Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Καστοριά: Sold out τα ξενοδοχεία για τα Χριστούγεννα

Sold out είναι τα ξενοδοχεία στην Καστοριά για τις γιορτές των Χριστουγέννων, καθώς η παραλίμνια πόλη της Δυτικής Μακεδονίας, με το Σπήλαιο του Δράκου, τα βυζαντινά και τα μεταβυζαντινά μνημεία, έχει ένα τουριστικό προϊόν που κερδίζει το brand loyalty όσων την επισκέπτονται.

Η Καστοριά, που έχει ήδη μπει στον τουριστικό χάρτη των εναλλακτικών ηπειρωτικών προορισμών της χώρας μας, προσελκύει μεγάλο αριθμό τουριστών από τη Νότιο Ελλάδα, ενώ την προτιμούν για τις φυσικές της ομορφιές και τον πολιτισμικό της πλούτο Ισραηλινοί, Κύπριοι, πολλοί Βαλκάνιοι επισκέπτες, αλλά και τουρίστες από τη Βρετανία και τη Γαλλία.

Τα παραπάνω δήλωσε ο δήμαρχος Καστοριάς, Γιάννης Κορεντσίδης, με την ευκαιρία επισημοποίησης της συνεργασίας με τη Μarketing Greece, που σκοπό έχει την πιο ολοκληρωμένη και δυναμική προώθηση της περιοχής, με την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων και του know how που διαθέτει η Marketing Greece.

Εκδήλωση για τη συνεργασία του Δήμου Καστοριάς με τη Μarketing Greece © PowerGame.gr
Εκδήλωση για τη συνεργασία του Δήμου Καστοριάς με τη Μarketing Greece © PowerGame.gr

Η Καστοριά στο «ραντάρ» της Marketing Greece

Όπως είπε ο γενικός διευθυντής της Μarketing Greece, Nίκος Διαμαντόπουλος, η Καστοριά ήταν από καιρό στο «ραντάρ» του φορέα και αναμένεται να αποτελέσει οδηγό για συνεργασία και με άλλους ηπειρωτικούς προορισμούς της χώρας μας.

Η συνεργασία θα γίνει κάτω από την ομπρέλα του «Travel Imagined», με δημιουργούς περιεχομένου να αναδεικνύουν τον προορισμό στο ελληνικό κοινό, ενώ στο εξωτερικό η Καστοριά θα προβληθεί μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα Discovergreece.com. Η Marketing Greece θα στηρίξει, με ψηφιακά εργαλεία, την ανασύνθεση του τουριστικού προϊόντος της Καστοριάς.

Η περιφερειακή πολιτική του υπουργείου Τουρισμού

Την πρωτοβουλία συνεργασίας Δήμου Καστοριάς και Marketing Greece χαιρέτισε η υφυπουργός Τουρισμού, Έλενα Ράπτη, η οποία αναφέρθηκε στα μέτρα που έχουν εισαχθεί για τη βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας (σ.σ. Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού, θεσμοθέτηση DMMO’s), όπως και στα έργα και τις δράσεις που χρηματοδοτούνται με τα 387 εκατ. ευρώ που εξασφάλισε από το RRF το υπουργείο Τουρισμού.

Η Καστοριά έχει και αυτή δικαίωμα στη δική της «δίκαιη μετάβαση», από την οικονομία της γουνοποιίας σε ένα διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης για την περιοχή, τόνισε ο CEO της ΔΕΘ – Ηelexpo, Kυριάκος Ποζρικίδης, προσθέτοντας ότι η Καστοριά έχει όλα τα στοιχεία που συνθέτουν ένα εναλλακτικό τουριστικό προϊόν, με το πρόσθετο προνόμιο να είναι αυθεντική και όχι fake.

Σε 3,5 ώρες απόσταση από την Αθήνα

Οι υποδομές, εθνικές και τοπικές, παίζουν μεγάλο ρόλο στην τουριστική ανάπτυξη της Καστοριάς. Με την ολοκλήρωση και του τελευταίου τμήματος του Ε65 (Καλαμπάκα- Εγνατία Οδός), η απόσταση από Αθήνα στην Καστοριά θα διανύεται σε 3,5 ώρες. Παράλληλα, ο Δήμος υλοποιεί πολλά έργα οδοποιίας, νέου ηλεκτροφωτισμού, διαμόρφωσης πλατειών, αλλά και δημιουργίας τουριστικού περιπτέρου στην πόλη.

«Η Καστοριά, μετά την κατάρρευση της γουνοποιίας, στηρίζεται πλέον στην πρωτογενή παραγωγή και τον τουρισμό. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πάνω από 6.000 άτομα δούλευαν στη γούνα. Σήμερα απασχολούνται λιγότερα από 500», είπε ο κ. Κορεντσίδης.

Η Καστοριά είναι η πρώτη πόλη της Δυτικής Μακεδονίας σε αριθμό ξενοδοχειακών κλινών, που ξεπερνούν τις 2.000, ενώ υπάρχουν και 200 καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Παρά ταύτα, η Καστοριά υπολείπεται σε αριθμό κλινών, όπως φάνηκε και στην πρόσφατη αργία της 28ης Οκτωβρίου.

Η Καστοριά © Δήμος Καστοριάς
Η Καστοριά © Δήμος Καστοριάς

Τα δωμάτια των ξενοδοχείων είναι ήδη sold out για τα Χριστούγεννα. Πολλές είναι και οι κρατήσεις για την Πρωτοχρονιά, ενώ φαίνεται πως η πόλη θα κατακλυσθεί από επισκέπτες για τα Ραγκουτσάρια, τις καρναβαλικές εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται μεταξύ 6 και 8 Ιανουαρίου.

Όπως είπε ο κ. Κορεντσίδης, τα αξιοθέατα δεν εξαντλούνται στην πόλη της Καστοριάς. Είναι ο λιμναίος οικισμός του Δισπηλιού, το δάσος της Μεσοποταμιάς, οι ορεινοί όγκοι σε Γράμμο και το Βίτσι, με το χιονοδρομικό κέντρο Βιτσίου, τα διάσπαρτα μοναστήρια στον νομό, η ιστορική και μαρτυρική κοινότητα της Κλεισούρας, στην οποία θα ανεγερθεί μουσείο στη μνήμη των 280 θυμάτων που εξοντώθηκαν από τους Γερμανούς το 1944, σε αντίποινα για τη δράση ανταρτών.

Η τουριστική ανάδειξη και ανάπτυξη της Καστοριάς, η οποία σημειωτέον διαθέτει ένα από πέντε αδειοδοτημένα εκθεσιακά κέντρα της χώρας μας, επιδιώκεται στη βάση συνεργασιών, όπως αυτή με τη Marketing Greece αλλά και τη ΔΕΘ – Helexpo.

Παρούσα στην εκδήλωση ήταν και η βουλευτής Καστοριάς Μαρία Αντωνίου, η οποία αναφέρθηκε στην απόλυτα κρίσιμη συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, με σκοπό την ανάπτυξη της περιοχής.

Διαβάστε επίσης

Επίδομα θέρμανσης 2024: 23 ερωταπαντήσεις από την ΑΑΔΕ

Κατάρ: Ένα διαμάντι οδήγησε στα δικαστήρια τη βασιλική οικογένεια

Ρεύμα: Σταθερά πάνω από τα 200 ευρώ ανά MWh η χονδρική τιμή

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!