συμβάσεων δεν προβλέπεται να πέσουν πριν από τις αρχές Φεβρουαρίου και ο λόγος είναι πως θα πρέπει να διαβιβαστούν προηγουμένως προς έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Οι 10 δέκα υπουργικές αποφάσεις για τη διαδικασία διενέργειας των κλειστών διαγωνιστικών διαδικασιών συνολικού ύψους 1,357 δισ. ευρώ δημοσιεύθηκαν την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου στη Διαύγεια. Αφορούν τα έργα υποδομής της Θεσσαλίας από την κακοκαιρία Daniel, μαζί με τις προσκλήσεις για την ανάθεση σε δύο συμβούλους των έργων για την υποβοήθηση των υπηρεσιών του Δημοσίου.

Οι κατασκευαστικές εταιρείες που παρέλαβαν τα «ραβασάκια» του υπουργείου Υποδομών είναι οι ΑΒΑΞ, ΑΚΤΩΡ, ΜΕΤΚΑ και ΤΕΡΝΑ, με την επισήμανση ότι διαθέτουν αποδεδειγμένη εμπειρία στην εκτέλεση έργων αντίστοιχης κατηγορίας υποδομών, παρά το γεγονός πως στη μάχη της διεκδίκησης έχουν πέσει και οι μικρότερες εταιρείες του κλάδου, κλιμακώνοντας σήμερα τις κινητοποιήσεις τους στην Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Το υπουργείο Υποδομών καλεί τις συγκεκριμένες κατασκευαστικές εταιρείες σε διαδικασία διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, όπως προβλέπει ο νόμος σε καταστάσεις έκτακτων συνθηκών, και επιτάσσει, σύμφωνα με το υπουργείο, και το σφιχτό χρονοδιάγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης, από το οποίο προέρχεται χρηματοδότηση συνολικού ύψους 600 εκατ. ευρώ.

Τα έργα

Ο Χρήστος Σταϊκούρας έδωσε την Τρίτη το έναυσμα για την έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας, ο οποίος υπέγραψε τις αποφάσεις που περιγράφουν τη διαδικασία διαπραγμάτευσης και τη σχετική έγκριση των τευχών δημοπράτησης για οδικά έργα συνολικού προϋπολογισμού 899.699.996 ευρώ και σιδηροδρομικά έργα ύψους 450.060.000 ευρώ.

Οι υπουργικές αυτές αποφάσεις αφορούν τα παρακάτω οδικά έργα:

  • Ζαγοράς – Μουρεσίου, Νοτίου Πηλίου, Βόλου και Ρήγα Φεραίου, με προϋπολογισμό 278.200.000 ευρώ.
  • Αργιθέας, Λίμνης Πλαστήρα, Μετεώρων και Πύλης, με προϋπολογισμό 267.500.000 ευρώ.
  • Τεμπών, Τυρνάβου, Ελασσόνας, Αγιάς, Λαρισαίων, Φαρκαδόνας, Κιλελέρ, Παλαμά, Μουζακίου, Τρικκαίων και Καρδίτσας, με προϋπολογισμό 184.000.000 ευρώ.
  • Ιστιαίας-Αιδηψού, Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας, Δομοκού, Λαμίας, Αλμυρού, Φαρσάλων και Σοφάδων, με προϋπολογισμό 170.000.000 ευρώ.

Στον τομέα των σιδηροδρομικών υποδομών, οι περσινές καταστροφές προκάλεσαν σοβαρές βλάβες στον κύριο σιδηροδρομικό άξονα «Αθήνας-Θεσσαλονίκης» και στο τμήμα Δομοκός-Λάρισα, που η κυκλοφορία των τρένων εξακολουθεί να γίνεται σε μονή γραμμή. Οι παρεμβάσεις επεκτείνονται στις περιφερειακές γραμμές Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και Λάρισα-Βόλος, που έχουν επίσης τεθεί εκτός λειτουργίας. Για τα σιδηροδρομικά έργα, οι εργολαβίες αυτές αφορούν:

  • Αποκατάσταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από την έξοδο του Σ.Σ. Δομοκού (Χ.Θ. 288+600) έως την είσοδο του Σ.Σ. Κραννώνα (Χ.Θ. 328+840), με προϋπολογισμό 173.600.000 ευρώ.
  • Αποκατάσταση των συστημάτων Σηματοδότησης, ETCS L1, Τηλεδιοίκησης και Ηλεκτροκίνησης στο τμήμα της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από τον Σ.Σ. Παλαιοφάρσαλο (Χ.Θ 296+245) έως τον Σ.Σ. Κράννων (ΧΘ 336+330), με προϋπολογισμό 37.200.000 ευρώ.
  • Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, σε εντοπισμένα τμήματα της γραμμής, με προϋπολογισμό 57.660.000 ευρώ.
  • Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου, με προϋπολογισμό 181.660.000 ευρώ.

Για τον έλεγχο των μελετών και την παρακολούθηση των εργασιών, το υπουργείο προχωρεί σε ανάλογες απευθείας συμβάσεις με δύο συμβούλους, που θα υποβοηθήσουν τις αρμόδιες υπηρεσίες, με κόστος που για τα οδικά έργα ανέρχεται σε 3,7 εκατ. ευρώ και για τα σιδηροδρομικά έργα σε 4,58 εκατ.

Για τα έργα αυτά η πρόσκληση αφορά επίσης τέσσερις εταιρείες του κλάδου και συγκεκριμένα τις Aecom, Hill International, PLANET και Salfo.

Διαβάστε επίσης            

Αίγλη Ζαππείου: Επίσημη πρώτη για το project των Γεωργάτου και Κοπελούζου

Δώρο Χριστουγέννων ΔΥΠΑ: Πότε μπαίνει τελικά στο ΑΤΜ

Argus: Ένταξη των τιμών αερίου της Ελλάδας στις αξιολογήσεις της

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!