Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου: Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις

Στο πλαίσιο του προγράμματος οπτικής παρακολούθησης και συντήρησης των τεσσάρων βάθρων της κύριας γέφυρας Ρίου Αντιρρίου, ολοκληρώθηκε η εκστρατεία του 2024 των υποβρύχιων και θαλάσσιων επιθεωρήσεων που ξεκίνησε αμέσως μετά τις ετήσιες εργασίες επιθεώρησης από τους Αλπινιστές.

Συνοπτικά, το αντικείμενο των υποβρύχιων επιθεωρήσεων περιελάμβανε:

  1. Επιθεώρηση και τοπικές εργασίες συντήρησης του σκυροδέματος στη «ζώνη διαβροχής», δηλ. από την επιφάνεια της θάλασσας έως και βάθος 5 μέτρων. Πρόκειται για μια περιοχή με τη μεγαλύτερη έκθεση σε χλωριόντα, παράγοντας καθοριστικός για την διάβρωση του οπλισμού και την αποσύνθεση του σκυροδέματος σε συνδυασμό με την παρουσία οξυγόνου, συνθήκες οι οποίες ελήφθησαν υπόψη κατά την φάση σχεδιασμού και κατασκευής του Έργου.
  2. Αξιολόγηση της κατάστασης του υποθαλάσσιου τμήματος του συστήματος αντικεραυνικής προστασίας και γείωσης της κύριας γέφυρας.

Οι επιθεωρήσεις πραγματοποιήθηκαν από δύτες με ζωντανή οπτικο-ακουστική σύνδεση με μηχανικό του τμήματος Δομικής Συντήρησης της Γέφυρας που βρισκόταν σε σταθμό εργασίας πάνω στο υποστηρικτικό σκάφος. Για τις επιθεωρήσεις χρησιμοποιήθηκε επίσης Τηλεχειριζόμενο Όχημα (ROV).

Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις από ξηρά, αέρα, θάλασσα στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου ©ΔΤ
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις από ξηρά, αέρα, θάλασσα στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου ©ΔΤ

Οι υποβρύχιες και θαλάσσιες επιθεωρήσεις είναι από τις πιο απαιτητικές εκστρατείες οπτικής παρακολούθησης και συντήρησης της Γέφυρας λόγω των σημαντικών προκλήσεων που πρέπει να αντιμετωπισθούν, όπως η μεγάλη επιφάνεια του κάθε βάθρου και το συγκεκριμένο περιβάλλον στο στενό του Ρίου – Αντιρρίου (θαλάσσια ρεύματα, κυματισμός, άνεμοι), απαιτώντας λεπτομερή προετοιμασία και ειδικό εξοπλισμό. Η διάρκειά τους ήταν σχεδόν 2 μήνες.

Οι εν λόγω εργασίες εντάσσονται στο γενικότερο πρόγραμμα επιθεωρήσεων της Γέφυρας, το οποίο περιλαμβάνει τον έλεγχο 3.342 δομικών στοιχείων της κατασκευής.

Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις από ξηρά, αέρα, θάλασσα στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου ©ΔΤ
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις από ξηρά, αέρα, θάλασσα στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου ©ΔΤ

«Είκοσι χρόνια από την έναρξη λειτουργίας της, η Γέφυρα εκτός από εμβληματικό τοπόσημο, αποτελεί πρότυπο τεχνικής και επιχειρησιακής αριστείας για έργα υποδομών, συνδυάζοντας τη διεθνή εμπειρία της VINCI Highways, με την κορυφαία τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει η παραχωρησιούχος εταιρεία.

Έτσι εξασφαλίζουμε την συνεχή συνδεσιμότητα του Στενού συμβάλλοντας στην βιώσιμη ανάπτυξη της Δυτ. Ελλάδας και των τοπικών κοινωνιών», καταλήγει σχετική ανακοίνωση.

Διαβάστε επίσης            

Επιχειρήσεις: Σε ιστορικό υψηλό οι προσθήκες νέων εταιρειών το 2024

Δέκα κορυφαία φετινά θρίλερ για να μπείτε σε κλίμα Halloween

AKTOR: Τα έργα αντλησιοταμίευσης και οι ανακοινώσεις που έρχονται

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!