THEPOWERGAME
Σημαντική πρόοδος παρατηρείται στο εργοτάξιο της ΑΒΑΞ που έχει στηθεί για τη Γραμμή 4 του Μετρό στο Κολωνάκι. Οι εργασίες για να κατασκευαστεί ο σταθμός «Κολωνάκι» προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς. Πρόκειται για έναν από τους 15 σταθμούς της Γραμμής 4. Η νέα γραμμή ξεκινά από την Κατεχάκη και αφού διέρχεται από Ζωγράφου, Καισαριανή, Κολωνάκι, Εξάρχεια, Δικαστήρια Ευελπίδων και Κυψέλη, καταλήγει σε Γαλάτσι και Άλσος Βεΐκου. Το συγκεκριμένο έργο αναμένεται να δώσει «ανάσα» σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, όπου υπάρχει έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Μέχρι σήμερα η εκσκαφή του Ομίλου ΑΒΑΞ έχει φτάσει τα 28 μέτρα, ενώ το τελικό βάθος εκσκαφής θα φτάσει τα 35 μέτρα. Το εμβαδόν του σκάμματος ξεπερνά τα 2.000 τετραγωνικά μέτρα, ενώ το εμβαδόν του εργοταξίου τα τέσσερα στρέμματα. Αυτό σημαίνει ότι ο όγκος της εκσκαφής ισοδυναμεί με οκτώ 10όροφες πολυκατοικίες. Σε αυτό το μεγάλο σκάμμα του Κολωνακίου απασχολούνται 35 εργαζόμενοι ενώ τις εργασίες «επιβλέπει» από ύψος 45 μέτρων, ο γνώριμος στους επισκέπτες του Κολωνακίου οικοδομικός γερανός.
Σύμφωνα με την ΑΒΑΞ, κάθε μέρα απομακρύνονται έως και 500 κυβικά μέτρα χώματος, ενώ έως το τέλος των εργασιών θα έχουν απομακρυνθεί 68.000 κυβικά μέτρα χώματος. Έως σήμερα έχουν απομακρυνθεί 53.000 κυβικά. Ο σταθμός του Μετρό στο Κολωνάκι θα συνδέεται με σήραγγα, η οποία θα περνά κάτω από τις Γραμμές 2 και 3, που ήδη λειτουργούν.
«Τρέχουν» τα έργα στη Γραμμή 4 του Μετρό
Η διάνοιξη και κατασκευή της σήραγγας «τρέχει» με πολύ ικανοποιητικούς ρυθμούς, όπως αναφέρουν στελέχη της κατασκευάστριας εταιρείας. Οι δύο υπερσύγχρονοι μετροπόντικες της ΑΒΑΞ, μέσα στο 2026 θα έχουν ολοκληρώσει τα 12,8 χλμ. της διαδρομής.
Ο Μετροπόντικας που ξεκίνησε από την Κατεχάκη έχει ήδη κατασκευάσει σήραγγα 2 χλμ., το 40% από τα 5,1 χλμ. που έχει συνολικά να διανύσει μέχρι τη διακλάδωση του Ευαγγελισμού, εκεί που θα συναντηθεί με τον δεύτερο Μετροπόντικα της ΑΒΑΞ που ακολουθεί την αντίθετη πορεία, από το Άλσος Βεΐκου προς τον Ευαγγελισμό.
Η ΑΒΑΞ κάλυψε τον χαμένο χρόνο στη Γραμμή 4
Μετά τις λεγόμενες πρόδρομες εργασίες, ο μηχανισμός της αναδόχου κοινοπραξίας έπιασε δουλειά πέρυσι τον Απρίλιο, στην πλατεία Κολωνακίου. Παρά το γεγονός ότι ο σταθμός παραδόθηκε στην ΑΒΑΞ, δέκα μήνες μετά την προβλεπόμενη ημερομηνία, ο χαμένος χρόνος έχει σχεδόν καλυφθεί και η ταχύτητα εξέλιξης του έργου είναι εντυπωσιακή.
Προσφυγές και άλλες εκκρεμότητες είναι η αιτία που δεν έχουν παραδοθεί στην κοινοπραξία που κατασκευάζει το έργο, οι 6 από τους 15 εργοταξιακούς χώρους όπου θα κατασκευαστούν ισάριθμοι σταθμοί του Μετρό.
Διαβάστε επίσης
Νέα τουριστική επένδυση μαμούθ από τον Γιάννη Βαρδινογιάννη
Συνεχίζεται ο “πόλεμος” για τη Μαρίνα Καλαμαριάς και το Καραμπουρνάκι
Επίδομα θέρμανσης: Στα 1.200 ευρώ το μέγιστο ποσό, “μπόνους” στο ρεύμα