THEPOWERGAME
Αλλαγές σε ό, τι αφορά τις προσφορές έρχονται στα σούπερ μάρκετ το επόμενο διάστημα αφού στόχος της κυβέρνησης είναι να βάλει τέλος στα φαινόμενα εξαπάτησης των καταναλωτών. Ειδικότερα, σε δέκα περίπου ημέρες θα τοποθετηθούν στα ράφια των σούπερ μάρκετ, τα καινούργια ταμπελάκια που θα υποδεικνύουν τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών.
Τα βασικά σενάρια που βρίσκονται στο τραπέζι των συζητήσεων είναι, να απαγορευτούν οι συνδυαστικές προσφορές για το ίδιο προϊόν, δηλαδή να μην ισχύει ταυτόχρονα το 1+1 δώρο και το 50%, ή στην περίπτωση που για το ίδιο προϊόν γίνονται ταυτόχρονες προσφορές, αυτές να είναι του ίδιου εύρους.
Ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εξήγησε πως η σήμανση είναι μία διαδικασία που απαιτεί χρόνο καθώς αφορά 4.200 καταστήματα ενώ κάθε μέρα προστίθενται και νέοι κωδικοί.
Ωστόσο, ήδη, σε κάποια μεγάλα σούπερ μάρκετ έχει τοποθετηθεί σήμανση αλλά απαιτείται, περίπου, ένα δεκαήμερο για να τοποθετηθούν τα καρτελάκια σε όλα τα καταστήματα. Όπως επεσήμανε ο κ. Πεταλάς, η σήμανση δεν θα είναι η ίδια σε όλα τα σούπερ μάρκετ καθώς πρόκειται για πρωτοβουλία και κάθε επιχείρηση επιλέγει τον δικό της τρόπο για την ειδική σήμανση.
Η τελευταία ανανεωμένη λίστα με τους κωδικούς προϊόντων που έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών, περιλάμβανε 362 κωδικούς προϊόντων και οι μειώσεις διαμορφώνονται από 5% έως 24%.
Σημειώνεται ότι ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος σε πρόσφατη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας συνέστησε εντατικοποίηση των προσπαθειών από την πλευρά του οργανωμένου λιανεμπορίου, ώστε να αποδώσει τα μέγιστα η νέα πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης για μειώσεις τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με στόχο την ανάσχεση της ακρίβειας.
Διαβάστε επίσης
Τράπεζες: Τι φέρνει το νέο ψηφιακό μοντέλο λειτουργίας
Φυσικό αέριο: Υψηλότερες κατά 2,4% οι τιμές στην Ευρώπη
Sunlight: Πώς θα προχωρήσει το gigafactory μπαταριών λιθίου