Γ.Δ.
1387.4 +0,40%
ACAG
-0,18%
5.43
BOCHGR
+1,19%
4.24
CENER
+1,52%
8.7
CNLCAP
+1,46%
6.95
DIMAND
+1,55%
9.15
NOVAL
+0,80%
2.53
OPTIMA
+1,59%
12.8
TITC
+2,79%
33.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,14%
1.398
ΑΒΕ
+0,21%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+1,52%
2.345
ΑΚΡΙΤ
-3,55%
0.68
ΑΛΜΥ
-0,78%
3.175
ΑΛΦΑ
+0,99%
1.3835
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
9.92
ΑΣΚΟ
-1,54%
2.56
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.98
ΑΤΕΚ
-9,77%
0.388
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.7
ΑΤΤ
+9,19%
6.18
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.1
ΒΙΟ
-0,39%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+2,73%
1.695
ΒΙΟΣΚ
-2,05%
1.43
ΒΙΟΤ
+1,23%
0.33
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,95%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,69%
17.36
ΔΑΑ
+0,70%
7.804
ΔΑΙΟΣ
-6,86%
3.26
ΔΕΗ
+1,61%
11.99
ΔΟΜΙΚ
+2,97%
2.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.28
ΕΒΡΟΦ
+2,08%
1.475
ΕΕΕ
+1,30%
32.62
ΕΚΤΕΡ
-0,41%
1.444
ΕΛΒΕ
+2,97%
4.86
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.95
ΕΛΛ
+0,76%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,69%
1.746
ΕΛΠΕ
+1,12%
6.79
ΕΛΣΤΡ
+0,25%
1.985
ΕΛΤΟΝ
+3,31%
1.746
ΕΛΧΑ
0,00%
1.74
ΕΠΙΛΚ
+7,44%
0.13
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
+0,45%
7.222
ΕΥΑΠΣ
+1,57%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.62
ΕΥΡΩΒ
-0,50%
1.8915
ΕΧΑΕ
-0,47%
4.24
ΙΑΤΡ
+0,68%
1.49
ΙΚΤΙΝ
+0,51%
0.2935
ΙΛΥΔΑ
-0,82%
1.805
ΙΝΚΑΤ
+0,21%
4.88
ΙΝΛΙΦ
-1,81%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-2,32%
1.01
ΙΝΤΕΚ
+0,50%
6.03
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
-4,52%
1.055
ΙΝΤΚΑ
-0,73%
2.71
ΚΑΡΕΛ
+2,35%
348
ΚΕΚΡ
-1,55%
1.27
ΚΕΠΕΝ
+10,00%
1.76
ΚΛΜ
-0,65%
1.54
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.408
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.074
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
-0,36%
13.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
+0,43%
0.94
ΛΑΒΙ
-1,59%
0.745
ΛΑΜΔΑ
+2,09%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,87%
0.87
ΛΕΒΚ
-11,81%
0.254
ΛΕΒΠ
+25,93%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+4,00%
1.3
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,28%
3.6
ΜΕΝΤΙ
+1,83%
2.22
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41.2
ΜΙΓ
-0,16%
3.075
ΜΙΝ
-6,92%
0.484
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,74%
19.88
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,58%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,44%
24.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,55%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.02
ΜΠΤΚ
-3,23%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-1,83%
32.2
ΝΑΚΑΣ
+1,39%
2.92
ΝΑΥΠ
+3,91%
0.904
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.2
ΟΛΠ
+1,47%
27.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
+1,42%
15.74
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,25%
0.79
ΟΤΕ
-2,98%
15.28
ΟΤΟΕΛ
+0,54%
11.12
ΠΑΙΡ
0,00%
1.015
ΠΑΠ
+0,44%
2.26
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.431
ΠΕΡΦ
+1,20%
5.92
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
7.9
ΠΛΑΘ
+1,10%
3.675
ΠΛΑΚΡ
+2,03%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
-0,53%
1.128
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,62%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,96%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
+1,91%
1.6
ΣΑΡ
+0,91%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.332
ΣΙΔΜΑ
-6,67%
1.54
ΣΠΕΙΣ
+1,01%
5.98
ΣΠΙ
-0,74%
0.54
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.69
ΤΖΚΑ
0,00%
1.335
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,76%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,87%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
+0,96%
3.665
ΧΑΙΔΕ
+0,87%
0.58

