THEPOWERGAME
Το λιανεμπόριο ετοιμάζεται για τη φετινή «μάχη» της Black Friday 2024, που πέφτει στις 29 Νοεμβρίου, με τους καταναλωτές να ανυπομονούν για τις μεγάλες προσφορές. Όπως κάθε χρόνο, οι εκπτώσεις ξεκινούν νωρίτερα, δημιουργώντας μια παρατεταμένη περίοδο προσφορών που εντείνει την καταναλωτική δραστηριότητα. Παράλληλα, αυξάνεται η ανάγκη για προσοχή, ιδίως στις διαδικτυακές αγορές, όπου η ασφάλεια των συναλλαγών παραμένει κρίσιμη.
Φέτος, δεν θα πραγματοποιηθούν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου, δίνοντας χώρο στις επιχειρήσεις να ξεκινήσουν δυναμικά τις Black Friday καμπάνιες τους. Ήδη από τις 20 Νοεμβρίου, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις αναμένεται να παρουσιάσουν ελκυστικές προσφορές, επιδιώκοντας να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
Η Black Friday 2024 αποτελεί ευκαιρία για τόνωση του τζίρου, με δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων όπως έπιπλα, λευκές συσκευές, τεχνολογία (υπολογιστές, smartphones, smartwatches), αλλά και είδη ένδυσης και υπόδησης να βρίσκονται στο επίκεντρο. Εμπορικά καταστήματα και πολυκαταστήματα ετοιμάζουν εντυπωσιακές καμπάνιες, ευελπιστώντας να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους σε μια περίοδο που θεωρείται κομβική για την αγορά.
Οι καταναλωτές, από την πλευρά τους, καλούνται να αξιοποιήσουν τις προσφορές, αλλά και να είναι προσεκτικοί, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις που οι εκπτώσεις φαίνονται υπερβολικά καλές για να είναι αληθινές.
Διαβάστε επίσης
Παιδική Πορνογραφία με ΑΙ: Η νέα ψηφιακή μάστιγα χτύπησε και την Ελλάδα
Disney Treasure: Ντεμπούτο για το νέο πολυτελές κρουαζιερόπλοιο
UBS: Η ενέργεια στις επενδυτικές ευκαιρίες του 2025