Γ.Δ.
1383.24 +0,10%
ACAG
+0,18%
5.45
BOCHGR
+0,72%
4.22
CENER
+0,93%
8.65
CNLCAP
+0,73%
6.9
DIMAND
+0,78%
9.08
NOVAL
+0,80%
2.53
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
-0,16%
32.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,57%
1.408
ΑΒΕ
+0,63%
0.482
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.31
ΑΚΡΙΤ
-0,71%
0.7
ΑΛΜΥ
-0,16%
3.195
ΑΛΦΑ
+1,09%
1.385
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,05%
9.935
ΑΣΚΟ
+0,77%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.7
ΑΤΤ
-3,18%
5.48
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
+1,43%
2.13
ΒΙΟ
0,00%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+2,12%
1.685
ΒΙΟΣΚ
-1,03%
1.445
ΒΙΟΤ
0,00%
0.326
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,95%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,80%
17.34
ΔΑΑ
-0,31%
7.726
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
+1,27%
11.95
ΔΟΜΙΚ
+1,58%
2.565
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.28
ΕΒΡΟΦ
-3,11%
1.4
ΕΕΕ
+1,24%
32.6
ΕΚΤΕΡ
+1,10%
1.466
ΕΛΒΕ
+2,12%
4.82
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.97
ΕΛΛ
-0,38%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,35%
1.728
ΕΛΠΕ
-0,07%
6.71
ΕΛΣΤΡ
0,00%
1.98
ΕΛΤΟΝ
+1,78%
1.72
ΕΛΧΑ
+0,34%
1.746
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.121
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-0,19%
7.176
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.2
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.64
ΕΥΡΩΒ
-0,60%
1.8895
ΕΧΑΕ
-0,59%
4.235
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
+0,68%
0.294
ΙΛΥΔΑ
+1,10%
1.84
ΙΝΚΑΤ
-0,82%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,68%
4.4
ΙΝΛΟΤ
-2,51%
1.008
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.105
ΙΝΤΚΑ
-0,73%
2.71
ΚΑΡΕΛ
+2,35%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.29
ΚΕΠΕΝ
+10,00%
1.76
ΚΛΜ
-0,65%
1.54
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.408
ΚΟΥΑΛ
+0,19%
1.076
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.57
ΚΡΙ
0,00%
13.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
+0,64%
0.942
ΛΑΒΙ
-2,25%
0.74
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-4,42%
0.865
ΛΕΒΚ
-9,72%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-1,66%
3.55
ΜΕΝΤΙ
-0,92%
2.16
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41.2
ΜΙΓ
-0,65%
3.06
ΜΙΝ
0,00%
0.52
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,88%
19.52
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,77%
2.605
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
25.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.67
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-1,16%
32.42
ΝΑΚΑΣ
+0,69%
2.9
ΝΑΥΠ
+3,45%
0.9
ΞΥΛΚ
+1,15%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+2,48%
20.7
ΟΛΠ
+0,92%
27.45
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.37
ΟΠΑΠ
+1,10%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,38%
0.803
ΟΤΕ
-1,84%
15.46
ΟΤΟΕΛ
-0,90%
10.96
ΠΑΙΡ
0,00%
1.015
ΠΑΠ
0,00%
2.25
ΠΕΙΡ
-0,09%
3.447
ΠΕΡΦ
+0,17%
5.86
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.88
ΠΛΑΘ
+0,83%
3.665
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
-0,18%
1.132
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,62%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,77%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+1,59%
1.595
ΣΑΡ
+0,73%
11.08
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,20%
0.336
ΣΙΔΜΑ
-6,06%
1.55
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.92
ΣΠΙ
+0,74%
0.548
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.68
ΤΖΚΑ
-3,37%
1.29
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.75
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
+1,38%
3.68
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.575

Μετρό Θεσσαλονίκης: Δοκιμές προσομοίωσης από 1 Νοεμβρίου

Ξεκινούν από την 1η Νοεμβρίου οι δοκιμές προσομοίωσης της λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, ενόψει της προγραμματισμένης παράδοσης του, στις 30 Νοεμβρίου.

