Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Σιδηρόδρομος: Στην Ελλάδα η πιο μεγάλη μείωση επιβατών στην ΕΕ πέρσι

Τα 8 δισ. έφτασαν οι επιβάτες που χρησιμοποίησαν τον σιδηρόδρομο το 2023 στην ΕΕ, με τη χώρα μας να καταγράφει την πιο μεγάλη μείωση του αριθμού επιβατών, ύψους 17%, σύμφωνα με τη Eurostat. Στον αντίποδα, ο αριθμός των επιβατών που ταξιδεύουν με σιδηρόδρομο αυξήθηκε κατά 29% στην Κροατία, την Ιρλανδία (28,7%) και το Λουξεμβούργο (25,1%).

Παράλληλα, σχεδόν τον 50% των συνολικών επιβατών στην ΕΕ, δηλαδή κοντά στα 4 δισ. ταξίδεψαν στη Γερμανία (33,9%) και τη Γαλλία (15%).

Όπως σημειώνει η Eurostat, το 2023, 429 δισεκατομμύρια επιβατοχιλιόμετρα (pkm) καταγράφηκαν μέσω σιδηροδρόμου, έναντι 386 δισεκατομμυρίων το 2022 (+11,2%). Πρόκειται για τον υψηλότερο αριθμό που ανέφεραν οι κύριες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις από την έναρξη της συλλογής δεδομένων από την Eurostat το 2004.

Η ζήτηση για επιβατικές μεταφορές αυξήθηκε κατά 9,4% μεταξύ 2015 και 2019, όταν καταγράφηκε η μέγιστη τιμή των 411 δισεκατομμυρίων pkm. Σε σύγκριση με το 2020, το έτος που κατέγραψε τη χαμηλότερη επίδοση, με 221 δισεκατομμύρια pkm, ο αριθμός των επιβατικών χιλιομέτρων το 2023 σχεδόν διπλασιάστηκε.

Οι επιδόσεις για τους επιβάτες που ταξιδεύουν με σιδηρόδρομο αυξήθηκαν σε όλα τα τρίμηνα του 2023, σε σύγκριση με τα ίδια τρίμηνα του 2022. Το πρώτο τρίμηνο του 2023 κατέγραψε τη μεγαλύτερη μεταβολή, με 21 δισεκατομμύρια σιδηροδρομικά pkm περισσότερα από το ίδιο τρίμηνο του 2022, που αντιστοιχεί σε αύξηση 29,1%.

Σιδηρόδρομος: Mικρή μείωση για τις εμπορευματικές μεταφορές στην ΕΕ

Όσον αφορά τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές της ΕΕ για τις κύριες επιχειρήσεις, έφθασαν τα 378 δισεκατομμύρια τονοχιλιόμετρα (tkm). Το νούμερο αυτό αντιστοιχεί σε μείωση 4,9% σε σύγκριση με το 2022. Όταν εξετάζονται τα δεδομένα της τελευταίας δεκαετίας, το επίπεδο του 2023 είναι το χαμηλότερο από το 2015, με εξαίρεση το 2020 που είναι το έτος της πανδημίας, όταν οι επιδόσεις των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών μειώθηκαν κατά 8,4% σε 367 tkm.

Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές επιδόσεις μειώθηκαν σε όλα τα τρίμηνα του 2023 σε σύγκριση με τα ίδια τρίμηνα του 2022, με τη μεγαλύτερη μείωση να παρατηρείται στο δεύτερο (-9,2%) και στο τρίτο τρίμηνο (-7,5%).

Διαβάστε επίσης

Τα 5 ακίνητα “φιλέτα” που θέλει να αξιοποιήσει το ΤΑΙΠΕΔ

Eλληνικά Οινοποιεία: Οι κινήσεις που οικοδομούν το κρίσιμο μέγεθος

ESEC: Τι συμφώνησαν οι 9 Διαχειριστές Φυσικού Αερίου, ο ρωσικός “εθισμός”

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!