Γ.Δ.
1392.4 +0,56%
ACAG
-0,55%
5.42
BOCHGR
-0,90%
4.39
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.36
NOVAL
-0,66%
2.27
OPTIMA
+0,95%
12.72
TITC
+1,97%
36.25
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-0,87%
0.455
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,76%
3.63
ΑΛΦΑ
+0,06%
1.556
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-1,38%
9.3
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-11,80%
0.658
ΑΤΤΙΚΑ
+2,91%
2.12
ΒΙΟ
+2,60%
5.13
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.725
ΒΙΟΣΚ
+0,74%
1.37
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,10%
17.52
ΔΑΑ
+0,80%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,04%
11.68
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,02%
0.297
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.415
ΕΕΕ
+0,48%
33.16
ΕΚΤΕΡ
+1,87%
1.418
ΕΛΒΕ
-0,43%
4.68
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+0,76%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,49%
1.652
ΕΛΠΕ
+1,65%
6.76
ΕΛΣΤΡ
-2,43%
2.01
ΕΛΤΟΝ
-2,20%
1.78
ΕΛΧΑ
+6,68%
1.756
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,26%
7.034
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.11
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,05%
2.017
ΕΧΑΕ
+1,32%
4.225
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-2,26%
0.303
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-1,26%
4.71
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+2,75%
0.898
ΙΝΤΕΚ
+3,85%
5.66
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,94%
2.635
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+4,91%
1.495
ΚΟΡΔΕ
-0,49%
0.407
ΚΟΥΑΛ
-0,38%
1.04
ΚΟΥΕΣ
-1,61%
5.51
ΚΡΙ
+0,72%
13.9
ΚΤΗΛΑ
-2,94%
1.65
ΚΥΡΙΟ
+7,05%
0.942
ΛΑΒΙ
-0,41%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.06
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.66
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-1,11%
3.58
ΜΕΝΤΙ
-0,98%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+3,56%
3.055
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,31%
19.19
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+1,63%
2.49
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
+1,24%
24.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,45%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,13%
31.24
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.86
ΞΥΛΚ
0,00%
0.255
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
+1,45%
21
ΟΛΠ
-0,67%
29.8
ΟΛΥΜΠ
-1,72%
2.28
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,77%
0.786
ΟΤΕ
+0,13%
14.94
ΟΤΟΕΛ
-0,39%
10.2
ΠΑΙΡ
0,00%
0.976
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,25%
3.639
ΠΕΡΦ
+3,16%
5.23
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,72%
13.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
-6,45%
5.8
ΠΡΟΦ
-0,20%
4.99
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
+2,65%
10.86
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.33
ΣΙΔΜΑ
+0,97%
1.565
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.68
ΣΠΙ
-0,39%
0.512
ΣΠΥΡ
-3,94%
0.122
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-3,83%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,75%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,42%
3.56
ΧΑΙΔΕ
+5,31%
0.595

Σιδηρόδρομος: Στην Ελλάδα η πιο μεγάλη μείωση επιβατών στην ΕΕ πέρσι

Τα 8 δισ. έφτασαν οι επιβάτες που χρησιμοποίησαν τον σιδηρόδρομο το 2023 στην ΕΕ, με τη χώρα μας να καταγράφει την πιο μεγάλη μείωση του αριθμού επιβατών, ύψους 17%, σύμφωνα με τη Eurostat. Στον αντίποδα, ο αριθμός των επιβατών που ταξιδεύουν με σιδηρόδρομο αυξήθηκε κατά 29% στην Κροατία, την Ιρλανδία (28,7%) και το Λουξεμβούργο (25,1%).

Παράλληλα, σχεδόν τον 50% των συνολικών επιβατών στην ΕΕ, δηλαδή κοντά στα 4 δισ. ταξίδεψαν στη Γερμανία (33,9%) και τη Γαλλία (15%).

Όπως σημειώνει η Eurostat, το 2023, 429 δισεκατομμύρια επιβατοχιλιόμετρα (pkm) καταγράφηκαν μέσω σιδηροδρόμου, έναντι 386 δισεκατομμυρίων το 2022 (+11,2%). Πρόκειται για τον υψηλότερο αριθμό που ανέφεραν οι κύριες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις από την έναρξη της συλλογής δεδομένων από την Eurostat το 2004.

Η ζήτηση για επιβατικές μεταφορές αυξήθηκε κατά 9,4% μεταξύ 2015 και 2019, όταν καταγράφηκε η μέγιστη τιμή των 411 δισεκατομμυρίων pkm. Σε σύγκριση με το 2020, το έτος που κατέγραψε τη χαμηλότερη επίδοση, με 221 δισεκατομμύρια pkm, ο αριθμός των επιβατικών χιλιομέτρων το 2023 σχεδόν διπλασιάστηκε.

Οι επιδόσεις για τους επιβάτες που ταξιδεύουν με σιδηρόδρομο αυξήθηκαν σε όλα τα τρίμηνα του 2023, σε σύγκριση με τα ίδια τρίμηνα του 2022. Το πρώτο τρίμηνο του 2023 κατέγραψε τη μεγαλύτερη μεταβολή, με 21 δισεκατομμύρια σιδηροδρομικά pkm περισσότερα από το ίδιο τρίμηνο του 2022, που αντιστοιχεί σε αύξηση 29,1%.

Σιδηρόδρομος: Mικρή μείωση για τις εμπορευματικές μεταφορές στην ΕΕ

Όσον αφορά τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές της ΕΕ για τις κύριες επιχειρήσεις, έφθασαν τα 378 δισεκατομμύρια τονοχιλιόμετρα (tkm). Το νούμερο αυτό αντιστοιχεί σε μείωση 4,9% σε σύγκριση με το 2022. Όταν εξετάζονται τα δεδομένα της τελευταίας δεκαετίας, το επίπεδο του 2023 είναι το χαμηλότερο από το 2015, με εξαίρεση το 2020 που είναι το έτος της πανδημίας, όταν οι επιδόσεις των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών μειώθηκαν κατά 8,4% σε 367 tkm.

Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές επιδόσεις μειώθηκαν σε όλα τα τρίμηνα του 2023 σε σύγκριση με τα ίδια τρίμηνα του 2022, με τη μεγαλύτερη μείωση να παρατηρείται στο δεύτερο (-9,2%) και στο τρίτο τρίμηνο (-7,5%).

Διαβάστε επίσης

Τα 5 ακίνητα “φιλέτα” που θέλει να αξιοποιήσει το ΤΑΙΠΕΔ

Eλληνικά Οινοποιεία: Οι κινήσεις που οικοδομούν το κρίσιμο μέγεθος

ESEC: Τι συμφώνησαν οι 9 Διαχειριστές Φυσικού Αερίου, ο ρωσικός “εθισμός”

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!