Σιδηρόδρομος: Στην Ελλάδα η πιο μεγάλη μείωση επιβατών στην ΕΕ πέρσι

Τα 8 δισ. έφτασαν οι επιβάτες που χρησιμοποίησαν τον σιδηρόδρομο το 2023 στην ΕΕ, με τη χώρα μας να καταγράφει την πιο μεγάλη μείωση του αριθμού επιβατών, ύψους 17%, σύμφωνα με τη Eurostat. Στον αντίποδα, ο αριθμός των επιβατών που ταξιδεύουν με σιδηρόδρομο αυξήθηκε κατά 29% στην Κροατία, την Ιρλανδία (28,7%) και το Λουξεμβούργο (25,1%).

Παράλληλα, σχεδόν τον 50% των συνολικών επιβατών στην ΕΕ, δηλαδή κοντά στα 4 δισ. ταξίδεψαν στη Γερμανία (33,9%) και τη Γαλλία (15%).

Όπως σημειώνει η Eurostat, το 2023, 429 δισεκατομμύρια επιβατοχιλιόμετρα (pkm) καταγράφηκαν μέσω σιδηροδρόμου, έναντι 386 δισεκατομμυρίων το 2022 (+11,2%). Πρόκειται για τον υψηλότερο αριθμό που ανέφεραν οι κύριες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις από την έναρξη της συλλογής δεδομένων από την Eurostat το 2004.

Η ζήτηση για επιβατικές μεταφορές αυξήθηκε κατά 9,4% μεταξύ 2015 και 2019, όταν καταγράφηκε η μέγιστη τιμή των 411 δισεκατομμυρίων pkm. Σε σύγκριση με το 2020, το έτος που κατέγραψε τη χαμηλότερη επίδοση, με 221 δισεκατομμύρια pkm, ο αριθμός των επιβατικών χιλιομέτρων το 2023 σχεδόν διπλασιάστηκε.

Οι επιδόσεις για τους επιβάτες που ταξιδεύουν με σιδηρόδρομο αυξήθηκαν σε όλα τα τρίμηνα του 2023, σε σύγκριση με τα ίδια τρίμηνα του 2022. Το πρώτο τρίμηνο του 2023 κατέγραψε τη μεγαλύτερη μεταβολή, με 21 δισεκατομμύρια σιδηροδρομικά pkm περισσότερα από το ίδιο τρίμηνο του 2022, που αντιστοιχεί σε αύξηση 29,1%.

Σιδηρόδρομος: Mικρή μείωση για τις εμπορευματικές μεταφορές στην ΕΕ

Όσον αφορά τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές της ΕΕ για τις κύριες επιχειρήσεις, έφθασαν τα 378 δισεκατομμύρια τονοχιλιόμετρα (tkm). Το νούμερο αυτό αντιστοιχεί σε μείωση 4,9% σε σύγκριση με το 2022. Όταν εξετάζονται τα δεδομένα της τελευταίας δεκαετίας, το επίπεδο του 2023 είναι το χαμηλότερο από το 2015, με εξαίρεση το 2020 που είναι το έτος της πανδημίας, όταν οι επιδόσεις των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών μειώθηκαν κατά 8,4% σε 367 tkm.

Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές επιδόσεις μειώθηκαν σε όλα τα τρίμηνα του 2023 σε σύγκριση με τα ίδια τρίμηνα του 2022, με τη μεγαλύτερη μείωση να παρατηρείται στο δεύτερο (-9,2%) και στο τρίτο τρίμηνο (-7,5%).

Διαβάστε επίσης

Τα 5 ακίνητα “φιλέτα” που θέλει να αξιοποιήσει το ΤΑΙΠΕΔ

Eλληνικά Οινοποιεία: Οι κινήσεις που οικοδομούν το κρίσιμο μέγεθος

ESEC: Τι συμφώνησαν οι 9 Διαχειριστές Φυσικού Αερίου, ο ρωσικός “εθισμός”

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!