Ειδικότερα, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Νίκος Ταχιάος, τόνισε σε συνέντευξη του στο Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ, ότι την προηγούμενη εβδομάδα έκανε μία διαδρομή στο σύνολο της γραμμής «και την ίδια ώρα εκινούντο 9 συρμοί μέσα στη γραμμή, δηλαδή ήταν μία προσομοίωση της κανονικής λειτουργίας του Μετρό».

Ο Νίκος Ταχιάος ερωτηθείς για το κατά πόσο το Μετρό θα επιλύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Θεσσαλονίκη, επεσήμανε ότι «αυτό το οποίο σε πρώτη φάση έρχεται να λύσει είναι η πρόσβαση στο κέντρο. Η Θεσσαλονίκη είναι μια μονοκεντρική πόλη και πρακτικά, δίνει τη δυνατότητα μετεπιβιβάσεων από τα λεωφορεία στο Μετρό, στην περιοχή του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού και επίσης, και στην περιοχή της Νέας Ελβετίας. Επίσης, θα είναι εύκολο με αυτό τον τρόπο να αποσυμφορήσουμε και όλους εκείνους τους δρόμους που οδηγούν στο κέντρο της πόλης, κάτι το οποίο θα επιτρέψει και στον Δήμο Θεσσαλονίκης, κυρίως, να προχωρήσει σε σχέδια βιώσιμης αστικής κινητικότητας. Υπό την έννοια αυτή, είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό έργο κυκλοφοριακά. Σε ένα μεγάλο βαθμό εξαρτάται από το πώς θα τροφοδοτηθεί από τις λεωφορειακές γραμμές. Κυρίως όμως είναι ένα έργο το οποίο τελικά θα αλλάξει την ψυχολογία της πόλης. Γιατί επιτέλους τελειώνει, και η πόλη ξεπερνάει ένα φάντασμα της».

Ο υφυπουργός διαβεβαίωσε, για μία ακόμη φορά, για την ασφάλεια του Μετρό, υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για ένα «Μετρό χωρίς οδηγό» και υπενθύμισε ότι «η γραμμή 4 του Μετρό, η οποία κατασκευάζεται αυτή την εποχή στην Αθήνα θα έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με διαφορετικά γεωμετρικά στοιχεία, δηλαδή, θα είναι και αυτό Μετρό χωρίς οδηγό.

Σε κάθε περίπτωση, την ασφαλή λειτουργία του εγγυάται η TUV Rheinland, η οποία κάνει την πιστοποίηση της κατασκευής του και της εταιρείας λειτουργίας. Επίσης, το εγγυάται και η εταιρεία λειτουργίας, η ΤΗΕΜΑ, της οποίας ο κορμός είναι η γαλλική EGIS και η ιταλική ATM. Η ATM μάλιστα, είναι η εταιρεία του Μετρό του Μιλάνο, η οποία λειτουργεί παρόμοιο Μετρό στην Ιταλική πόλη, ενώ για πρώτη φορά το λειτούργησε το 2000 στην Κοπεγχάγη».

Σε πρώτη φάση, η χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι της τάξεως των τρεισήμισι λεπτών, όπως σημείωσε, ενώ στην πορεία θα πυκνώσουν και θα φτάσουν μέχρι ενάμισι λεπτό.

Αναφερόμενος στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί κατά την τελετή παράδοσης του, ο Νίκος Ταχιάος διευκρίνισε ότι: «Θα υπάρξει μια σεμνή τελετή παράδοσης του έργου στους Θεσσαλονικείς, προεξάρχοντος του Πρωθυπουργού και στη συνέχεια θα υπάρξει μία περίοδος εξοικείωσης του κόσμου με το έργο».

Διαβάστε επίσης

Μητσοτάκης: Μείωση φόρων έως το 2027

Το νέο εγχείρημα του Μπρούκλιν Μπέκαμ

Κλείνουν τα εργοστάσια μπαταριών στην Ευρώπη, κερδίζει η Κίνα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!